Allistament Speedbird

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#25
Viper said:
Speedbird said:
Per cert, hi ha alguna manera de volar avions grans (refuelers) al DCS? M'encantaria poder fer aquest rol en alguna missió vostre! :D
No, tot i que no es mala idea que traguessin un modul per un AWACS o un J-STARS o un AC-130 (aquest m'encantaria) :çsi:
Bestial si poguéssim simular al DCS algun dia el "petit" An-225 ç;)

Aquí un dia l'Antonov "portant-me" a fer una volteta pel barri ç:D ç:D ç:D

 

Speedbird

Nou usuari
22 Febrer 2014
11
0
0
37
Barcelona - Girona
#26
Viper said:
Speedbird said:
Per cert, hi ha alguna manera de volar avions grans (refuelers) al DCS? M'encantaria poder fer aquest rol en alguna missió vostre! :D
No, tot i que no es mala idea que traguessin un modul per un AWACS o un J-STARS o un AC-130 (aquest m'encantaria) :çsi:
Quina pena!

i en algun altre simulador, apart del FSX o X-Plane?

Tot i que si algu ho vol provar al FSX per mi encantat :D
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#27
Speedbird said:
Viper said:
Speedbird said:
Per cert, hi ha alguna manera de volar avions grans (refuelers) al DCS? M'encantaria poder fer aquest rol en alguna missió vostre! :D
No, tot i que no es mala idea que traguessin un modul per un AWACS o un J-STARS o un AC-130 (aquest m'encantaria) :çsi:
Quina pena!

i en algun altre simulador, apart del FSX o X-Plane?

Tot i que si algu ho vol provar al FSX per mi encantat :D
En FSX crec que rondava alguna cosa de refuel online, però clar... estava simulat una mica com es podia.
Em sona que hi va haver un esquadró virtual que va fer la volta al món amb F18s sense aterrar i evidentment van haver de fer refueling.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#30
Speedbird said:
Segueixo practicant amb el DCS. De moment ja entenc la navegació una mica més.

Algun dia m'apuntaria a fer un vol lliure, uns circuits i algun touch-and-go.
No se quin modul tens de DCS, però si tens l'A10 tot just estem començant. Si vols podem fer una "classe" d'introducció.