STAR CITIZEN (RSI)

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#21
Per els que esteu interessats a jugar l'Star Citizen dintre de la comunitat, he publicat el fil d'allistament als seus fòrums, on es presenten les organitzacions.
https://forums.robertsspaceindustries.c ... -simulacio

Hem d'aprofitar ara que està en desenvolupament per reclutar gent, abans que la majoria ja es fiquin en d'altres grups. Jo de moment m'estic currant la feina de propaganda, però com dic de moment no tinc interes en portar aquest grup, si cap vol fer-se càrrec jo encantat.

Si això acaba sent un grup de simulació a la comunitat o un grup especial de videojoc ja es veurà, dependrà del nivell de simulació i realisme del joc. Però per lo que he vist fins ara, la simulació sembla estar assegurada.

 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#25
Acaba de sortir el nou pegat que dona suport nadiu d'OR al SC.



BUG FIXES
BUG FIX – Disabled Cutlass tractor beam until the hatch clipping issue can be solved

LAUNCHER UPDATES
UPDATE – Internal updates for development
UPDATE – Icon added for peer to peer support but currently disabled

KNOWN OCULUS RIFT ISSUES:
KNOWN ISSUE – To enable Oculus Rift mode create a file named ‘user.cfg’ in your ‘StarCitizen/CitizenClient’ folder and add the line ‘sys_currentHMDtype=1’
KNOWN ISSUE – When in game, your look direction is independent from your travel direction. The player’s body can be turned using the mouse to adjust the player’s movement direction.
KNOWN ISSUE – There are some camera pops and camera direction changes when entering vehicles and during other animation-driven movements.
KNOWN ISSUE – During some player animations the camera may stop being updated by the Rift.
KNOWN ISSUE – There is some stereo separation when looking at objects close to the player, eg. ship controls when in cockpits.
KNOWN ISSUE – There can be some render skewing/warping when viewing the game at extreme angles.
KNOWN ISSUE – Rift head tracking only functions in 1st person mode.
KNOWN ISSUE – Some animations can cause the Rift view to become offset from the player’s body.
KNOWN ISSUE – UI elements such at the “Use” icon are doubled.
 
#27
Si, comença a tenir bona pinta. De fet queden pocs dies (teòricament) per a que llancin el mòdul de combat... :çamor: :çamor: :çamor:

Per cert, sembla ser que el sistema permetrà afiliar-se a varies organitzacions, triant una com a principal i les altres com a secundàries. Per tant tot i que ja estic en un altre clan m'afegiré als CC com a secundària.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#29
Informe mensual Abril 2014, un munt d'informació molt interessant, jo hem quedo amb un parell de coses.

"En totes les naus es podrà interactuar amb molts sistemes: configuració d'armes, control d'energia i potència, control d'escuts, configuració de radar, navegació, comunicacions, recerca d'objectius, configuració de presets i molt més. Tot serà ràpidament accessibles amb més de 100 tecles ràpides."

Han dissenyat i als sistemes de les naus capitals, que seran compartits amb la comunitat en les setmanes vinents. La seva esperança és que controlar sigui divertit per a un grup d'amics, controlant enginyeria, sistemes d'armes, escuts, comunicacions, navegació, radar, i el seu favorit per ara: guerra electrònica.

A l'article veure que parlen molt sovint de PBR, estan implementant PBR en les naus, hangars i d'altres. El PBR o Physically Based Rendering es un tipus de renderitzat especial (crec que relativament nou) que dona mes realisme als objectes.

http://www.ciudadanoestelar.com/j30/ind ... 2014-art-2
 

jaumem

Miquelet
3 Juny 2011
783
0
0
#30
He estat mirat el joc, la veritat és que te una pinta brutal. Però a la web he vist que per reservar la alpha has de comprar la nau que tu vulguis, no el joc en sí. M'equivoco? ç?|
 
#31
Depenent del paquet (pledge) que agafis et dona accés a la Alpha o no. Si no m'erro l'Aurara MR no et dona accés a l'Alpha, en canvi la Aurora MR+ si (i qualsevol paquet superior a 40$), per assegurar-te tan sols entra en el pledge que t'interessi i assegura't que hi figuri al final l'accés a la Alpha i Beta.

En tot cas, els packs més bàsics sempre et donen accés al joc final... d'aqui uns anyets...
 
3 Juny 2011
783
0
0
#32
No està malament... el joc pinta genial i deu ser una passada, però no m'ha agradat el que vist del pack Aurora MR+ (3 mesos d'assegurança). Vol dir que passats els 3 mesos si li passa alguna cosa a la meva nau he de treure la cartera? O jugar 20 hores al dia per poder continuar jugant gratis? ç:D Poso d'exemple el World of Tanks, que es un MMO "gratuit", però que quan arribes al tier VIII no pots continuar amb aquell tanc sense ser premium. O pots jugar amb tancs més petits i guanyar credits, però es clar, amb moltísimes hores de joc. ç:x
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#33
En teoria segons han dit moltes vegades, l'assegurança no es cara en diners del propi lloc, han reiterat moltes vegades que no caldrà fer 23 hores al dia per poder tenir aquestes coses, i que amb 1 horeta de joc o aixi es suficient per moltes coses. El model de negoci de Chris Roberts no passa per llocs tipus World of Tanks i similars, no volen basar el joc en aquest model de micropagaments continus, ho han dit molts cops. Ara, veurem quan surti com queda la cosa, de moment estan complint molt be, i la comunitat no te cap queixa.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#34
Ahir van fer la presentació del modul de dogfight, que es dirà Arena Commander segons van mostrar. Podeu veure la presentació que es va fer a traves de Twitch en aquest enllaç.
http://www.twitch.tv/roberts_space_ind_ch_1/b/518786962

La presentació va ser una mica desastrosa, crec que van començar una mica tard, no ho se segur, primer van mostrar un vídeo dels dies previs a la PAX (on presenten això), 5 dies per corregir bugs (em sembla que van deixar la caça de bugs per massa tard). Despres Chris Robert van presentar una demo del modul de dogfight, on la gent va al·lucinar simplement perque en pujar el pilot a la cabina hi havia un casc i se'l posava i això funcionava com a HUD, molt maco. La simbologia del HUD es molt semblant al concept que vaig posar l'altre dia. Chris el primer que fa es sortir de l'hangar i estavellar el Hornet en una plataforma per pilotar amb les externes mirant cap enrere, i això que abans havia vist perfectament que tenia la plataforma a les 12 a pocs metres, veient-lo em sembla que en Chris Robert es un paquet i dels grans pilotant ç:D
Llavors a de reiniciar tota la demo, torna a pujar a la Hornet, tornen a aplaudir amb lo del casc, surt, dispara dos míssils a uns "enemics" i se li congela el joc. Tornar a reiniciar el joc per complet (triga molt en iniciar-ho), tornen a aplaudir amb lo del casc, i ens mostra ja sense massa incidents una mica (no sembla que tinguessin res preparat).

Llavors passen a explicar com anirà el tema del modul de dogfight, ensenyen que es dirà Arena Commander i anirà per fases. En el segon Arena Comander 2 implementaran coses com l'assalt en FPS, i el final ficaran les naus multicrew, es a dir multi tripulació i mes coses que millor mireu el video. Llavors proven de fer un multijugador del dogfight amb els ordinadors que tenien allà preparats, el que ha de fer de host es el de Chris, que resulta que no te la demo per fer-ho, li han de passar un SSD portàtil per transferí la demo, i mentre va responent algunes preguntes del public, després d'un cinc minuts ja estan. Primer no es poden conectar al servidor de Chris, a molts els hi surt la cabina i tot lo de fora en negre, a Chris no li funciona el teclat, despres li peta el joc, i tornar a provar, no poden connectar etc... I donen la presentació per acabada.

Resum, te bona pinta, el roadplan per l'Arena Commander està guai, i en general tot be. Ara no han preparat massa la presentació, i el modul no estava llest ni de conya per fer una presentació, petava una barbaritat. Diuen que llançaran l'Arena Commander d'aquí uns dies, quan poleixin els bugs i sigui per tant jugable (crec que deia una setmana o aixi).
 
#35
El compromís era llançar el mòdul el dia 18. Això si, quin desastre de presentació!! Això passa per no tenir darrera un "jefazo" apretant els cargols per treure un producte que "faci el fet". Per ara tot el discurs de perfeccionisme i cura per els detalls no es veu per enlloc, esperem que el joc final sigui molt diferent.

Sobre les assegurances de les naus, com bé diu en Viper, en principi son "regals" per als backers, però en el joc final no hauria de ser gaire mes costós mantenir l'assegurança de la nau que la del nostre cotxe... ara bé, ja veurem com es tradueix aquesta afirmació en hores de joc.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#36
Què voleu que us digui, el joc pinta molt bé però com dic sempre... passo de pagar per una cosa que no funciona. No tinc ganes de fer de mecenes de ningú. ç:D
 
3 Juny 2011
783
0
0
#37
Gràcies per l'aclaració Viper. De moment esperaré, si el joc de veres val la pena (amb la millonada que porten recaudada estàn obligats a oferir un producte final excel·lent) supòs que caurà ç;)
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#38
Han pujat un vídeo resum interessant de la PAX, on primer ens mostren l'accidentada presentació del mòdul de combat, rebatejat com Arena Commander, i a partir del minut 23 ens mostren nou material, on veiem el Dogfight funcionant sense problemes, i coses noves com la activitat extra vehicular.

[youtube]VE3WxpO4jW0[/youtube]
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#40
Ja han llançat el sistema de multi organització, a partir d'ara es pot pertànyer a mes d'una organització, amb un màxim de 10.
El funcionament es que has d'escollir una organització com la teva principal, la qual sortira al teu perfil, al fòrum, i on tindràs un rol del que donen. I tota la resta seran organitzacions on estas afiliat i on no tindràs rol assignat.
Mes informació en aquest enllaç.

Ara ja podeu fer-vos dels Cavallers del Cel encara que tingueu com a principal una altre, doneu un cop de ma en la visibilitat de la comunitat ç;)