ArmA 3 Alpha per al 5 de març

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#24
potser estan preparant els canvis per posar el joc. Si el comptador que jo he vist el compleixen quedaven 1:57 minuts.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#25
Dos hores ... mmm ... ara vinc vaig al lavabo ... çXD A veure que tal serà perquè les expectatives almenys les meves son molt bones. Viper haurem de fer una partideta al vespre no ? Abans de la campanya de l'IL-2
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#27
ZeroQ said:
Dos hores ... mmm ... ara vinc vaig al lavabo ... çXD A veure que tal serà perquè les expectatives almenys les meves son molt bones. Viper haurem de fer una partideta al vespre no ? Abans de la campanya de l'IL-2
Espero que pugui, perquè amb la meva connexió, si ocupa 20GB com diu a la web, i com estarà de saturada la baixada, no crec que el tingui per avui baixat.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#31
Descarregant, com a bon pecador. Val a dir que aquest cop val la pena ja que comprant-lo alpha t'estalvies 20€. :çsi:

(a mi em deia 7 hores... :evil: )
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#34
De fet la web de l'ArmA3 t'adreça cap a la web d'steam, no l'store de bohemia, jo ja l'he comprat per Steam. Si voleu trobar l'ArmA3 a l'Steam des del propi programa, heu de posar al cercador ArmA 3 Alpha, perquè està amagat i no surt si no es fa aixi.

A mi em diu dues hores, aixi que si tot va be ho podrem provar avui.

Qui vulgui una invitació gratuïta a l'alfa que m'ho digui aquí mateix, tinc tres a regalar. Nomes per aquells que no tingui pensat comprar-se ara el simulador
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#38
Heu provat de posar una marca al mapa, les marques noves... concretament, FIXEU-VOS EN LES BANDERES DISPONIBLES!!!!!!

:çseny: çXD çXD çXD çXD çXD çXD :çseny: :çseny: