CCC 2012

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#41
Em sap molt greu tofolo, ja ho saps. T'esborro de la llista. :(

Be, tot i la baixa de'n tofolo, els companys que lloguem la casa hem decidit seguir endavant de manera que el pla de la calçotada no varia substancialment.

Això si, si no succeeix un miracle (com per exemple que torni a aparèixer la gent de l'arma que va anar desapareixent) em temo que ens quedem sense paint-ball ja que no podrem arribar al mínim de persones. :çno:

Tot i no ser preus definitius podeu preveure uns 12-15 € per persona per una menjada que inclourà: calçots, carn de xai i butifarra a més de vi i altres beures. Comparat amb els 25-30 € que demanen en un restaurant no està tant malament, no? Ja passarem comptes abans de menjar :mrgreen:

I, tot i que ja se que ningú més va contestar a l'enquesta l'opció de passar el cap de setmana, si algú s'ho repensa i es vol animar a venir el cap de setmana sencer... aprofiteu que només queda una habitació lliure! ç:D Envieu-me un MP o digueu-m'ho pel TS i us donaré més info.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#51
Bah, sou uns exagerats. A més que els efectes triguen unes quantes hores... i això és salut companys: ja veureu com purgareu i netejareu tot el sistema digestiu! ç:D

Oldcrow1975 said:
Hola companys, sento avisar amb tan poc temps, però al final em serà impossible assistir a la calçotada.
Vaja home, ara ja estan els calçots demanats. En fi, t'esborro de la llista i un altre cop serà.


No patiu que tampoc és tan greu, toquem a 25 per persona. No res comparat amb el rècord de l'any passat: 355 calçots en 3/4 d'hora
http://www.diaridetarragona.com/camp/039183/valls/inicia/temporada/excellent/calots
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#55
Merci per les fotos!

Per cert que la gossa es va posar contentíssima de que sobrés tanta carn. Ahir enlloc de caminar anava donant saltets d'alegria! ç:D

I moltes gràcies a tots i totes per les bones estones!
:çcerv:
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#56
Ostres tu, quina enveja! A la propera espero no faltar-hi! :oops:

Balder said:
Per cert que la gossa es va posar contentíssima de que sobrés tanta carn. Ahir enlloc de caminar anava donant saltets d'alegria! ç:D
Ara entenc lo del terratrèmol a Valls que van informar per les notícies... ç:D
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#57
Un dia inolvidable, ens ho varem passar molt bé, el menjar boníssim, i les salses de pel·lícula, estaven per llepar-se els dits, la casa era una "cucada" i el pati ideal pel que varem fer, quin foc, allò si que va ser una calçotada, encara que lo de "tallar la punteta" purtarà cua ç:D .

wawa said:
Tot de puta mare, menys el puto peatge de Martorell em cago amb la mare que els va parir...
:çcerv: :çseny: :çcerv:
Quanta raó noi, quanta raó ....

Buran

PD: Gràcies Viper per les fotos, ( un altre cop no m'agafis de pèrfil o no et faré mes de taxi ç;) )