CCC 2012

23 Juny 2010
147
0
0
Puigverd de Lleida
#23
Hola!! He mirat i no hi ha (o no l´he vist) el preu de només el diumengfe per dinar.

No ho sé segur, però de confirmar-se, seriem 2 adults ( bé, un adult (la meva dona) i jo) i 2 nens de 4 i 8 anys.

Lo del paintball quasi que ho deixaria correr. Podria traumatitzar de per vida als meus fills quan em veiessin acribillat per tot arreu. No tornaría a recuperar el seu respecte mai més ç:D ç:D ç:D ç:D

Salut!!!
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#25
A veure que la cosa se complica.

Es desconeix el preu de la calçotada del diumenge perquè la intenció és que, ja que uns quants van de turisme rural aprofitar la casa per a cuinar-la nosaltres mateixos i menjar-ho allà mateix. El preu de cada calçot està, més o menys a uns 15-20 cèntims cadascun ( i se'n solen menjar al voltant de 20 per persona però això ja depen de cadascú ç:D ). Si a més es fa una mica de carn a la brasa doncs ja tenim un bon àpat. A la casa hi ha llenya a disposició inclosa en el preu de manera que el cost de la calçotada consistiria en la despesa en menjar a repartir entre els assistents. Opino que els nens com que mengen menys doncs també haurien de pagar menys o directament no pagar. Més endavant ja farem un pressupost.

El cas és que la capacitat de la casa no és il·limitada i ja en som 19 + potser algú altre que s'ho està rumiant (i que animo a que s'apunti, per cert). Els amos de la casa ( d'ara en endavant la sra. Rosa) em van dir que no hi havia problema que en diumenge hi assistís més gent per a dinar però que tinguèssim en compte que la casa està pensada per a 8-9 persones. Abans que ningú digui res, si us plau, que no s'esborri ningú que hi ha múltiples solucions:

- En primer terme telefonaré a la sra. Rosa per a comentar si es possible agrupar-nos 20 a 25 persones per fer la calçotada o si pel contrari no cabrem.

- Si no es possible fer-la a la casa que lloguem mirarem de trobar algun lloc alternatiu per la zona:

+ La sra. Rosa em va oferir calçots crus o, si ho preferiem, ja cuinats pel restaurant que hi ha al poble. Es probable que puguèssim fer el dinar al restaurant aquest, ja preguntaré preus.

+ La empresa del paint-ball ofereix packs paintball+calçotada però aleshores haurà de ser en un altre restaurant. Òbviament al restaurant també acceptaran a la gent que no vulgui fer paint-ball.

+ Si no arribem al mínim per fer el paint-ball (o no volem agafar el pack aquest) ni ens convenç la solució donada per la sra. Rosa, podem buscar un lloc alternatiu. Al primer post encara hi ha les propostes inicials.

+ Per la zona hi ha una ermita amb barbacoes i taules de pedra on podriem fer-ho per lliure però no hi ha serveis (important sobretot per a senyores i nens) i és probable, al tractar-se de diumenge, que si es va tard ja estigui ocupat. O sigui que aquesta opció existeix però ja quasi queda descartada tal i com s'escriu ç:D .

Finalment, prego una mica de paciència si no apareixo molt sovint per aquí ja que aquesta setmana la tinc molt complicada. Tinc un compromís laboral molt important el proper dilluns i necessito dies de 60 hores per a poder estar ben preparat així que em veureu poc el pel però serà temporal. Mentrestant demanaria una mica de col·laboració, també de les antoniettes, per a recopilar idees i propostes tant de cara al cap de setmana (activitats a fer, logística i intendència, ...) com a la calçotada de diumenge. I també seria bo saber la vostra opinió de les diferents propostes.

I apunteu-vos al paint-ball, marietes, que si no... no cremareu el dinar que us fotreu! (per cert Viper, que el paint-ball és abans de dinar, et tocarà matinar :çsi: )
Ens cal saber que serem 8 segurs per a poder reservar. El company xin-xan molt amablement s'encarrega de parlar amb l'empresa del paint-ball. No voldreu fer-lo enfadar deixant-ho tot per a última hora (recordeu el que feia amb la llonganissa aquella a Vic ç:D ).

(primer post actualitzat)
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#30
Hola joves! :çsalut: ja torno a ser per aquí i us porto bones noticies:

A la casa cabrem tots, millor o pitjor, però cabrem. He preguntat i per part seva no hi ha cap problema en quants siguem. Només hem de tenir en compte que l'espai és limitat. Si fa bona hora farem la menjada al pati, on no tindrem problemes d'espai. Si no fes bon temps m'han comentat que podrem fer la menjada a un magatzem que hi ha, només que caldria habilitar-l'ho (posar-hi taula i cadires).

La casa està equipada per a 8 persones o sigui que ens faran falta cadires. Jo mateix m'encarregaré de portar alguna taula "plegable" i també alguna cadira (3) però, molt probablement, us demaré que qui pugui portar cadires plegables ho faci. I ja que em poso a demanar, estaria bé que comuniqueu en aquest fil qui pot portar-ne i quantes.

També he preguntat amb quina antelació caldria demanar els calçots per tal de que els manin cullir o els reservin a la cooperativa o el que sigui: una setmana. Així doncs, si algú està indecís té fins al próxim dimecres (dia 22 de febrer) per a rumiar-s'ho i apuntar-se. El dijous següent trucaré altra vegada i els diré quants serem i quants calçots voldrem.

Si teniu preguntes que fer i esteu ganduls per escriure, voleu més informació i/o desitjeu aportar idees per al menú o el que sigui us proposo fer una reunió al TS el proper dijous a les 22:00. Xerrem i aclarim el que convingui. :çsi:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#33
Balder said:
Hola joves! :çsalut: ja torno a ser per aquí i us porto bones noticies:

A la casa cabrem tots, millor o pitjor, però cabrem. He preguntat i per part seva no hi ha cap problema en quants siguem. Només hem de tenir en compte que l'espai és limitat. Si fa bona hora farem la menjada al pati, on no tindrem problemes d'espai. Si no fes bon temps m'han comentat que podrem fer la menjada a un magatzem que hi ha, només que caldria habilitar-l'ho (posar-hi taula i cadires).

La casa està equipada per a 8 persones o sigui que ens faran falta cadires. Jo mateix m'encarregaré de portar alguna taula "plegable" i també alguna cadira (3) però, molt probablement, us demaré que qui pugui portar cadires plegables ho faci. I ja que em poso a demanar, estaria bé que comuniqueu en aquest fil qui pot portar-ne i quantes.

També he preguntat amb quina antelació caldria demanar els calçots per tal de que els manin cullir o els reservin a la cooperativa o el que sigui: una setmana. Així doncs, si algú està indecís té fins al próxim dimecres (dia 22 de febrer) per a rumiar-s'ho i apuntar-se. El dijous següent trucaré altra vegada i els diré quants serem i quants calçots voldrem.

Si teniu preguntes que fer i esteu ganduls per escriure, voleu més informació i/o desitjeu aportar idees per al menú o el que sigui us proposo fer una reunió al TS el proper dijous a les 22:00. Xerrem i aclarim el que convingui. :çsi:

Ningú té cadires?
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#34
Viper said:
Be, jo aprofito per cercar cotxe, nosaltres som dos, si cap de vosaltres ens pot portar estaria molt agraït, som d'Esplugues de Llobregat (al costat de Barcelona) :çsalut: Prometo portar pastes per esmorzar ç;)
Si no trobeu cotxe i voleu venir en tren us puc venir a buscar a Taragona o Valls. I si finalment és així... podrieu arrencar dos o tres seients del tren i passar-los dissimuladament per l'estació? ç:D
 
#36
Jo tinc cadires (unes 10) però el que no tinc és prou lloc al cotxe per elles (un Twingo del 92) amb una merd... de maleter.

En el que fa al dinar, jo voto per fer-nos´ho nosaltres mateixos, avivant el foc entre birra i birra tot explicant combats movent els braços amunt i avall, com només els aguerrits pilots de caça poden fer


Encara que em sembla que el públic no serà el mateix :çamor: :çamor: (Ja ens aguanten prou a casa com per fer-ho també en temps de lleure ç:D ç:D ç:D
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#37
nois, ja ho deia en Napoleo Bonaparte: " No hi ha pla de batalla que sobrevisqui al primer contacte amb l'enemic"

Els plans m'han canviat per imperatiu familiar i no podré ser-hi. Que disfruteu molt!!!
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#38
Kronus said:
nois, ja ho deia en Napoleo Bonaparte: " No hi ha pla de batalla que sobrevisqui al primer contacte amb l'enemic"

Els plans m'han canviat per imperatiu familiar i no podré ser-hi. Que disfruteu molt!!!
Oooohhhhh, vaja home.

Ok, t'elimino de la llista. Si finalment puguèssis venir avisa com abans millor.