STAR CITIZEN (RSI)

Urwald

Ja en porto tres-cents
11 Gener 2012
364
0
16
38
BCN
#90
Us deixo un video de l'scott manley (una autoritat del Kerbal Space Program) que a més a més també toca altres simuladors i videojocs.

En el video en questió explica la física de vol d'un caça espacial, utilitzant el Kerbal i una nau amb RCS tant a dins l'atmosfera com al buit a la superfície de la lluna.

No explica res de l'altre món (lleis de newton), pero al mencionar l'star citizen i algun altre he pensat en vosaltres ;)

Be, aqui el teniu!

[youtube]XYPxJtra1ws[/youtube]
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#91
Comença la pre Alpha de l'Arena Commander Multiplayer. Suposo que tots els que heu comprat l'access us ha arribat el correu electrònic
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#93

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#95
Uoooo em cau la baba. Té molt bona pinta la serie constellation, son molt semblant les naus de la mateixa serie. D'altra banda la part multiplayer té bona pinta però el video m'ha semblat una mica arcade com disparaven els canons a les altres naus però tot i així molt xulo.
 
25 Agost 2014
3
0
0
#96
Bones gent,

S'afageix un nou malant del Star Citizen amb una Freelancer de capçalera, buscava una comunitat catalana que en un futur poguès dir alguna cosa en aquesta societat estelar que ens espera. Així que aquí estic, per lo que necesiteu

Cuideu-vos i a carregar-se de paciencia que com sabeu encara queda mooollt per pilotar. :/

OdB