Allistament Speedbird

22 Febrer 2014
11
0
0
37
Barcelona - Girona
#1
Hola a tothom!

Em dic Pau, sóc de Girona. Estic molt content d'haver trobat aquesta comunitat, i més que sigueu tant de la ceba!: :çseny:

M'agradaria poder disfrutar d'algun vol online amb vosaltres i d'apendre moltes coses al fòrum!

Salutacions,
 

Gosdatura

Més pesat que Kuban
5 Desembre 2010
1,422
9
38
51
Figaró-Montmany (VR)
#2
Benvingut siguis Speedbird. :çsalut:

De vols en tens per a triar i remenar: IL-2 per a la 2ª guerra mundial (principalment, perque també té altres "sorpreses"), Rise of Flight per a la 1ª guerra mundial... que són els que toco jo. Sobre DCS i altre ferralla voladora ç;) , els companys ja t'explicaran millor.

Salut!
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
Benvingut als Cavallers del Cel, t'agraïm que hagis decidit entrar a formar part d'aquesta comunitat, i t'animem a que ens preguntis qualsevol dubte que tinguis. També és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb d'altres grups.

Primer de tot, llegeix el tema Com allistar-se si encara no ho has fet, per conèixer els primers passos que has de donar, i saber la normativa de la comunitat.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, cercar partides, proposar missions, i xerrar amb la resta de companys al TS.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#4
Doncs apart del IL-2 Sturmovik i el Rise of Flight com t'ha dit el company Gosdatura, tambe tenim el grup del DCS World, que es un simulador d'aeronaus modern, on ara mateix pots volar el A-10C, el Ka-50 Blackshark, el Su-25T, el UH-1H Huey, el Mi-8MTV2 i d'altres, el grup del ArmA que es un simulador d'infanteria on fem servir l'ArmA2 i 3 (últimament mes el 3), el grup del Falcon, que esta començant, on pots volar el F-16 Fighting Falcon, que es un caza/bombarder de combat modern, el grup del Silent Hunter, que es un simulador de submarins (ho tenim una mica aturadet). I si t'agraden els jocs de naus espacials, acabem de crear una organització a l'Star Citizen, que es un joc/simulador de l'espai en desenvolupament amb una pinta increïble, mai vista.
 
22 Febrer 2014
11
0
0
37
Barcelona - Girona
#8
Viper said:
Aquí volem nomes PC, jo no se que hi ha en consola ni en Mac, però diria que cap d'aquests. Ni consola ni Mac es mon de simuladors ç;)
A can Mac hi vaig provar X-Plane, pero no em va agradar.

El FSX el faig anar al iMac amb bootcamp i em va molt bé, pero em fa mandra haver d'entrar a Windows, nomes ho preguntava per això. :çsi:

Una altre cosa que us volia preguntar, quin es el simulador d'aeronaus on hi ha mes activitat dels cavallers del cel?

Moltes gràcies!

Pau
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#9
Difícil resposta, ja que l'activitat va fluctuant segon temporada i simuladors. Actualment els d'aeronaus actius son IL-2, DCS World i Falcon. D'aquests, el IL-2 es el mes veterà, i es el que te mes esforç del seus membres. El DCS World es el mes nou de tots, i anem fent, i el Falcon es el simulador mes vell, però ara estem començant a volar amb ell gràcies a la versió BMS que funciona a Win7. Qualsevol es una bona opció, tot depèn dels teu gustos.
 

Gosdatura

Més pesat que Kuban
5 Desembre 2010
1,422
9
38
51
Figaró-Montmany (VR)
#12
Pel que fa a l'IL-2, hi ha força activitat, el que passa és que és secreta. Estem en un parell de campanyes, una SEOW amb l'IL-2 1946 (el veterà, però amb molta vida) i una altra campanya dinàmica amb el Clifs of Dover (CoD). En el forum no apareixen perque són privats per als pilot que s'hi han apuntat, ja que s'hi dicuteixen temes qeu convé que l'enemic no coneixi.

També alguns de l'IL-2 estem tastant el nou BoS (Battle of Stalingrad), el nou títol de la serie IL-2, que s'està desenvolupant amb la gent que va crear el Rise of Flight (Rof).

Salut!
 

Speedbird

Nou usuari
22 Febrer 2014
11
0
0
37
Barcelona - Girona
#16
Viper said:
Difícil resposta, ja que l'activitat va fluctuant segon temporada i simuladors. Actualment els d'aeronaus actius son IL-2, DCS World i Falcon. D'aquests, el IL-2 es el mes veterà, i es el que te mes esforç del seus membres. El DCS World es el mes nou de tots, i anem fent, i el Falcon es el simulador mes vell, però ara estem començant a volar amb ell gràcies a la versió BMS que funciona a Win7. Qualsevol es una bona opció, tot depèn dels teu gustos.
Ja he fet les meves primers proves amb el DCS World. M'agrada, encara que no el domino prou.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#17
Speedbird said:
Ja he fet les meves primers proves amb el DCS World. M'agrada, encara que no el domino prou.
Trànquil, jo tampoc, però podem fer-hi alguna cosa al respecte, passa't pel forum del DCS, al subforum Acadèmia i busca els posts que posa FC3 viewforum.php?f=69 , hi veuràs informació que et pot ser útil, i per a qualsevol atre cosa, proposa dia de missió i en parlem , entre tots anem fent mica en mica ç:D

Ens veiem,
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#19
Speedbird said:
Viper said:
Difícil resposta, ja que l'activitat va fluctuant segon temporada i simuladors. Actualment els d'aeronaus actius son IL-2, DCS World i Falcon. D'aquests, el IL-2 es el mes veterà, i es el que te mes esforç del seus membres. El DCS World es el mes nou de tots, i anem fent, i el Falcon es el simulador mes vell, però ara estem començant a volar amb ell gràcies a la versió BMS que funciona a Win7. Qualsevol es una bona opció, tot depèn dels teu gustos.
Ja he fet les meves primers proves amb el DCS World. M'agrada, encara que no el domino prou.
El DCS depén molt de l'aparell de qui vulguis volar. N'hi ha que són molt complexos i altres no tant.
 

Speedbird

Nou usuari
22 Febrer 2014
11
0
0
37
Barcelona - Girona
#20
rush said:
El DCS depén molt de l'aparell de qui vulguis volar. N'hi ha que són molt complexos i altres no tant.
Volo Su 25, que es el que vé amb la versió gratuïta.

Tinc les nocions bàsiques de vol, pels anys de FS9 i FSX, pero no domino encara tot el tema d'autopilot i HUD del SU25. Vaig veient tutorials i fent vols de prova, així que suposo que amb el temps aniré evolucionant a millor... la veritat es que no tinc massa temps per dedicar-li pero faig el que puc.

Els dos cops que he aterrat, per això, he punxat roda. Pot ser per anar massa ràpid?

Potser hauria de parlar-ne al subfòrum de DCS, d'això.

Pau