Trobada dels Cavallers

21 Febrer 2011
153
0
0
#82
CABROOOOOONS!!!!! Jo no vaig poder assistir-hi per problemes amb el curru!!! Però a la propera intentaré aparèixer, us ho juroooo!!!
Jo també vull la samarreta per fardar aquest estiu!!!
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#83
woody said:
CABROOOOOONS!!!!! Jo no vaig poder assistir-hi
Ostres! t'ha sortit del cor, eh!!?? Per a tu i a tots els altres que no van poguer ser-hi... un petit entreteniment musical que expresa el que alguns vau sentir! (i amb dret! ç:D )


[youtube]3ctf4mY51HQ[/youtube]

Amb tot el carinyo i el millor catxondeig del mon mundial ç:D ç:D

Ara de veritat: A veure si a la propera podem ser molts mes :çcerv:
 

Gosdatura

Més pesat que Kuban
5 Desembre 2010
1,422
9
38
51
Figaró-Montmany (VR)
#84
Hehehe... que bo! ç:D

Doncs reitero el que vaig dir: fou genial la 1ª trobada dels CC... se'm va fer curta.
I pel que he llegit sobre una calçotada pel sud, jo la posaria ja al calendari, que m'encantaria fer-ne una çXD

Salut!!
 
23 Juny 2010
147
0
0
Puigverd de Lleida
#87
Gosdatura said:
Hehehe... que bo! ç:D

I pel que he llegit sobre una calçotada pel sud, jo la posaria ja al calendari, que m'encantaria fer-ne una çXD
A veure si és veritat, que a mi Vic em cau un pel lluny!!! Si s´acava fent, doneu-me per apuntat :çcerv:

M´en alegro que hagueu disfrutat de la trobada, amb una mica d´enveja, sana però enveja al cap i a la fi :mrgreen:
 

Gosdatura

Més pesat que Kuban
5 Desembre 2010
1,422
9
38
51
Figaró-Montmany (VR)
#88
D'això... :oops: ... és que la meva dona ha perdut el paper on va apuntar els emails de les parelles presents a la trobada. A veure si em podeu passar un privat amb els mail per a ella. Fa dies que ho vull comentar quan ens trobem al TS i sempre me n'oblido...

Salut!!