Uh-1H: Pilot Down (25/04/14 - 22:00h)

#1
Com varem comentar la setmana pasada, si en teniu ganes, aquest divendres podriem volar la mateixa missió per aquest cop amb els Hueys. He d'adaptar la missió, i tot i que vaig just de temps, ho intentaré fer demà.

Dos Mi-28 han estat atacats i abatuts a l'altre costat de la frontera turca mentre perseguien un contacte sospitós. Creiem que els rebels han establert campaments prop de la frontera des de on llencen atacs a territori Georgià.

És imperatiu rescatar la tripulació, que ha aconseguit sortir viva de l'accident. Els pilots, tot i dispersar-se en efectuar les maniobres evasives, han sortir vius i s'han allunyat tant com han pogut de la zona de l'accident.



Briefing
La tripulació dels dos Mi-28N, tot i dispersar-se en efectuar les maniobres evasives, han sortir vius i s'han allunyat tant com han pogut de la zona de l'accident.

També ens hem assabentat que forces turques rastregen la zona i és molt possible que ja hagin localitzat els helicòpters abatuts i estiguin cercant supervivents.

Tanmateix no s'ha produït resposta diplomàtica per part dels turcs, cosa que ens fa pensar que volen capturar els nostres pilots i mantenir l'afer a l'ombra.

Necessitem reacció ràpida per a trobar i rescatar els nostres camarades!!!

La seva tasca és dirigir-se cap a la zona de l'accident (prop de l'elèctrica Gómez) i cercar els transpondedors de la tripulació. Un cop rescatats traslladar-los al FARP avançat Vetka que tenim dins de territori turc.

No obrin foc sobre les tropes turques que trobin en la zona a menys que sigui per assegurar la seva supervivència.

1.- Pla de vol:
WP1: Pic de l'àguila - 172º a 15,6 Km
WP2: Elèctrica Gómez - 145º a 13,7 Km

2.- Cerca de pilots abatuts:
Transpondedor Hawk 1: 25.675 MHz FM
Transpondedor Hawk 2: 35.654 MHz FM

3.- Portar pilots abatuts a FARP avançat:
Farp Vetka: ADF - 121.500 MHz AM i Torre Control - 127.500 MHz AM



Climatologia
Vents:
a 10m : 12m/s
a 2000m: 18 m/s
turbulències de 32 m/s *0,1

Núvols:
Base 800m i Alçada 100m
Boira baixa (D.O: Plana de Vic)

Precipitacions:
Altes - Tempesta elèctrica

Data i hora de sortida:
1 de Juny a les 6:00

Temperatura:
21º C

Armament
Típic.

Pilots
Huey 1:
Huey 2: MadElf
Huey 3:
Huey 4:
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#3
Compta amb mi!!! :çsalut:

PD: vaig estar provant les ràdios del Huey i probablement ens funcionin menys que les del Mi8: ni els VOR agafen, només les freqüències dels ILS... Començo a pensar que el DCS és molt i molt pobre (per no dir lamentablement condemnats gairebé a VFR) en el tema de la radionavegació, i a més falla en multijugador. Ens veiem!!!
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#5
Una bona missió, m'ho he passat molt bé, volar en aquestes condicions és realment un repte, encara haig d'aprendre molt, però cada cop em dona més gustet els helicòpters, tenen un cert encant :çrubl:

Unes imatges de les condicions del vol, i de com em volat en formació una mica oberta, en Josep i un servidor.







Gràcies pel vol i la paciència que teniu amb mi, és un gustasso volar amb vosaltres :çsi:

Fins la propera :çsalut:
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#6
Jo també m'ho vaig passar molt bé. Ahir vam arriscar molt, sobretot volant a baixa cota enmig de la tormenta i fent carreres! La pressió de qui tens al darrera no tothom l'aguanta... ç:D En fi, va servir per aprendre a fer volar aquests aparells en condicions dolentes. Bona missió (gràcies, Madelf!), una meteo magníficament dolenta, un vol IFR fet sota VFR, i uns companys excel·lents: una combinació fenomenal.