Trobada tardorenca dels Cavallers del Cel 2013

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#27
Doncs està claríssim: dos adults + dos petits, però no pot sumar els dos petits perquè encara t'entendries que venen tres adults...

Això, viper, és una d'aquelles coses que quan tens fills les entens. ç:D

I abans de que preguntes, els petits no menjen però si que ocupen lloc (el meu per exemple ocupa tot l'espai que ocupa el cotxet) per això seria bo comunicar-ho al restaurant. :çsi:
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#28
Les mates, Viper :çboix: . Dos més dos mitjos.

Com bé diu en Balder, quan tinguis mini-vipers ho entendràs.

Si no recordo malament al fussimanya ténen una sala que s'hi accedeix pel costat. La darrera vegada que hi vam estar ens van deixar aquella sala i era perfecte per aparcar el hummer cotxet. Comenta-ho quan facis la reserva, siusplau.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#31
Tofolo said:
...
Com bé diu en Balder, quan tinguis mini-vipers ho entendràs.
...
ç:x

Bueno després de l'horror i el mal de panxa que m'ha entrat vindre sol.
=sin (pi / 4* sqrt(3)) *1.022560 = quasi 1 = jo
 
5 Desembre 2011
80
0
0
41
Lleida
#37
Si puc quedar en reserva, com sempre, per que em cau un pel lluny i ara mateix tinc el cotxe amb el canvi trencat (no vindrà d'un) us ho confirmo a principis de la setmana vinent?
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#39
Val ja està feta la reserva, he contat 22 adults i 5 petits (adult mes, adult menys). El dia 20 entre les 13:30 i 14 (si m'ha dit que ho fan aixi). M'ha preguntat si volíem carta o menú, la carta mes econòmica son 25 euros (sort que es la econòmica, mare meva), però el que portava no m'ha convençut, poc variat per els diferents gustos que tenim tots, aixi que millor de carta crec.

Per tant, dia 20 d'Octubre quedem tots (excepte els que porten canalla per si els va millor anar ells directament al restaurant) a l'estació de tren a les 13:15 (a l'aparcament de la pròpia estació si es gratuït), i aixi els que vinguin en tren els repartim als cotxes i pugem tots cap el restaurant (que està apartat de la ciutat).

ZeroQ podem quedar tu i jo per anar amb el tren.