OP Piercing Fury 2: Happy Bus Part 1 (7/2/14 - 22:00h)

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#21
Si jo anava precisament amb molta pressa perquè no esperessin, fet que va propiciar que em toques la AAA, em vaig arriscar massa després de veure lo que li va passar al Rush per preses (meves).
Igualment com ja he comentat a moltes missions, això es mes un problema del DCS que no pas tant de nosaltres, en aquestes missions fins que no et carregues l'ultim soldat a peu, no salta el següent script, lo que complica molt les coses, a la realitat no saps si tot l'enemic està mort. No se si des de l'editor es pot fer, però el que haurien de fer es marcar un percentatge mínim per continuar, i com a molt uns objectius vitals per destruir.

P.D: Algú sap si el Tacview encara es compatible amb DCS World?
 
#23
El TackView encara és compatible, de fet a mi em genera un track propi cada partida. Si no ocupés 37Mb t'ho passava... ç;) si t'interessa molt ho podria intentar pujar al Google Drive.

És cert que els scripts son molt restrictius, això és cossa del editor pq hi ha una condició tipus "% del grup eliminat", si no recordo malament.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#25
L'altre cosa és que si tu ets d'un bandol i veus que estanfotent llenya als teus segurament et rendiras o et retiraras. Es el que penso que seria mes realista a l'hora de fer missions.
 
#26
Unes imatges molt xules Viper, sobretot per les llums i flamerades.

El que em pica el nas, pq sembla que falla la 1.2.7 en MP, és que a mi mai em van tocar els motors i a les imatges d'en Viper apareixo amb una bona foguera!. El míssil que em va llançar el MANPAD va explotar davant meu, destrossant-me els pitot i varis sensors. De fet vaig fer el trajecte de tornada cap a FOB Suse sense problemes (25 Km) i sense cap llum d'alarma als panells. :çboix:

Tot i així, a saber..., a vegades estant en cabina no veus els danys i és possible que s'espatllessin sistemes com els de alarma? Si fos així els extintors automàtics van fer una bona feina... :çrubl: i els motors van aguantar fins al final del trajecte.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#27
madelf said:
Tot i així, a saber..., a vegades estant en cabina no veus els danys i és possible que s'espatllessin sistemes com els de alarma? Si fos així els extintors automàtics van fer una bona feina... :çrubl: i els motors van aguantar fins al final del trajecte.
Millor que et miris el replay, perque jo he vist el teu Ka-50 en flames tot el trajecte de tornada ç:D ç:D
 
28 Juny 2013
191
8
18
#28
Impressionants imatges Viper. A mi la missió em va agradar molt, és veritat que ens vam haver d'esperar una mica en Josep i jo però va ser entretingut veure com us disparaven a tot drap :çulle: estic amb en Madelf quan diu que ens fa falta molta més practica, també poder estar més coordinats
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#29
Va estar molt bé. De fet, si hem de fer un transport i una inserció (ja es va veure al final) calia abans "treballar" les defenses, ja que un UH1 és fàcil d'abatre. M'ho vaig passar bé veien la feina de tots. A repetir! Necessitem més gent, per anar millor. Si no, alguns seguiran tenint molta feina.
 
#30
Viper said:
Millor que et miris el replay, perque jo he vist el teu Ka-50 en flames tot el trajecte de tornada ç:D ç:D
Precisament Viper, sembla que els replays no funcionen gaire bé. Aquest problema ja el vaig trobar en fer proves amb la 1.2.7, vaig atacar una columna de BMPs i vaig fer el replay per a les captures. En els dos replays que vaig fer el helo es va comportar de manera totalment diferent a com vaig volar... en el primer fins i tot va perdre el control i es va estabellar pocs segons després de iniciar la partida, en el segon simplement va sobrevolar la columna de vehicles i es va allunyar en línia recte un bon grapat de km.... alguna cosa greu falla amb els replays.