TARS (Tactical Aviation Radio System) per a DCS:WH i BS

#21
Els merders de l'últim cop van ser pq ningú recordava que el TARS requereix que configurem una tecla per parlar al TS.

Amb el A10c cal fer alguna configuració o les típiques d'activar el VHF1 i VHF2 ja serveixen?

Si em trobeu aquests dies per el TS és que estic configurant-ho i fent prove amb les bombes, que la partida d'ahir va ser una mica fustrant en aquest sentit! i l'aterratge clar! ç;)
 
#24
Algú em podria dir quines son les opcions per defecte per parlar per les ràdios. Suposo que per defecte les tecles son les combinacions LCTRL+1, +2 i +3 però el perfil m'ha modificat i no aconsegueixo veure quines son les opcions corresponents dins de la configuració de tecles del joc.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#26
Perdona Madelf però es que no entenc be el que preguntes. Les combinacions per defecte son les que veus al programa, i tu al joystick ho pots posar on vulguis, el simulador no te tecles per això, ja que la radio es nomes per a la IA. Jo el que he fet es posar la comunicació amb la IA per radio del simulador amb el pinky o shift (en el cas del Cougar es l'S3) i sense el pinky la comunicació amb TARS.
 
#27
Viper said:
Perdona Madelf però es que no entenc be el que preguntes. Les combinacions per defecte son les que veus al programa, i tu al joystick ho pots posar on vulguis, el simulador no te tecles per això, ja que la radio es nomes per a la IA. Jo el que he fet es posar la comunicació amb la IA per radio del simulador amb el pinky o shift (en el cas del Cougar es l'S3) i sense el pinky la comunicació amb TARS.
OK aclarit. :çsi:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#34
He actualitzat el meu perfil del Cougar de l'A-10C perquè sigui mes practic amb el TARS. Amb el meu perfil no cal seleccionar primer la radio i després prémer la tecla del TS, si no que el perfil ja ho fa sol quan polsem la tecla de UHF, VHF1 o VH2. Encara no ho he pogut provar en partida, però hauria de funcionar sense problemes. S'ha de fer servir les tecles per defecte del TARS.