ArmA 3 Alpha per al 5 de març

26 Gener 2013
119
0
0
Reus (LERS)
#1
Extra extra!

Els nois de Bohemia ja s'estan posant les piles i, a poc dies d'anunciar que el joc seria exclusiu per a Steam, també han anunciat que la setmana que ve començarà el testeig del joc. Hi haurà diferents modalitats, essent-ne només una de franc i requerirà invitació, a més que no tindrà suport ni per a multijugador ni mods.

En fi, a veure si hi ha sort i arribem a provar el joc abans que ningú! ç:D

http://www.arma3.com/buy
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
L'Alpha publica i gratuïta es del 14 de Març fins el 18 de Juny, per la resta s'ha de pagar i inclouen la versió completa quan surti a la venda. La opció mes barata son 25€, i dona accés a l'Alfa i a la Beta amb multijugador inclòs i et dona el simulador complet quan surti, la veritat es que no es mala idea, perquè com acabarem comprant el simulador tard o d'hora, es un bon preu.
 
3 Juny 2011
783
0
0
#4
Doncs no em sembla mala idea comprar-lo per 25€ només al sortir, es suposa que la versió oficial costará més, no? Si no s'em quedarà cara de Tofolo ç:D
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#5
buff...... quin dilema, comprar una cosa que serà practicament injugable..... Que fer? comprar ara per 25? intentar jugar i frustrar-me de mala manera com amb el cliffs of dover? o be esperar tranquilament, a que comencin a sortir pegats, ACE i demes histories i aleshores comprar-lo per 19.99?
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#8
Xavi said:
Jo sincerament no pagaria a no ser que Bohemia rebaixés el preu als qui ja tinguin l'alpha o el beta comprats, i tot i aixi m'ho pensaria.
Si compres la versió normal que et dona accés a Alpha i Beta en comptes de 45€ et surt per 25€. Es com diu en Kronus, es pot esperar a que els addons el deixin com ha de ser, i llavors ja estarà rebaixat al mateix preu econòmic d'ara, es la opció que tenia jo pensat fins que he vist això, i es una opció intel·ligent.
Jo igualment com se que en algun moment l'hauré de comprar, doncs ho faig ja i aixi el puc anar gaudint, encara que de sortida no sigui un ArmA2+ACE2, si que te coses que l'actual no te ni amb ACE2. Si voleu podeu esperar a que el provi jo abans, i ja us diré que tal es i que es lo que te i com funciona, i a qui l'interessi que l'agafi i el que no que esperi a mes endavant.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#9
Jo personalment tampoc ser que fer, si aprofitar això i comprar-lo per 25€ o esperar a que madure. M'hi coneixo i se que resistir la temptació em costarà :mrgreen:. M'haure de penjar el mapa del canal de la mànega de la versió coleccionista del cliffs al costat del monitor com a recordatori del que no s'ha de fer :çboix: .

Respecte a les activitats "oficials" del grup si que ho tinc força clar: de moment es continuarà amb l'A2 durant una bona temporada (és més, igual us foto unes quantes sessions a fer instrucció amb el free ç:D ). Això no vol dir que no es pugui quedar, en altres dies, i fer partides de A3, clar.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#15
Ei ara feia dies que no em conectava però meu alegrat el dia !
Personalment tambè em compraré el joc en alpha per donar suport a Bohemia i a la comunitat (3 invitacions més que tindrem :D). Esclar que no tothom pensa igual pero jo com a desenvolupador soc d'aquest pensar, es més abans de que facin l'ERE a l'empresa (sip això sembla) així ja el tindré pagat per quan surti si no tinc feina ç:D
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#16
Els nois de XXXX ja han tret els tres primers videos de l'ArmA3.

El primer, un sensual striptease on es mostra la possibilitat de personalitzar equip, i complements de l'arma.
[youtube]DiLXDwsVlXg[/youtube]

Un segon on veiem el moviment i foc.
M'encanta el nou sistema de moviments i postures, ja era hora que fiquessin això, es quelcom semblant però millorat a l'addon aquell de mes moviments.
[youtube]G8vrbzNYEwM[/youtube]

I un tercer on veiem com funciona l'equip.
Aquesta interfície per lo que crec entendre es nomes un addon que ha fet l'autor per poder fer el vídeo, per no haver de canviar equip tota l'estona de manera normal.
[youtube]yLIPW0oIvm8[/youtube]
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#18
Un vídeo molt interessant, es l'ArmA3 amb un import de l'ArmA2, en pantalla es veu Takistan, armes i vehicles de l'ArmA2. Podria ser un fake com diu un dels comentaris, però no ho crec, estaria massa ben fet, a mes es veuen coses de l'ArmA3 que l'ArmA2 no te ni com addon i que no s'havia vist fins ahir, llavors no ha donat temps a fer-ho, personalment crec que el vídeo es real.
I es molt interessant perquè això vol dir que es pot importar fàcilment lo que tenim de l'ArmA2, i per tant podrem aprofitar tota la feina feta ja, i mes important, l'Ace2 es podrà portar a l'ArmA3 molt mes fàcilment.

[youtube]RkPDNmEF8do[/youtube]

I aquest a Chernarus.
[youtube]zRLEDvEQc78[/youtube]