DCS UH-1H

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#21
Que viciats, casi no ha ni sortit i ja el teniu i feu missions! ç:D
 
#25
Codi:
 Originally Posted by roiegat View Post
Will the ability to load group troops into the Huey be added at some point? Would be nice to make missions which require picking up troops from one locations and dropping them off in another location.

What would be even cooler if once A-10C pilots ejected or and other aircraft with ejections seat ejected, other could see the pilot. That way they could stay on the ground and head to a safe area and wait for the choppers to pick them up.
[b]This is in develop now![/b]
Vamos que ja podrem recollir i deixar anar tropes, i possiblement pilots aliats que s'han ejectat!! :çamor:
També han confirmat la possibilitat de muntar diferents tipus d'armament en els artillers de les portes i portar càrrega a la esligna!!!! :çamor: :çamor:

Si tots les terceres empreses que treuen mòduls per al DCS son d'aquesta qualitat jo ja fitxo! :çsi:
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#26
Això pot ser molt xulo per fer missions amb molta gent... çXD
 
#28
Per cert, llegeixo al manual que hi ha un mode de navegació on utilitzant la ràdio FM ens guia cap al origen de les transmissions. Això ens hauria de permetre localitzar un pilot o unitat en el camp de combat....

... m'oloro que faré una missió de rescat! :twisted: ....


També llegeixo que portem un transpondedor, però que no està implementat. :çno:
 
#33
En la partida d'ahir vaig veure un servidor que deia portar un script fet per en Wolle que consistia en tenir un grup de UH-1H en missió CSAR i quan un avió aliat era abatut i el seu pilot ejectat s'enviava un missatge de ràdio al grup de Huey amb les coordenades. Aquests havien d'anar a rescatar el pilot, pujar-lo i desembarcar-lo en un temps limitat en un hospital militar...

El fil on ha fet el projecte és aquest i la missió SP aquesta i finalment AQUESTA la versió per SP i MP!!!

Investigaré una mica més a veure si puc tronar a torbar el servidor i esbrinar com ho tenen muntat... i si voleu fer unes proves en MP aviseu-me :çruc:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#34
madelf said:
En la partida d'ahir vaig veure un servidor que deia portar un script fet per en Wolle que consistia en tenir un grup de UH-1H en missió CSAR i quan un avió aliat era abatut i el seu pilot ejectat s'enviava un missatge de ràdio al grup de Huey amb les coordenades. Aquests havien d'anar a rescatar el pilot, pujar-lo i desembarcar-lo en un temps limitat en un hospital militar...

El fil on ha fet el projecte és aquest i la missió SP aquesta i finalment AQUESTA la versió per SP i MP!!!

Investigaré una mica més a veure si puc tronar a torbar el servidor i esbrinar com ho tenen muntat... i si voleu fer unes proves en MP aviseu-me :çruc:
Moooolt interessant.
 
#35
He fet algunes proves. Van apareixent missatges dels avions estinbats amb freqüències ADF per a trobar els pilots... però per molt volar que he fet no n'he trobat cap. Possiblement és que no sàpiga fer servir correctament els ADFs del Huey... ho tornaré a provar quan pugui.

Un cop verificat el bon funcionament ja "disseccionarè" la missió per veure com re-aprofitar els scripts d'en Wolle.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#38
Jo també el tinc :çsi:

Les primeres sensacions m'han sorpres molt, acostumat als caces i la seva velocitat he de dir que el Huey m'ha fet sentir sensació de velocitat cosa que el Ka50 no em donava, (els que ja em coneixeu ja sabeu del que parlo), seguim, tot i tenir un torke molt marcat podria dir que és fàcil de volar, un altre cosa és portar un rumb o una formació, però he notat, he tingut la sensació de portar un aparell gran, no se si m'explico bé, és com portar un autobus, notes el que hi ha al darrera, la lentitud als girs, el pes, etc... realment m'ha agradat molt, estic content amb la compra.

Ara a segui estudiant-lo, que encara no se com s'encen, en lloc de posar una clau i un contacte ho compliquen massa ç:D

Ens veiem companys.

Buran
 
#39
Ahir varem estrenar de forma oficial el UH-1H amb en Wawa i en Kiwiknight!

Varem fer una missió CSAR dinàmica on s'ens avisava per ràdio dels pilots abatuts i els haviem de cercar mitjançant les seves transmissions ADF. També reviem solicituts de missions CAS properes. Cal dir que tota la missió era dinàmica així que mai sabiem quan ni on s'ens necessitaria.

Més que missió oficial va ser una missió de pràctiques, i us la recomano a tothom que vulgui practicar amb aquest trasto ja que farem molts vols instrumentals i molts aterratges! ç;)

Un parell dels nostres valents escalfant motors i preparats per a oferir rescat.


Al primer avís surto a tota mecha!


Poca estona de vol després veig la vengala del nostre pilot abatut.


Faig una aproximació "decent"... o això o el soldat els té molt ben possats per no sortir corrents! ç:D


Apa nen, puja que et porto cap a casa.



En Wawa també localitza un dels nostres pardalets...


En Wawa fa el "servei" mentres jo orbito oferint cobertura al rescat.




Això si que és acostar-s'hi Wawa!!!


Tots cap a base, no fos cas que s'ens constipin!


Cal dir que ens varem deixar molts serveis sense cobrir, i suposo que la missió tampoc pretén que es cobreixi tot.... però varem tenir diversió per donar i vendre!!!! :çcerv:
 
#40
La eslinga es pot activar en fase Alpha:

Post original.

>>> ...\DCS World\Mods\aircrafts\Uh-1H\FM\FMOptions.lua


Start at Line#39

DrawRope=1;
DrawCargo=1;
CargoModelling=true;
CargoGround=true;

Have fun!
... and keep in mind that the behaviour of the cargo is in alpha state and that there is a reason why the DEVs didn't included it up to now in the beta.
[youtube]WYXRY2O8wRM[/youtube]

Cal provar-ho!!!