ArmA 3 Alpha per al 5 de març

SENGLAR

Ja en porto tres-cents
17 Juny 2010
412
0
0
#41
Al final em vaig a menjar la llengua "Jo m'esperare un temps en comprar-me'l .....ay ay ç:x " això de la bandera amb fa canviar d'opinió.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#42
Jo també deia que aquest cop no picava però la realitat es que comprar-ho ara és més barat que quan estigui acabat. :çsi:
 

jaumem

Miquelet
3 Juny 2011
783
0
0
#45
Toma bandera, no me n'havia adonat ç:D ç:D

Encara té bastants errors, però pinta molt bé. :çsi:

La missió del bussejador no sé ben bé que fer... he desactivat tres mines, però després hem diu que robi un vehicle (és això, no?) però m'acribillen a tirs ç:D

Li veig moltes possibilitats, si el tema de scripts i mods està com a l'Arma II serà un joc genial çXD
 
#48
Descarreganding. Espero que el rendiment sigui semblant al A2 Viper, sinó ja he begut oli!

Realment tan sols per el preu val la pena comparar l'Alpha (no com els ·$%·"%" de DCS). Si saps que tard o d'hora caurà val la pena comprar-ho ja i estalviar-te 20 o 30€.

Tinc ganes de veure les físiques dels helos... si com deien han aprofitat el que han fet al ToH tingueu per segur que m'hi passaré hores amb vosaltres! :çsi:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#49
Be, us farem un resum de lo vist fins ara, que no es molt perquè no hi ha molt a l'alfa.

Primer de tot, lo que tots us pregunteu, paga la pena l'ArmA3? Doncs la resposta es que encara es molt d'hora per poder dir-ho, el simulador esta en fase alfa, i el contingut actual es molt escàs, quatre vehicles, dos helicòpters, quatre armes, etc... ben poca cosa. A mes queda clar que la versió Alfa no es ni molt menys la versió actual interna, ja que falten moltes coses que hem vist a vídeos i captures. Ara, hi han coses noves molt interessants, passem a comentar-les.

Postures - A l'ArmA2 teníem nomes tres postures, que ens limitaven moltes vegades el poder disparar des d'una bona cobertura, això a passat a la historia a l'ArmA 3, ara tenim 9 postures verticals, mes las variants de quan portem pistola, i 3 postures horitzontals. De fet ja les podeu veure en la captura aquella que us vaig posar uns quants posts endarrere. Les postures van molt be per afinar la cobertura sense perdre oportunitat de disparar. La transició entre postures es fa amb CTRL+W o S, però espero que incloguin la possibilitats de posar-les com a tecles apart també, de ben segur que molta gent ho demanara, tot i aixi ara ja va be amb aquestes tecles.

Moviment - El moviment també s'ha modificat, es semblant a l'addon que va posar en TBlack. Ara tenim si no m'equivoco 5 velocitats, caminar, avanç lent, avanç tàctic, avanç normal i córrer. L'avanç tàctic es tracta d'un avanç que ens permet apuntar, però anant mes ràpid que a l'ArmA2, que feia molta falta.

Combinant les noves postures amb els nous moviments, tenim un control molt mes interessant sobre el nostre soldat, òbviament això caldrà que ens acostumem al nou sistema i a les noves tecles, però es tot a millor.

Inventari - L'inventari s'ha modificat, ara l'inventari esta ampliat i permet mes coses, però en la meva opinió li falla la interfície, l'haurien de millorar perquè en algunes coses no va tan be com creuen. Ara podem vestir i desvestir el nostre soldat, es a dir podem canviar-li l'uniforme. Tenim casella per canviar uniforme, armilla, motxilla, a mes lo que guardem em de decidir on ficar-ho d'aquests tres. A mes tenim casella per canviar el casc i una altre que no se perquè es ara mateix, i les dos de sempre per a binocles i d'altres.
Les armes ara tenen una casella per la munició (la resta va a les tres caselles que dèiem clar) i tres caselles per accessoris, podem acoblar i desacoblar coses, mires òptiques, làsers, llanternes etc...
A mes ara podem consultar l'inventari a dintre dels vehicles, però compte, la tecla d'inventari ara es la I, i la G es llançament de granades, no sabeu la de vegades que ens hem matat des d'ahir ç:D

IA - Diuen que ha millorat una mica, i segons he vist potser una mica, però ja està, perquè segueix sent bastant ximpleta, els hi vaig ordenar formació de columna compacte, i allò no era ni columna ni compacte, en la meva opinió encara han de millorar molt la IA.

Model de vol helicòpters - Del avions no podem opinar perquè a l'Alfa no n'hi ha encara, sobre l'helicòpter, dir que hi han dos models a l'Alfa, el MH-9 / AH-9, que ve a ser un Littlebird, però que a internet no surt res, es a dir em sembla que s'ho han inventat, i el Ka-60 que si existeix, del primer dir que han importat la versió del TOH (Take On Helicopters), ja que el model 3D es super detallat, inclòs la cabina, amb tots funcional (però no veig que sigui clica-ble), i el Ka-60 es de nova fornada amb un 3D mes semblant a l'ArmA2, però suposo que els faran tots semblants al MH-9, perquè els jeeps si eren mes detallats. Sobre el model de vol, si que esta millorat, tot i que no s'apropa al DCS, tampoc se si es com el TOH perquè no le volat. Podem fer aterratge en autorotació per exemple, però no funciona gaire be en la meva opinió si el comparem amb el DCS.

Física - Una de les novetats com sabeu es que incorpora el motor físic PhysX, que va comprar Nvidia fa ja molts anys i que incorporen des de llavors totes les seves gràfiques. Això es molt bo, entre d'altres coses ens ha permès poder canviar accessoris a les armes segons va dir Bohemia. Ara els cosos dels soldats quan moren no tenen una escena tipus Hollywood, si no que es desplomen com nines de drap, els coneguts ragdolls. Es podria afinar una mica mes el model de ragdolls, però igualment es una passada, atropellar a la penya ara mola molt ç:D
Això que vam veure als vídeos d'envestir caixes amb el cotxe i que sortissin volant a l'Alfa no funciona, potser es una de les coses que al final van haver de descartar, o potser ho posaran mes endavant a la beta.
Ara per exemple els rotors de l'helicòpter afecten al fum, mola bastant de veure.

Gràfics - Com es veu els gràfics han millorat, no es cap revolució, ni molt menys, simplement els han millorat, i tenen mes opcions de configuració, com a notat interessant, ara tenim 3 selectors de distancia de visió, per al terreny, per als objectes i per a les ombres.
Una cosa molt interessant es que els vehicles per fir tenen retrovisors, i càmeres del darrera, i de fet la pantalla del artillers funciona, podem veure lo que veu l'òptica sense haver de prémer el 0 del teclat numèric. Això si la imatge no es molt bona, suposo que posaran algun control per configurar la qualitat d'aquestes coses. Deia que es molt interessant, perquè això es coneix com a PIP (com a les teles de casa), i permetrà moltes coses interessants, com a mínim als addons, com per exemple que per mirar l'òptica de l'ArmA es faci com al Red Orchestra, que la mira te zoom però la resta de la pantalla no, o que els MFD dels vehicles siguin funcionals, etc... Cal tenir en compte que les PIP consumeixen bastant rendiment, ja que es multiplicar la feina de la gràfica.

Editor - Els que editin estaran d'enhorabona, l'editor ja millorat (encara no veig que es pugui editar directament al mon 3D) i entre d'altres coses ara ja no cal fer servir programes externes per editar els scripts, esta tot al propi editor del simulador, a mes inclou molts scripts per fer servir que suposo es podran anar ampliant, no le tocat molt però te bona pinta.

Catalunya - Com ja va esbrinar Balder, sortim al llistat de països per seleccionar bandera del mapa (crec que nomes del mapa de moment) i ens han posat una estelada, els de Bohemia sembla que son previsors, qui ho hauria de dir.

Terreny - Es una illa d'estil mediterrani, bastant maca, i no m'he fixat encara be si les cases es poden visitar per dins o no, i quina es la quantitat.

Operacions subaquàtiques - Com ja sabeu ara podem bussejar, i tenim equipació per immersió. Estant bastant be, tenim diferents moviments, i es funcional, no he provat gaire mes.

Controls - Les tecles com ha hem dit han canviat una miqueta, no gaire ja que la majoria segueix igual, hens haurem de re-acostumar, perquè per exemple ara l'espai es una tecla per canviar d'armar o acció rapida tipus obrir portes o entrar a vehicle. Ara el zoom es mes ràpid, lo que va molt millor que abans.

Be, això es un resum, ja anirem explicant mes.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#50
Per reportar els bugs que trobeu Bohemia a posat aquesta aplicació web. Es molt fàcil de fer servir.
Heu de fer servir el registre global de Bohemia i us recomano entre a preferències per canviar l'idioma a Català i per posar un Perfil amb el vostre ordinador, aixi no ho haureu de posar cada cop.

També teniu els fòrums oficials per qualsevol cosa.
 

jaumem

Miquelet
3 Juny 2011
783
0
0
#52
Viper said:
Ara podem vestir i desvestir el nostre soldat, es a dir podem canviar-li l'uniforme. Tenim casella per canviar uniforme, armilla, motxilla, a mes lo que guardem em de decidir on ficar-ho d'aquests tres. A mes tenim casella per canviar el casc i una altre que no se perquè es ara mateix, i les dos de sempre per a binocles i d'altres.
Si abans ens passàvem mitja hora escollint inventari, ara estarem dues per fer-ho ç:D ç:D

No sabia el del fum dels helicópters. Els vehicles que he provat (no hi ha cap tanc encara, només lleugers de 4 rodes) frenen molt millor, si et fa ganes córrer alerta amb la distància de frenada, o que no rellisqui :çsi:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#53
jaumem said:
Viper said:
Ara podem vestir i desvestir el nostre soldat, es a dir podem canviar-li l'uniforme. Tenim casella per canviar uniforme, armilla, motxilla, a mes lo que guardem em de decidir on ficar-ho d'aquests tres. A mes tenim casella per canviar el casc i una altre que no se perquè es ara mateix, i les dos de sempre per a binocles i d'altres.
Si abans ens passàvem mitja hora escollint inventari, ara estarem dues per fer-ho ç:D ç:D

No sabia el del fum dels helicópters. Els vehicles que he provat (no hi ha cap tanc encara, només lleugers de 4 rodes) frenen molt millor, si et fa ganes córrer alerta amb la distància de frenada, o que no rellisqui :çsi:
Amb la tecla C pots frenar amb el fre de ma, no vegis com mola derrapar :çsi:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#54
Teniu en compte que requereix el DirectX 11 de manera que tots aquells que penseu jugar al Arma3 i encara funcioneu amb el WinXP us veureu obligats a fer el salt fins al Windows7.
 

jaumem

Miquelet
3 Juny 2011
783
0
0
#57
He passejat per el poble més gran, també per algunes instalacions de la illa. Tots els edificis que he vist són accesibles :çsi:

El foc crema, ens fereix una mica i si ens hi quedam massa temps ens mata. També he vist que si estàs ferit la visió es va fent borrosa, suposo que si no et cures acabes morint. També el pilot es pot marejar si feim masses piruetes.

Els gràfics, una passada :çulle:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#58
Diuen que l'ArmA3 no fa servir correctament la potencia de la CPU i de la GPU, jo ho he comprovat i nomes em fa servir un percentatge baix de la potencia, entenem que es un bug i que ho hauran de solucionar i per tant millorar el rendiment que ja de per si es bo, però ja veurem si realment es un error o no, mes informació en aquest fil.

P.D: Diuen que anul·lant la sincronització vertical (Vsync) la cosa pot millorar.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#60
Per millor els FPS podeu limitar els FPS, per alliberar treball a la GPU. Per fer-ho heu d'anar a \Documents\Arma 3 Alpha i editar el fitxer Arma3Alpha.cfg

GPU_MaxFramesAhead=1000;
GPU_DetectedFramesAhead=0;

Ho modifiqueu per

GPU_MaxFramesAhead=50;
GPU_DetectedFramesAhead=1;

Jo he posat un limit de 50 FPS, però podeu posar lo que vulgueu, un limit bo es de entre 30 i 50. La segona línia es per activar aquest limit.
Lo que fa això es dir a la gràfica que quan arribi a 50 FPS no faci mes, ja que no cal, a aquesta velocitat va molt fluid, per tant la resta de potencia se la guarda la GPU per quan calgui força mes la maquina.