STAR CITIZEN (RSI)

I encantat de respondre!
Actualment el joc està molt verd, tan sols combats tots contra tots i altres contra la IA. Va bé per anar agafant soltura, però tenint en compte que canvien coses cada dos per tres tampoc s'avança gaire. De fet amb el pegat 0.9 volen canviar la gestió de la nau per a fer-la més simple, i és que ara no era factible accedir als menús en mig d'un combat (a menys que empressis el Voice Attack).

Quan incorporin els combats privats i també per grup (en principi aquest cap de setmana) la cosa pot començar a canviar ja que podrem començar a provar tàctiques de combat, que son realment diferents a les atmosfèriques!

Amb tot, el SC crec que no és tan sols un joc de naus (que en aquest aspecte el Elite avui dia el supera amb escreix) i el mòdul del AC va bé per fer boca, però s'ha de complementar amb molts d'altres!

A veure si amb sort demà llencen el nou pegat i tinc un cap de setmana entretingut!
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Be han canviat l'hangar, com a mínim el mes cutre, ara es mes gran sembla, però sembla mes generic. Les textures han millorat, em sembla que per fi han publicat les PBR (o com es digui).
El menú l'han canviat, es mes maco però mes lent de fer servir (la transició es un rotllo).

El HUD també l'han canviat, ara es veu mes polit, i mes fàcil de fer servir, tot i que no van totes les tecles.

En resum, no està malament, però li queda molt.
 

Moix

Foraster
21 Octubre 2013
3
0
0
Aquet joc te molt bona pinta...No he mirat gran cosa pero el poc que he vist esta be. Jo jugo fa poc al Elite, i ving de Eve online. De moment el que vei al Elite esta molt be pero crec que tambe probare el SC. Sabeu se sera de pagament mensual? Gracies!!



Salut!!
 
3 Juny 2011
783
0
0
Au, doncs ja m'he fet amb el pack de l'Aurora MR Plus, només em queda a esperar la Beta :roll: Algú sap quan pot quedar aproximadament? Bastant, no? ç:D
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
Dijous em va perfecte, i més si és a les 22:00h! Compteu amb mi però si també la feu entre les 15:00 i les 17:00 ja que aquesta setmana estic de vacances forçades per masses hores extres acumulades çXD çXD çXD