DCS UH-1H

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#42
Hola!

M'agradaria compartir 4 idees que em semblen fonamentals per volar aquest magnífic aparell, en 3 apartats: sortida (hoovering inclòs), vol establitzat i aterratge. Crec que puc aportar quelcom, i alhora aprendre de les vostres experiències.

S'anima algú avui, diumenge dia 11 a les 10 del vespre?

Josep
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#44
Al final no vaig poder ser-hi, ho sento! :oops: Per compensar-ho:

Proposo crear una senzilla missió: necessitariem sortir d'un aeroport (així podem treballar l'arrancada, l'autoestacionari, l'anada a pista i l'enlairament). També un FARP (heliport) en un lloc proper, per practicar l'aterratge i nova sortida. (Caldrà posar una torre de comunicacions al farp per tal que funcioni la ràdio).

Per a mi un dels alicients del UH1-1h és la qualitat en la simulació. Per exemple, si controles bé el vol autoestacionari (hovering), és una delicia. Ara bé: potser calen alguns ajustaments en el joystic (corva de resposta) i una gestió acurada del cíclic i els pedals.

També és interesant el pas d'autoestacionari a vol, i a l'inversa. Aquí, donada l'excelent simulació, et pots estavellar degut a la generació de vòrtex, que notes quan el motor no pot donar la potencia suficient per donar sustentació degut a la maniobra que has portat a terme. Sol pasar en principants al intentar aterrar en un lloc concret... :lol: El correcte trimat del cíclic en vol també és un element a controlar, fonamental si no et vols esgotar amb el joystic. (Semblant al del Ka-50).

I finalment, el seguiment dels indicadors bàsics per aquestes maniobres, fent especial menció al Indicador de la temperatura del gas d'escapament (Exhaust gas temperature indicator).

Us proposo compartir les experiències pas a pas. Puc començar jo establint la base sobre la qual anirem cercant entre tots som fer millor cada maniobra o procés, si la proposta us sembla correcte.

Ho fem per dimecres vinent al vespre? (Jo aquesta semana encara estic de vacances, pel que podria en qualsevol momento, en principi).
 
#48
Personalment he disfrutat com la canalla. Una sessió de pràctiques amb el UH-1H amb en Josep i en Wawa tot fent estacionaris, taxis, aterratges a FARPS, auto-rotatoris i després fent l'esbarjo per terrats i xemeneies!!

UNA PASSADA!

En Wawa, Josep i jo... fent un cold and dark


En Wawa fent el taxi perfecte!


Preparats per enlairar.


Pràctiques en el FARP, va Wawa que faltes tu!


Aparcats en zona blava....


Aquí fan les botifarres amb mongetes?


Intentant la bogeria... a veure si aterro a la xemeneia? UPS!


Boniques vistes!


M'he quedat penjat!!! Algú em ve a buscar?
 

wawa

Més pesat que Kuban
6 Juliol 2010
1,056
0
0
Rupit-Torelló (Osona)
#49
A estat com una mena de locuraaaaaaaaaaaa!!!! Em sembla que quedaré contracturat de per vida, quina tensió.... Però m'ho he passat molt bé, això s'ha de repetir companys.
El proper dia nous reptes, fins que siguem uns pilots de Huey collonuts.
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#50
Ha estat genial!!! Aquest aparell i la seva magnífica simulació estan ples de reptes!!! La propera...aterrar a la plataforma de petroli...i una fragata? çXD

Josep
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#54
madelf said:
Ja tinc la missió modificada amb una plataforma petrolera, un porta-avions, una fragata i un cuirassat... tot en moviment clar! :twisted:

Quan dieu que quedem? ç;)
çXD çXD çXD :çseny:

Quedem quan volgueu!!!