DCS UH-1H

28 Juny 2013
191
8
18
#61
Ara que he acabat les vacances ho tinc mes complicat per conectam amb aquestes hores.
El final m’heu fet venir ganes i he comprat el Huey......... he agafat tendinitis el braç dret... :mrgreen:
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#64
Per fer venir enveja, de l'entrenament de dimecres:





Madelf, Wawa i Josep: els tres millors pilots del UH1 a Cavallers del Cel...

Algú s'anima a entrenar? Estem disposats a compartir tècniques :çseny:
 
#65
Ahir varem fer taxi conjunt, enlairament conjunt, vol en formació i aterratge conjunt al porta-avions. I tot va sortir més que digne!

Tal i com m'ho passo de bé als entrenaments, no em puc ni imaginar com m'ho passaré el dia que fem una missió. Aquest trasto és genial de volar i la companyia no fa més que millorar-ho! :çcerv:
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#67
Pegat 1.2.6: desastre pel UH1-1H-

- Perdem skins instal.lats
- No es pot arrencar prememt el botó com abans (només el puc posar en marxa en arrancada automática, tentint en compte que tampoc funciona bé: cal augmentar les rpm amb l'accelerador).
- L'altímetre de radar no funciona.

Us trobeu amb aquests problemes? Els heu solucionat? Teniu altres problemaes?

En fi, un desastre. A més, com és que treuen betes de nous productes, sense treure la versió definitiva d'aquest? Avui, molt descontent amb Belsimtek i DCS.

Josep
 
28 Juny 2013
191
8
18
#68
Hola Josep, jo el vaig esta provant ahir el vespre i també m'he trobat el mateix, no vaig aconseguir arrencar-lo i em sembla que alguna cosa del Joystick he de tornar a configurar...