Dimecres 22 de nov. 22.00h - Zombie Files I "BrainDead"

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
44
Warcelona
#1


REQUISITS

ArmA3 + APEX

1.- 1RA BÀSIC
TOT

2.-OPCIONAL
@CC_AdvancedUrbanRapelling
@CC_EM

3.-MAPES
@CUP terrains CORE
@CUP terrains MAPS

4.-ESPECIAL PARTIDA ZOMBI
Ravage
DS Houses
Chernarus REDUX

5.- MOD DE SÓ ACCEPTAT
JSRS SOUNDMOD


NORMES
Normes de convivència a les partides.


SITUACIÓ

Any 2017

Es confecciona un virus a mans d'una empresa privada i és venut al mercat negre. En la mateixa operació de venta, un dels implicats és infectat per accident, causant una catàstrofe de magnituds mai vistes. La gent infectada pel pacient 0, es converteix en una mena de mort vivent, el qual te un únic objectiu...menjar-se el teu cervell.
Les morts i les infeccions traspassen fronteres i es converteix en una epidèmia. La gent es reclou a les seves cases, n'hi ha d'altres que prefereixen marxar de les ciutats i sobreviure al camp. El caos és absolut i l'estat de setge és aprovat per unanimitat a tots els països del món.

Any 2027, Chernarus

Fa tot just un més, s'ha descobert un antídot que evita el contagi. Les tropes militars ferides, són enviades a les enfermeries, la lluita per erradicar l'infecció és inminent.
Les missions a les ciutats són difícils degut a la quantitat d'infectats que n'hi ha, s'han de netejar totes les cases una per una i és una tasca que requereix temps, però s'ha avançat enormement gràcies al antídot. És qüestió de temps que guanyem aquesta guerra.


MISSIÓ

El nostre pilot ha sigut ferit en la última missió de reconeixement i en el vol de tornada hem patit un accident amb l'helicòpter.
Hem pogut aconseguir material per a mantenir-nos vius, però no sabem durant quant de temps, la zona és desconeguda, hi ha infectats, enemics i estem sols.
Sabem que la base militar de Balota està bandonada fa temps, però és possible que allà hi trobem un transport per a tornar a base.


EXECUCIÓ

El comandant decideix totes les decisions tàctiques de la missió.


INFORMACIÓ DE ROLS


- Líder
- Metge (Els PAK es gasten, cada soldat disposa de el seu dins del seu inventari)
- Enginyer (És el únic que pot reparar vehicles, necessita una Toolbox per a poder canviar rodes i/o reparar vehicles) (Reservat)
- Sniper (És el únic que pot fer servir rifles tipus Sniper)
- Copilot (És el únic que sap fer volar qualsevol aparell)
- Granader
- AT
- Ametrallador
- Assistent d'Ametrallador
- Especialista en Explosius
- Fuseller I


SERVIDOR

- Paperboy (finalment ha sigut en SilverArrow)


EDITOR

- Paperboy

APUNTATS

- Paper "BloodLust" Boy - Enginyer
- SilverArrow (?)
- Roca1996
- Viper
- Atunero
- Copess
- Ashdrick
- Davidaf
- Enricpc
- Kronus
- Arnau002 (?)

ASSISTENTS

- Paper Boy
- SilverArrow
- Roca1996
- Viper
- Atunero
- Copess
- Ashdrick
- Davidaf
- Enricpc
- Kronus

RESULTAT

- (Per definir)
 
19 Octubre 2017
62
0
6
28
Calafell
#14
EL MAPA:
Be, aixó es com jugar una missió (normal), pero en un mon de DayZ, literal. Res a dir al mapa. Esta molt bé, pero no se qui a possat el vehicle final amb una arma lleugera.

EL ENCARAT DE LA MISSIÓ:
Sota el meu punt de vista, la missió, s'ha encarat malament. Com be vaig dir, en un mode zombie, s'ha de utilitzar tàctiques i estrategies diferents. També s'ha de tindre en compte, que un entrenament bàsic de militar, només et serveix el 80% o el 70% en aquest mode de combat.
Les ordres eren contradictòries. Uns deien una cosa, i altres un altre. I quan el equip vermell (crec que era) haviam avançat a un recinte privat, que haviem gastat tots la meitat d'un carregador, no pots dir que tornem. Perque això a sigut munició perduda.
El pes, contra menys pes, millor. Al menys, les coses que portava jo, la meitat eren prescindibles. I per si no hi ha prou, em fan carregar una motxilla, que ni s'ha utilitzat.
Entrem, no entrem... S'ha de ser decidit. Si entrem, no ens parem, al no ser que disparem. No podem passar per davant d'un company, si ell representa que entra primer, i menys si dispara.
La radio, hi havia que la utilitzava per tot. Aviam, si esteu al costat, pujeu el volum al minim, i us sentiu. Els que cobriem necesitavam la radio lliure.
En tota la missió, no he vist ni un informe d'estat, ni un recompte de caps. Crec que en cada tiroteig, abans de anar tothom corrents a dir que l'han ferit, el metge ha de prioritzar, i dir que tothom informi del seu estat. I el qui no contesta, te prioritat.
En aquestes missions. sota el meu punt de vista, s'ha d'evitar el dispar, al no ser que sigui necesari. A part, de que no veig be, que com a militars, prenguem la iniciativa de fer el primer dispar, sense sapiguer si son rellevants. Ens hem de moure i no atrincherar-nos massa temps, y si ens tenen a la vista i nosaltres no, localitzem i abatim.
Davant de un zombie, la estratègia es súper senzilla. S'ens acosten pocs, marxem. que hem de disparar? Només dispara un, el que està mes a prop. Que se'ns acosten molts? Disparem obrint camí, de manera controlada, i només 2 o 3 homes. RECORDEM que la energia es recupera per si sola, las bales les hem de buscar.
Que passava? que en 1h teniam gent sense munició, llavors haviam de buscar a les cases. Error.
Veient que era de dia i es feia fosc, hauriem d'haver avançat el màxim possible a ritme lleuger, mentres veiem amb els nostres propis ulls.
Les llums, les llums, quina manía amb les llums. Les llums apagades, així no se'ns localitza, menys quan no tinguem mes collons.
Aviam, si el pla era seguir per costa, perque vam canviar? Per la costa anavam be. Sense llums, a les fosques, espais oberts. No n'hi han "encontronazos" i et pots guiar per la poca llum que deixi anar el cel per veure hombres.
Al anar a mirar un vehicle, no se qui a dit de anar un binomi, pero ven pensat. Aixó hagues estat la millor idea.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#15
Bons i raonats punts de vista. Era la primera misió de zombies que jo feia des-de el rudimentari day-Z del arma2, que em va deixar molt fred i ja no vaig repetir.
Pero ahir les sensacions van ser bones.

En quant al comandament, Cada lider te el seu estil. Per exemple, en Silver o en Magnetar tenen tendencia al micro-management. Aixó te pros i contres. Tu has apuntat les contres sense entrar a parar en els pros (que també van haver-hi) No vull entrar aqui en el debat de qui comanda millor o pitjor ja que soc el menys indicat per fer-ho. Pero estic d'acord en que un Day Z no es el mateix que una misió convencional.

També estic d'acord que en una situació a on cada bala es valuosa, no podem anar de "caçera". i si es fa una "inversió" en bales, es te de treure un rendiment, si no, com tu dius, son bales perdudes.

També es va malmetre molt de temps de llum diurna. resultat? com no estem acostumats a anar a les fosques, els lots i els "gusiluz" ens convertíen en blancs.

Dit aixó estic dispossat a repetir quan calgui! :twisted:
 

Atunero

Més pesat que Kuban
Personal Arma
19 Maig 2016
1,003
98
48
#16
Personalment estic d'acord en alguns punts que diu el Roca, comentare uns quants punts segons la meva opinió i despres algunes coses que ha posat ell.

1- Crec que l'organització dels equips s'hagues d'haver fet abans d'entrar. S'em va assignar de metge de bon principi i de sobte em vaig trobar fent de líder de l'equip d'assalt + únic metge, no gaire bona idea.

2- Com a veterà de DayZ, vaig reconèixer de seguida (i no duia mapa) que estavem al port de Nizhnoye al sud de Berezino, molt i molt lluny de Balota. Per tant s'hagués d'haver prioritzat de bon principi la cerca de vehicles i no pas seguir l'estratègia d'anar a peu. Varem avançar apenes un 5% del trajecte en 2 hores de partida... crec que no cal dir res mes.

3- Malla sobresaturada. Crec que haguessim hagut d'assignar canals d'equip, ja que es barrejaven comunicacions de comandament amb comunicacions entre membres dels equips.

4- Llums: lo de les llums quimiques totalment innecessari, semblavem lluernes.

5- Pilotes: les formacions massa compactes originaven molt sovint lo que anomeno pilotes o pinyes i tenint en compte que l'enemic podia sortir de qualsevol lloc, era molt perillós estar tant junts.

6- Cas omís a les ordres. En més d'una ocasió vaig veure que s'ignoraven completament les ordres que donava el lider i que les coses s'havien de repetir no 1, sino fins a 4 vegades perque es fes cas. :çno:

7- No hi va haver rotació dels equips. L'equip d'assalt varem començar sent 5 persones, molts de nosaltres ens varem quedar sense munició per raons obvies i ni fins quan l'equip d'assalt va quedar reduït a 2 (jo ferit i coix) es va fer rotació d'equips i posar el de suport que anaven molt millor armats i equipats.

Un cop dit això comento coses del missatge d'en Roca:

1- Ordres contradictòries: No n'hi va haver, perque simplement em vaig limitar a fer lo que m'ordenava el líder a cada moment, no es va contradir cap ordre. Que el lider canviés d'opinió sobre com procedir en més d'una ocasió son decisions tàctiques i no son gens extranyes. Cert que vam gastar munició inútilment pero son coses que pasen.

2- Pes inútil: simplement si creus que portes coses inútils ets lliure de tirar-ho, ningú et dirà res. Almenys que no tiris munició o medicines esclar. No se quina motxilla et varen fer carregar, no recordo res d'això.

3- Entrem, no entrem: aqui t'he de donar la raó, quan anavem a entrar al graner blanc (el llarg) vaig pivotar a l'entrada per veure si hi havia algú. Quan vaig veure que si, vaig intentar recular per poder colar una granada, pero EI!, no vaig poder perque tenia 2 o 3 companys enganxats al cul i que no es movien. Un d'ells, em va sobrepassar pel costat i va obrir foc sense que jo hagués donat l'ordre i per si fos poc, l'equip de seguretat no ens va cobrir (almenys de manera efectiva ull) mentres netejavem l'interior. Entraven mes bales per les finestres que semblava que s'havia d'acabar el món. L'apartat CQB fluixet en aquest cas.

4- Ús excessiu de la radio: duiem la veu a nivell baix i no s'ens escoltava a uns 5 o 10 metres, el que va propiciar que es sobre-saturés la malla. Per aquest motiu he comentat lo dels canals.

5- El metge de combat no ha de fer SITREPs tota l'estona per saber l'estat dels membres d'un equip, els ha de fer en tot cas el líder, si entrem en que jo era metge i líder d'un equip, vaig dedicar força estona a tenir-vos a tots localitzats, pero no podia anar sobresaturant encara més la malla.

I per altra banda, quan hi ha ferits NO es el metge el que ha d'anar a buscarlos, es el ferit que ha de buscar al metge. El metge normalment es quedarà a una posició a cobert, anomenada niu de ferits, i es allà on es curen els ferits. Si hi ha companys inconscients o caiguts, son els altres companys els que els han d'evacuar de la zona de perill i dur-los al niu de ferits, no pas el metge.

6- Tema munició: parar-nos a esquivar zombis tota l'estona no era una bona estratègia tenint en compte que erem 10 tios i no 1 o 2 que tenen molta més agilitat de moviment. Hi va haver gent que gastaba gairebé mig carregador per zombie, això si que es criticable, lo demés no ho vaig veure malament ni fora de lloc.

I els enemics del bosc, si no es veuen i ens superen es fa una ruptura de contacte en tot cas. No et llences a l'atac sense saber a que t'atens.

7- El tema foscor i avançar ràpid ja ho he aclarat, s'havia d'haver prioritzar trobar vehicles des del minut 0.

8- El perque no es va anar per la costa i es va decidir anar pel bosc i la muntanya. Molt simple: per la costa haviem de caminar a camp obert i superar poblacions amb port i molts zombis, apart d'estar a la vista dels tiradors enemics. Els boscos sempre son la millor opció per avançar en seguretat (tot i la mala sort de que ens embosquessin). Pero tot i així em remeto al punt anterior.

Per acabar, només em queda felicitar a en Paper per aquesta missió tant entretinguda, la veritat que m'ho vaig passar molt bé i espero que en fem més. Totes les critiques per mi no son tant importants com en altres ocasions pel fet de ser una missió d'entre setmana i al que molts no estaven acostumats al tema zombi i tot i així en general es van saber adaptar de la millor forma. :çsi:
 
19 Octubre 2017
62
0
6
28
Calafell
#17
"Coses d'en Roca" :')

1- Van haver-hi ordres contradictories. M'enrecordo quan vam tindre el primer contacte amb hostils, els vam abatir, y el lider va dir que anessin 2 a comprovar cadavers, i uns altres 2 (entre ells jo) ens quedesim a cubrir. Llavors el altre lider de cop em diu que vaigi amb ell.
2- Despres d'acribillar-nos a la granja, quan ja vem mantenir el control de la situació, em van fer agafar una motxilla, quan vaig dir esplicitament NO em fa falta. El anteriors missions, també a pasat que he demanat si es imprescindible portar aixo, i em van dir que si.
5- NI MOLT MENYS! Aixo es el lider, despres de un tiroteig directe, o cada X temps que jo crec que s'ha de fer un control de grup per sapiguer que tothom esta be. Tens tota la raó, el metge no a de venir als ferits, els ferits han d'anar a ell.
6 i 7- S'ha de pivotar, pivotar, i pivotar. Hem de evitar les zones on hi han infectats. (Al principi sobretot que veiam mes o menys be). SI aixo equival a perdre 5 minuts mes i desviarnos 100m de la zona hostil, es fa.
8- Et donaria la raó, si sigues una guerra "normal". Pero la posibilitat de que un enemic dispari a un grup de 10 homes, des del turó es petita. I per ser de nit, mes escasa encara. I quan saps que et pot atacar un zombie, es redueix a décimes. Els veterans de DayZ, digueume quan eu disparat, a un grup de 10 homes ben equipats, des de un turó i de nit. Es que ni que aneu 3 o 4 es aconsellable.

I referent al comentari del Kronus, ni molt menys penso que la microgestio es dolenta, tot el contrari. Sempre penso que delegar es el millor.
 

Copess

Ja en porto tres-cents
Membre del personal
Personal Arma
8 Maig 2017
401
61
28
#18
Primer de tot, agraïr a en Paper per la missió, els 30' que vaig sobreviure varen estar molt bé!

L'ambientació guay, els enemics guay, el factor random guay... Problemes? No de mapa.

No repetiré coses que ja s'han dit, però si que vull comentar altres aspectes ; la immersió va ser bona, el sentiment de estar indefensos també... l'únic fallo va ser que el Déu de l'instant death no m'afavorís i em matés.

Una pregunta ; si el revenge mod aquest té un sistema de menjar, però no el fem servir (o això vaig entendre), tant per tant desactivem-lo no?
 
19 Octubre 2017
62
0
6
28
Calafell
#19
Copess said:
Primer de tot, agraïr a en Paper per la missió, els 30' que vaig sobreviure varen estar molt bé!

L'ambientació guay, els enemics guay, el factor random guay... Problemes? No de mapa.

No repetiré coses que ja s'han dit, però si que vull comentar altres aspectes ; la immersió va ser bona, el sentiment de estar indefensos també... l'únic fallo va ser que el Déu de l'instant death no m'afavorís i em matés.

Una pregunta ; si el revenge mod aquest té un sistema de menjar, però no el fem servir (o això vaig entendre), tant per tant desactivem-lo no?
Em sembla que vaig sentir, que no el varem desactivar, perque a aquesta missió no importaria, pero a les següents si :')
 
9 Abril 2017
144
0
0
Manresa
#20
Jo mo vaig passar pipa Gràcies Paperboy çXD

Deixant de banda problemes tactics, que sempre haure/haurem de millorar, crec que en Paperboy va plasmar molt bé, al meu entendre, com a fan del mundillo zombie, la sensació com a personatge d'estar vençut en molts sentits des del minut zero. En el moment que feies spawn sota la pluja, gairebé en una foscor absoluta ( tb he de dir que tinc de per si el joc configurat força fosc ) amb els llampecs il.luminant fraccions de se segons de manera aleatoria i amb poques bales.. alguna cosa ja feia pensar que no aniria la cosa gaire be ç:D Tot i aixi i les mancances i els errors, crec que la partida va tenir menys baixes del que potser hi han habitualment, donc més d'un dels que vam caure va ser per problemes amb el joc i no pas de mort. Des del meu punt de vista també cal agraïr la feina del metge ja que les 3 vegades que el vaig requerir em va atendre a l'instant. En aquest aspecte també diré que quan vaig requerir al metge ho vaig fer quan ja no podia curar-me sol.

La inmersió em va agradar molt.

També crec que és important en aquest tipus de mod, entendre que no és el mateix moure 1 o 2 persones que moure'n 10. El procés és més lent que en un DayZ standalone o un Miscreated i que per tant estas més exposat. Les grans distàncies a recòrrer, en el meu parer, es un handycap, per aquest tipus de missions per jugar-les amb 10 persones. Potser algun tipus d'operacions en àrees més reduïdes potser serien més facils de dur a terme i no tenen perque ser de dificultats menors.

Jo repetiria! :çsi: