Op. BON NADAL -- Hi ha un altre POST

Quin dia us va bé volar la missió?

  • Dimarts 17

    Votes: 1 25.0%
  • Dimecres 18

    Votes: 2 50.0%
  • Dijous 19

    Votes: 3 75.0%
  • Divendres 20

    Votes: 4 100.0%
  • Diumenge 22

    Votes: 0 0.0%
  • La setmana vinent

    Votes: 2 50.0%

  • Total voters
    4
  • Poll closed .

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#1
Testeig d'una partida Player vs Player, (canibalisme per alguns ç:D ç:D ç:D )
És una missió senzilleta, és per testejar-la i treure impressions, a veure que tal això de "jugar al gat ia la rata", els dels helicopters hauran de tenir sang freda, i jugar al gat i a la rata amb els caces rusos que estaran a alçada buscant-los.

SITUACIÓ:
Osetia de Sud es troba temporalment en una situació d'alto el foc entre Georgia i Russia que es disputen el territori, aquest alto el foc es degut a la pressió internacional.
Russia no permet i amenaça en represalies si cap nació entra en territori oseti, ha creat una zona d'exclussió aèria en tota regió, aquesta violació del tractat d'alto el foc provocaria la reanudació del conflicte.

MISSIÓ:
USA a petició de l'estat georgià, ha creat un grup de vol per a suministrar a la regió suministraments mèdics i aliments de primera necessitat.
La incurssió en territori oseti es tan sols d'entre 5 i 9 km, una franja prou estreta per entrar sense ser vistos.
La zona d'aterratge és al sud de Leningori, al sudest de la regió, justa al nord del riu que va cap a la ciutat.
No tenen pla de vol, volaran a pèl per evitar flitracions, així buscaran el millor lloc per a fer la incursió, pel nord, per l'est, o per on vulguin.

Les regles del combat són de defensa, no poden atacar a ningú, només defensar-se, han d'evitar en qualsevol cas ser abatuts en territori Oseti, ja que violariem el tractat d'alto el foc i posariem en dificultats l'estat Georgià.

Inteligència informa que Russia té una base amb caces MiG29S a Beslan, sobrevolen l'espai aeri oseti constantment, vagin en compte, i sobretot, no els poden atacar mentre estiguin en zona georgiana.

La missió serà un èxit si Pare Noel Ho ho ho aterra al FARP.

Mapa de la regió


Zona d'incursió:



AERONAUS DISPONIBLES:
BLAUS
HUEY - Pare Noel Ho ho ho : A elecció vostre
HUEY -- Suport aeri: Madelf
HUEY -- Suport aeri: Wawa
HUEY -- Suport aeri: Josep
HUEY -- Suport aeri: NoCardis
KA50 -- Suport aeri: Rush
KA50 -- Suport aeri:

VERMELL
MiG29S -- Caçador: Buran
MiG29S -- Caçador:
 
#2
Re: Op. BON NADAL -- PvP (Player vs Player) ??/12/13

Ostres, una missió sense possibilitats de sobreviure!!! M'apunto amb un Huey!!! çXD

Per cert, amb un Huey no crec que hi hagi opcions a atacar cap caça! Amb el Ka50, si tens molta sort i ets ràpid, encara pots intentar engaltar un Vikhar però el Huey n oté res de res, així que no infringirem les ordres!!!

Quin dia fem la missió?
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#4
Re: Op. BON NADAL -- PvP (Player vs Player) ??/12/13

Penso que la missió és molt factible per als helicopters, poden jugar moltes estratègies, anar cada un per un costat del mapa, anar en binomis, estan en un serralada i poden jugar amb el paissatge, saben de sobres com funciona el radar del MiG29 i que t'han de tenir blocat constantment, etc..., La missió depen del Helicopter HUEY anomenta Pare Noel, aquests ha d'arribar viu al FARP, d'això depèn tota la missió, és el de suministres, els altres són escoltes o esquers, depèn del que vulguin fer.

Quí serà el Pare Noel Ho ho ho? ç;)

Si fes falta més helicopters o caces, s'edita la missió en cinc minuts.

No hi ha IA de cap mena.

La volem quant volgueu.

Jo m'agafo un MiG29, no? :çrubl: :xiula:
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#16
Re: Op. BON NADAL -- PvP (Player vs Player) ??/12/13

Proposeu dates a veure si coincidim tots, que seria una canya !!

Per als HUEY's, podeu elegir quí farà de Pare Noel el entrar, es poden posar tants aparells com facin falta, com més sigueu, més dificil per als caces.

Proposeu dates :çsi:
 
28 Juny 2013
191
8
18
#17
Re: Op. BON NADAL -- PvP (Player vs Player) ??/12/13

Bé, pel tema de posar un dia per volar, per la meva part, quan vulgueu, ara em puc adaptar força perquè estic de vacances ç:x
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#20
Re: Op. BON NADAL -- PvP (Player vs Player) ??/12/13

No sabia que podia fer enquestes jejeje, al primer post he posat un llistat per que poseu els dies que us vindria bé fer la missió, jo estic disponible tots els dies que he posat.

Potser per demà és molt just, però l'he posat igualment, lo ideal és ser el màxim possible, sempre es pot repetir la missió, és un testeig.

La setmana vinent ja és Nadal, si no es pogues fer amb tots ja trobrariem un altre dia l'any que bé ç:D

A votar, i a volar.