Trobada tardorenca dels Cavallers del Cel 2013

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#61
Em sap greu no haver pogut vindre a la trobada d'avui però espero que haveu gaudit força encara que no tinguèssiu la meva presencia ç:D
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#62
Inicio el reportatge del dia...

D'entrada, una vista aèrea ç:D d'on hem anat avui



Un plaer compartir amb totes i tots aquest dia!!! :çseny:

Josep
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#63
Ha estat un gran dia, tornar a veure alguns companys i conèixer en persona a uns altres, el restaurant "de luju senyor", el menjar molt bó i cantitat, com ha de ser.

Un plaer el compartir amb tots vosaltres aquest dia.

Fins la propera i de moment, ens veiem als cels virtuals. :çsalut: :çsalut: :çsalut:

Buran
 
29 Abril 2013
194
0
0
L'Escala
#64
Buran said:
Ha estat un gran dia, tornar a veure alguns companys i conèixer en persona a uns altres, el restaurant "de luju senyor", el menjar molt bó i cantitat, com ha de ser.

Un plaer el compartir amb tots vosaltres aquest dia.

Fins la propera i de moment, ens veiem als cels virtuals. :çsalut: :çsalut: :çsalut:

Buran
Quin èxit de jornada. Ha estat un plaer haver-vos pogut conèixer en persona! :çsi:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#66
Hosti tu, quin fart de menjar! M'ho he passat genial! La zona és molt maca, ja intentarem tornar-hi algun altre dia a fer turisme i alguna excursioneta. :çsi:

A veure si demà us penjo alguna foto.
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#67
Ostres Viper, surt molt vermellós a la foto de'n Josep...!

Bé, ha estat una bona vetllada, molt encantat d'haver conegut noves cares i de retrobar-ne de conegudes.

Aviam si seguim fent trobades així, fent pinya.

Un plaer, senyors (i senyores, i Viper)
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#69
És divertit posar les cares als nicks :çseny: vaig seure al sector helicòpters i quasi que em veig obligat a provar-ho, segurament em sortirà més barat que l'altra vessant del sector que és d'especulació amb naus a 2 anys vista ç:D
 
#70
Diplock said:
És divertit posar les cares als nicks :çseny: vaig seure al sector helicòpters i quasi que em veig obligat a provar-ho, segurament em sortirà més barat que l'altra vessant del sector que és d'especulació amb naus a 2 anys vista ç:D
Ey, però així no et faràs ric!!! ç:D

Et vas quedar atrapat entre els tres únics frikis dels helicòpters que té la comunitat.... ja és mala sort! ç:D
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#75
ZeroQ said:
Joder em feu enveja i tot ç:x llastima que al final no vaig poder venir
La veritat és que esperava conèixe't per fi, volia comentar amb tu forces projectes però haurem de parlar per TS de moment...

Això i si, anar fent forat pel tros de cassola que em van fotre de peus de ministre...mmm :çamor: