Trobada dels Cavallers

21 Febrer 2011
153
0
0
#24
Jo ho tinc ultra-xungo. Final de curs dels meus fills i de la meva senyor (que és mestre). A mi la feina ara em va en augment i no hi ha manera de quadrar res. L'hivern és quan tinc més temps lliure. ç?|
 
21 Febrer 2011
153
0
0
#26
Un servidor és músic professional i és a l'estiu que hi ha més festes majors, convencions, events, bodes, etc... A l'hivern ens morim més de fàstic i puc dedicar-me més a "volar". És per aquest motiu que porto uns quants dies sense aparèixer, tot i que l'esperit sí que vola, aquest no para.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#27
woody said:
Un servidor és músic professional i és a l'estiu que hi ha més festes majors, convencions, events, bodes, etc... A l'hivern ens morim més de fàstic i puc dedicar-me més a "volar". És per aquest motiu que porto uns quants dies sense aparèixer, tot i que l'esperit sí que vola, aquest no para.
Cap problema llavors, nosaltres et contractem perquè toquis a la trobada, això si et paguem amb birres :çcerv:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#33
Companys, m'he pres la llibertat de fer un doodle per a veure si així no fa tanta mandra apuntar els dies disponibles.

Aquí l'enllaç:http://www.doodle.com/7rsdig72gdszxcaz

Per als que no ho coneixeu, aneu a l'enllaç i us surtirà una taula on podreu posar el nick i aleshores marqueu les opcions que si que us van bé. La resta deixeu-les en blanc. Accepteu i pitjeu "tornar a l'enquesta" per a veure com van les opcions (no voteu dos cops, pillastres!). Com a opcions he posat dinar o sopar dels propers dissabtes i diumenges de juny (a partir del següent cap de setmana, no crec que ens posem d'acord per a demà o demà passat).

PS: per a veure totes les opcions clickeu al botó "Show all 12 options" o quelcom similar...
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#36
ATENCIÓ, DATA DE LA TROBADA

Be nens, al final la trobada es farà el 18 de Juny, es a dir la setmana que be. Serà dinar, i després ja veurem que fem, una volta per Vic o el que sigui, s'accepten propostes.

Ja podeu anant confirmant qui podrà vindre i qui ni, si porteu acompanyats digueu-ho.
 
21 Febrer 2011
153
0
0
#39
Jo treballo tot el dia però per la tarda he d'anar prop de Vic. si us plau, deixeu-me algún telèfon per trucar-vos si tingués temps de passar-m'hi...