Missió: Assalt a la ciutat (10/1/14 - 21:30, 22h).

#1
Per celebrar el nou any què millor que agafar el nostre "estimat" Mi8 i fer una missió tot provant nous scripts?

Si, finalment m'he decidit a provar scripts (per ara tan sols fent servir els que han publicat altres usuaris :çrubl: ) i us proposaria el següent:

He creat una missió on hem de transportar tropes d'assalt a una ciutat. He testejat (a priori amb un aparell) que puc carregar-les, descarregar-les i que un cop a terra van a "matar" qualsevol enemic a 2000m a la rodona. També he inclòs el script que intenta fer més realista la detecció visual per part de les tropes terrestres, però aquest no l'he provat.

He afegit un FARP (sense supplys), una ruta i quatre helos (més els seus respectius escamots a transportar) uns quants enemics i quatre triggers per a que ens marquin els enemics a la que estiguin aprop de les nostres tropes i au a corre!!!!

Sense més, us envio un briefing!

BRIEFING
Insorgents han agafat el control de la ciutat de Ambrolauri. Hem de recuperar el control!

El seu grup de Mi8-MTV2 ha estat designat per a transportar un grup de soldats i inserir-los en la ciutat. Estuiin el mapa de sectors (imatge 2) i decideixin els punts de inserció.

Els escamots es dirigiràn cap a les posicions enemigues, durant l'operació han de donar suport CAS a les tropes amigues. En quant visualitzin enemics els informaràn per ràdio i els marcaràn amb fum.

Un cop eliminades totes les amenaçes Control Missió donarà per finalitzada la missió i hauran de tornar a recollir els nostres soldats i retornar-los cap al FARP Vetka.

Bona sort.

DADES DE LA MISSIÓ

FARP Vetka: 127.500 MHz AM

Ruta de vol cap a Ambrolauri 24Km a 203º

Amenaces previstes: Armament de mà i algunes unitats AAA.



Mapa de sectors de la ciutat



PILOTS
Pilots apuntats:
MadElf
Wawa
Josep
NoCardis
 
28 Juny 2013
191
8
18
#4
Re: Missió: Assalt a la ciutat (8/1/14 - 21:30, 22h).

Ets un Crack!! A veure si puc venir... No asseguro res perquè l'endamà m'he d'aixecar a les 5
 
#10
Provarem també un script que afegeix l'efecte de supressió per a unitat de infanteria... si impactem de forma directa o indirecte sobre una unitat de infanteria (soldats, MANPADs, Zu-23) queda "desorientada" durant 15 segons. No és un efecte gaire realista però si millor que un "cara a cara" sostingut amb un Mi8 llançant granades com un condemnat! ç;)
 
#11
Bueno gent, ja em comentareu que us ha semblat la missió i què puc polir.

Mentrestant les "afotus"

Els quatre magnífics: KiwiKnight, NoCardis, Josep i un servidor.


En Josep maniobrant per recollir les tropes.


En NoCardis i jo descarregant les tropes a la ciutat.


Les tropes ens han marcat una AAA amb fum vermell i en Josep fa un cara a cara amb ella!


En Josep fent un seguiment molt proper a les nostres tropes... hay com els cuida!!


M'ha encantat la partida, sobretot per la companyia! Moltes gràcies companys!!! :çcerv:
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#12
Missió entretinguda, amb un relleu per a bones pràctiques d'aterratge i enlairament (cal domini de l'aparell i a més situació en el terreny) i una companyia agradable va fer una jornada plena de reptes. Pendents de tornar-hi per acabar de provar-ho tot. Gràcies, Madelf!