Trobada tardorenca dels Cavallers del Cel 2013

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#42
Per cert: l'aparcament que parlem és zona blava. El dimenge, però, no es paga...Està d'esquena a la sortida de l'estació.)

Josep
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#47
Perdoneu però el mateix dia tinc brenar familiar a Barcelona i no hem donarà temps d'anar als dos llocs. Estava esperant que ells ho fesin un altre dia però finalment ho fan el mateix dia. Haureu de prescindir de la meva presencia. Afortunats sou :p
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#49
Ep! A qui i a quina hora haig de pasar a recollir a l'estació de Vic? (hora prevista, ja que -tingueu en compte- aneu a la línea de tren més arcaica del país!!!)

Josep
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#54
Què es pot fer a Vic (o pels voltants) en diumenge pel matí? ç?|

Nosaltres, si podem, intentariem arribar abans i fer una mica de "domingueo" per tal d'aprofitar el viatge ja que, si no, fer 1,5-2 hores de camí, dinar i tornar-se'n 1,5-2 h més de camí crec que és desaprofitar una mica el dia. El cas es que, com que no se ben bé que podriem fer us demano suggerències, sobretot als de la zona.

Ens valdria qualsevol activitat que es pugui fer amb nen petit, encara que sigui anar a veure paissatges macus! Haviem pensat en anar una estona per la zona del pantà de Sau abans de dinar, val la pena?

Alguna alternativa?

Molts Mercedes!
:çruc:
 

wawa

Més pesat que Kuban
6 Juliol 2010
1,056
0
0
Rupit-Torelló (Osona)
#56
També podeu visitar el monestir de Caserres. A baixar fins al club nautic de sau. I si disposeu de temps jo us recomano el meu poble, Rupit i Pruit. Però es troba a 30 min de Vic. Tavertet també es un poblet molt maco, però més o menys com Rupit de lluny...
Si feu pensament de anar fins a Rupit em comprometo a fer-vos de guia. ç;)
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#57
wawa said:
Anar a misa de 12 com tot bon cristia! :çulle:
Que es pugui fer amb el nen wawa, amb el nen. Que vols, que em surti tontet?


wawa said:
També podeu visitar el monestir de Caserres. A baixar fins al club nautic de sau. I si disposeu de temps jo us recomano el meu poble, Rupit i Pruit. Però es troba a 30 min de Vic. Tavertet també es un poblet molt maco, però més o menys com Rupit de lluny...
Si feu pensament de anar fins a Rupit em comprometo a fer-vos de guia. ç;)
Això ja està millor. M'ho vaig estar mirant una mica ahir i podria estar bé. Hi ha molta aglomeració de pixapins en diumenges?
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#59
Viper i treneros,

Pel darrera no espot sortir (està tancat per un incendi del bar de fa més d'un any). Us esperaré per l'entrada principal.

Josep

PD: en wawa será un fon amfitrió!!!