TARS (Tactical Aviation Radio System) per a DCS:WH i BS

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1


Doncs gracies a en Wawa em descobert un programa molt i molt interessant per al DCS: Warthog i el Blackshark, el TARS (Tactical Aviation Radio System). Fins ara, encara que els dos simuladors estaven increïblement modelats, depeníem dels canals del TeamSpeak per poder distribuir-nos, i no podíem fer servir les freqüències de radio per comunicar-nos entre nosaltres, nomes amb l'IA.
Gracies a aquest programa, ara podem fer servir les freqüències del simulador per a les comunicacions. Es a dir, encara que estem tots al mateix canal del TS3, nomes ens escoltarem si estem a la mateixa freqüència dins el simulador, i a mes es pot fer servir qualsevol de les 3 freqüències (VHF1, VHF2, UHF). Pels que volen Falcon, ja sabran del que parlo ja que l'Open Falcon portava aquest sistema.

Això ens obre tot un mon de possibilitats, i eleva el realisme a la serie DCS al nivell que li pertoca.

Per a fer-ho servir cal seguir aquests passos.

1- Descarregar l'ultima versió del programa a aquest enllaç.
2- Descomprimir e instal·lar fent doble clic a TARS Installer.exe (cal tenir el TS3 tancat).
2a- Si tenim ja instal·lat Microsoft NET Frameworks 3.5.1 s'instal·larà normalment, si no intentara instal·lar ell mateix Frameworks, ja que es necessari (jo recomano instal·lar-ho ja que molts programes ho fan servir).
3- Un cop instal·lat, fem clic a la icona que ens ha deixat a l'escriptori.
4- Fem clic al botó del DCS: World de dalt, a la finestra nova a 'DCS User Config Patch' us hauria de sortir l'adreça del directori de configuració (no es el d'instal·lació del DCS: World). Si no us us l'heu de posar manualment. I llavors feu clic a 'Install TARS' i OK.
5- Si no tenim la ruta del TS3 ho posem, remarquem Install TeamSpeak Pluguin i ja esta.
5- Ara tenim que activar el pluguin instal·lat al TS3, obrim el TS3, anem a Configuració, anem a Complements, i seleccionem TARS, clic a OK i ja esta tot.
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Ja se perquè no ens funcionava be el FM/AM amb les freqüències que indicàvem nosaltres wawa, perquè son EMER FM i EMER AM, son les freqüències d'emergència i el que fa es posar-se a la freqüència GUARD que tinguem indicada.
El selector de freqüència nomes funciona a MAN, que per cert si es Manual, llavors el que jo vaig veure seria una altre cosa. El que tenim que investigar encara son les Presets, però per lo demés sembla que va perfecte.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#3
Coi, això sembla la guerra de les galàxies. Jo tot just se engegar el "tocino" aquest i enlairar-lo!
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#6
No se, ja que volem poc el BS jo preferiria fer un vol entre tots i no afegir massa complicacions. Sino ja veig que passarem el vespre instalant, provant, testejant i de volar res de res :(
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#8
Es lo bo, que no te cap complicació, el llistat d'instal·lació sembla molt, però en realitat es 1 minut i 3 passos, quan estiguem al TS jo us ho diré com va. I després no es te que fer res mes, sempre esta actiu, no cal llençar cap aplicació ni res.
 
#9
Viper said:
Es lo bo, que no te cap complicació, el llistat d'instal·lació sembla molt, però en realitat es 1 minut i 3 passos, quan estiguem al TS jo us ho diré com va. I després no es te que fer res mes, sempre esta actiu, no cal llençar cap aplicació ni res.
OK Reinstal·lat doncs... amb l'última versió i tant el Black Shark com el A-10... Jo no l'he provat encara però promet millor "realisme" en les comunicacions. Si avui fem quelcom amb els DCS (crec que varem quedar per un BS, ja que en wawa no te PC) ho provem! çXD
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#13
El programari de comunicacions TARS per DCS: Blackshark i DCS: Warthog ha estat actualitzat amb un sistema de so totalment redissenyat per afegir compatibilitat amb les noves versions de Teamspeak 3 (ara la RC2), a més de ser la nova base a on desenvolupar les futures iteracions que incorporaran compatibilitat amb FC2, emmascarament de terreny, efectes de modulació de so, etc.

Per baixar-vos la nova versió del TARS: http://www.excessiveheadspace.com/tars/download/

Aquesta és compatible amb DCS: Blackshark 1.0.2 i DCS: Warthog 1.1.0.9. Des-instal·lar completament qualsevol versió anterior del TARS.

NOTA: Team Speak acaba de llançar la seva versió final 3.0.0, que no es compatible amb aquesta versió 1.0.1 Beta 6 del TARS, però ja han dit que llançaran un fix per arreglar-ho aquesta setmana.
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#19
El TARS es va actualitzar el 3 de març i es totalment compatible amb el DCS: World, l'hauríem d'anar fent servir, aixi ens evitem els problemes dels canals i els whispers. Per als que van comentar que al seu dia els va donar problemes, dir que eren versions mes primerenques del TARS, ara funciona molt be.

Si encara teniu versions antigues del TARS, us recomano desinstal·lar primer d'instal·lar la ultima, a mi no m'anava be per aquest motiu. Heu de desinstalar totes les versions del TARS i esborrar la carpeta a Fitxers de Programa.

Un cop instal·lat de nou el TARS, heu d'acabar la instalació des de dintre del programa, es simplement obrir el TARS i fer clic a la icona del DCS World de dalt, llavors



Llavors a la finestra nova a 'DCS User Config Patch' us hauria de sortir l'adreça del directori de configuració (no es el d'instal·lació del DCS: World). Si no us us l'heu de posar manualment.
I llavors feu clic a 'Install TARS' i OK.



Llavors us hauria de quedar com a la primera captura que he posat. Les tecles podeu configurar les que vulgueu.