OP Piercing Fury 2: Happy Bus Part 1 (7/2/14 - 22:00h)

#1

Us proposo continuar amb la campanya Piercing Fury, de la qual ja varem volar l'operació 1: Wellcom to Suse.



En aquest segon acte de la campanya s'ha dividit en dues parts ja que per el que sembla és molt llarga tota sencera. Com sempre, tenim masses slots, però la qualitat de la primera missió va ser tan bona que no em puc estar de proposar-vos la continuació.

Briefing

Elbriefing us deixo que el llegiu vosaltres mateixos.

Missió

El post a la missió aquí.

Pilots
Hawg (A10c)
Hawg 1: Viper
Hawg 2: Rush
Hawg 3:
Hawg 4:

Reaper (Ka50)
Reaper 1: Buran
Reaper 2:
Reaper 3:
Reaper 4:

HellRaiser (UH-1H)
HellRaiser 1: Josep
HellRaiser 2: MadElf
HellRaiser 3: NoCardis
HellRaiser 4:

P.D.: Cal estudiar el Briefing!!!!
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#6
Per cert, podries posar quin armament porta l'A10? Així puc anar practicant... ç;)
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#7
rush said:
Per cert, podries posar quin armament porta l'A10? Així puc anar practicant... ç;)
Segons posa al PDF.

“Hawg” Flight – A-10C
4 Slots
Fuel 90%, Weight 97%
Chaff / Flare 240 / 120

Load Out:
100% Gun Ammo
2x: GBU-38
6x: AGM-65D
7x: MK5E (HE Rocket)
4x CBU-97
2x: AIM-9M
1x: AN/AAQ-28 LITENING
1x: ALQ-131
 
#8
Aquestes missions son força complexes i us recomano molt llegir el PDF i si podeu imprimir-lo per poder anar consultant.

Durant la missió segurament es faràn referències a bases, FARPs, operacions, grups de vol, etc i si no sabeu quins son anireu perduts.
Anoteu també les freqüències de ràdio, etc, per agilitzar més la partida.

I si voleu fer alguna sessió d'entrenament tan sols cal que us passeu per el TS o pengeu un post i podem fer un repàs tots plegats. :çsi:
 
28 Juny 2013
191
8
18
#11
Intentaré llegir el pdf, però el meu angles és tan dolent que puc acabar entenguen que he de transportar un grup de dones amb biquini amb el Huey :çboix:
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#15
wawa said:
Jo com a bon integrant del grup Verros i com resa el logo "A cada porc li arriba el seu Sant Martí".
¡Avui toca matança!



Si algun de vosaltres esta tip de viure jo ho sabeu....
Quan tinguis les llonganisses fetes avisa... :çseny:
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#17
Ha estat bé la missió, llàstima que com sempre he estat més estona revolcant-me pel fang que volant. ç:D
 
#18
Les tasques del grup Reaper (jo i jo mateix) també van estar bé. Poc després d'arribar al punt d'espera ens van cridar per netejar la ciutat per als Hueys i vaig tenir molta feina.

Això si, com ja em va passar l'altre dia, em vaig trobar que al ser una missió feta per la 1.2.6 el Ka50 no bloca els objectius, cosa que complia enormement el llançament dels Vickhar forçant a fer-ho en manual i mantenir el Skival sobre l'objectiu. Finalment quan em vaig decidir fer una passada per el perímetre (després de liquidar un 7 o 8 objectius) i em llançaren els dos "pepos" de MANPADS vaig tornar a base a reparar (per fi he trobat utilitat a la redundància de dades del Abris) i la sorpresa va ser que ho van reparar tot excepte el HUD :çno:

Tot i sense HUD vaig enfilar a la OA per intentar acabar de netejar per en NoCardis i en Josep, que ja em sabia greu que portessin tanta estona sense actuar. A mig camí em va petar l'helicòpter, no sé si per MANPADs enemics o simplement per partir pales ja que volia anar molt ràpid i sense el HUD no vaig prestar excessiva atenció a la velocitat.

Per la meva part va ser molt entretinguda també, tot i que em sap greu tanta espera per als HUEYs... potser si la tornem a volar amb menys efectius dels que toca l'hauríem descafeïnar una mica per assegurar netejar la zona de forma relativament ràpida no?

Si nois si, és molt maco veure la vesprada... però no tinc la visió noctura muntada al casc!


Els Hueys y Ka50, com bons germanets, esperant ordres al Holding Point 1. L'artiller anava mirant afora per si havien tingut el detall de deixar-nos una nevereta plena... però no varem tenir tanta sort!


En Viper, en arriscar-se per aixecar la llebre, rep tot l'amor de l'enemic.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#19
A mi el que m'agrada d'aquestes missions és que donen moltes idees per fer missions nosaltres, sobretot per coordinar diferents tipus de vols i aparells.
 
#20
Si em permeteu una auto-crítica penso que aquestes missions combinades, on uns vols depenen de les tasques d'uns altres, evidencien que necessitem molta més pràctica. Alhora també son les més estimulants i agraïdes que he volat.

Tot i que és cert que hi havia molts objectius, i alguns de ells molt amagats, crec que entre els dos A10c i el Ka50 hauriem d'haver netejat la zona molt més ràpidament. Teníem potència de foc suficient i la zona d'amenaça prou petita com per utilitzar les nostres armes de forma còmode, tot i així no varem ser capaços de fer net després de una hora i mitja de combat.

Necessitem més pràctica conjunta per afrontar aquestes missions en condicions.

L'únic factor que em va "espatllar la nit" va se ser conscient que teniem en Josep i en NoCardis allà aparcats esperant...