ArmA 3 Alpha per al 5 de març

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#65
Be, unes coses que he estat mirant sobre el rendiment.

El PIP, que es lo que fa que els retrovisors i MFD funcionin, consumeix bastant, uns 10 FPS, era d'esperar, es aixi a tot els jocs, la diferencia entre els valors que ens deixa agafar no es la qualitat, si no la distancia de visió a la que es veuen els objectes, per tant amb posar-ho a Low es suficient. Si volem 10 FPS mes encara que no tinguem retrovisor, es desactiva i ja està.

El post-processing, he llegit que a partir de Normal dona una mica d'Occlusion, he fet la prova i no ho sabria dir, es tan poc que no ho sembla.

L'addon NoBlur, que es una versió adaptada d'un altre per l'ArmA2, treu el desenfocament per moviment, que diuen millora el rendiment bastant. Jo he fet la prova i no acabo de veure la millora, però si que treu el desenfocament per moviment que a mi no m'agrada gens ni mica.

En un post anterior us vaig dir que poseu la doble G per llançar la granada, es la millor opció, però hi ha un altre problema, per canviar entre granades s'ha de prémer CTRL+G, i no se perquè l'ArmA3 no entenc que Shift+G no es lo mateix que G, per tant fa les dues funcions, es a dir si canviem de granada dues vegades, ens llança la granada. Quina solució tenim fins que arreglin això, posar CTRL+doble G per canviar de granada, i solucionat.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#66
Veient un documental sobre la guerra en Afganistan he vist que els vehicles de l'ArmA3, com a mínim el Hunter, es real i operatiu.
El Plasan M-ATV sortia al vídeo, tot i no he trobat cap foto que surti amb la torreta del simulador, si no amb les habituals.


Del Ifrit no he trobat res.