Trobada dels Cavallers

Gosdatura

Més pesat que Kuban
5 Desembre 2010
1,422
9
38
51
Figaró-Montmany (VR)
#63

Xin-Xan

Ja en porto tres-cents
19 Febrer 2011
374
0
0
TARRAGONA
#64
BONESll*ll
Doncs per aquí correm encara, des de el bar Pockets de Vic, fen una cervesseta :çcerv: en Gosdatura i en Xin-xan... i parentes pròpies ç:D

Anirem a sopar a un Oriental (per a fomentar la cuina de la terra) ç:D ç:D

Cagon10!!! que feu marxant tant d'hora!!!... mira que fer 200Km per a això!!!!!
 

Gosdatura

Més pesat que Kuban
5 Desembre 2010
1,422
9
38
51
Figaró-Montmany (VR)
#65
EEEEPPPP!!! companys!!!! çXD

Doncs res, encara de "festa" per aquí a Vic... soparem una mica de sushi per a acabar de tancar els llaços de germanor amb altres integrants d'aquesta comunitat.

Ha estat un inmens plaer per part meva l'haber-vos conegut!!... i resto impacient esperant la propera ocasió de trobarnos.

Salut!!!!
:çseny:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#66
Aqui uns que ja som a casa sans i estalvi. Acabeu de passar-ho bé i ens trobem al cel!

:çseny:

Per cert, vaig a estrenar la tassa ara mateix!!!!! :çvic:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#68
Jo m'ho he passat pipa i la Magda diu que també. A veure si quan sigui la propera temporada us consegueixo animar per a venir cap al camp de Tarragona a fer una calçotada! :D
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#69
D'esquerra a dreta i de dalt a baix, dispenseu noies no se el nom de cap de vosaltres, Madelf, Wawa, Josep, Vilthomsen (alies Valtomas per en Xin-Xan), Kronus, xicota de'n Xin-Xan, Gosdatura, xicota de'n Tofolo (gracies por portar-me en cotxe), Balder, xicota de'n Balder, Xin-Xan (aqui aqui aqui aqui!!!!), xicota de'n Gosdatura, Tofolo (gracies també a tu).





Madelf explicam perquè no rutllaves els porros.






Quina pallissa ens fotien en Tofolo i en Gosdatura.




Us mereixeu un temple noies.


Aquesta mirada tan tendre Wawa cap en Kronus fa molt que pensar.













 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#70
Ep família!

Quin dia, tu! La Núria i jo ens ho hem passat genial, moltes gràcies a tots/es çXD

Viper, merci per penjar les fotos tant de pressa :çsi: ara només falta penjar la de la "limousine" :çruc: hehehe

Salut, companys :çseny:
 

wawa

Més pesat que Kuban
6 Juliol 2010
1,056
0
0
Rupit-Torelló (Osona)
#78
De totes maneres no ens donar-ant cap premi a la bellesa, jajaja. Encara no entenc com no sens trenquen els monitors, fiqueu-se al seu lloc!!! Però tot el que tenim de lletjos o tenim de ben-parits. :çsi: :çsi: :çsi: