DCS: Mi-8MTV-2 de Belsimtek

#1
Com ja sabeu, després de llançar el UH-1H, la gent de Belsimtek està treballant en la contrapartida rusa i concretament en el Mi-8MTV-2.

Obro aquest fil per a seguir aquest projecte i aprofito per a penjar les darreres imatges... sembla que ja vola!







Quan posin el tema de varis jugadors en el mateix helicòpter en multiplayer, aquestes plataformes seran molt entretingudes de volar!
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#5
wawa said:
Doncs si realment. De totes maners prepareu la butxaca... Això serà una sangria!
Home, depèn de si ho vols comprar o no. ç;)
 
#6
Doncs finalment ha caigut, per la dèria amb els helicòpters i sobretot per la rebaixa :D

La primera impressió és la de pilotar un autobús amb aspes; és lent i amb molt inèrcia, sembla més estable que el Huey però en fer alguns intents de aterratge a FARP i plataforma petrolífera m'han convençut que no ho és tant... ho com a mínim té el seu truc!

Si, és cert que té molt inèrcia, sobretot en la variació vertical (de pujada i baixada) i és que treure aquest trasto de un vortex ring a base de col·lectiu és pràcticament impossible. I sobretot, al ser rus, funciona totalment al contrari que el Huey en el efecte terre, tant a nivell de pedals com de palanca.... quins merders ens farem els que volem tots dos! :?

Excloent això, en fer una horeta de pràctiques (tres vols en total) he aconseguit dominar-lo en efecte terra i a partir d'aquí la cosa ja ha estat molt més senzilla. Ara cal estudiar el manual per aprendre a utilitzar la instrumentació, ramp start i armament.

Aterratge feliç al FARP, després de trencar-ne un en entrar en efecte terra i reaccionar instintivament com si portés el Huey.


Llàstima que el Arma3 no tingui aquestes físiques... mira que aquí hi arribarien a entrar Cavallers!


Última pràctica del vespre, aterratge sense problemes (ara que ja el tinc clixat) a la plataforma petroliera.


Algú més s'hi apunta? :çcerv:
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#7
Jo tampoc m'he pogut resistir :çamor: , malgrat vaig comentar que no compraría cap beta...

La simulació d'helicòpter té realment una màgia que et contagia al volar-els...