Trobada dels Cavallers

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Com a lloc agafem l'idea original de Jenny de fer-la a La Terra, a Vic. La trobada serà el dia 18 de Juny a les 13:30h, a la pròpia taverna, la direcció la teniu a l'imatge de sota. Si us plau confirmeu assistència i acompanyants.
Farem dinar, sobretaula i per després s'accepten propostes. Els que ho teniu mes fotut per anar a Vic podeu preguntar si cap dels companys que va en cotxe us pot recollir.

Confirmats per dinar, 13.

- Madelf.
- Xin-Xan i acompanyant.
- Balder i acompanyant.
- Gosdatura i acompanyant.
- Kronus
- Vilthomsen
- Wawa
- Tofolo i acompanyant.
- Viper



 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#2
per els que som de fora de vic aixó suposa un problema ja que anar de copes i despres posar-se a conduir per tornar a casa... ja sabeu. I anar de marxa amb llei seca... com que tampoc em fa gaire gràcia.

Dic jo, i si en lloc de sopar fem un dinar? així si algú es "torra" una mica, abans d'anar cap a casa, te tota la tarda per endevant per que se li pasi el bolet.

es unicament una idea
 

Gosdatura

Més pesat que Kuban
5 Desembre 2010
1,422
9
38
51
Figaró-Montmany (VR)
#4
Hip, hip... çXD

Jo, particularment, no tinc massa problemes amb l'horari... Vic és a uns 20' de casa ç;)
Però estic d'acord en que potser un dinar seria més convenient, de totes maneres, després de dinar es pot anar a fer unes birres al Dicken's. El cas és que a mi, el tema sobretaula em crida molt. Més tenint en compte que serà la primera trobada. Així, fins i tot es pot animar algú que vingui de més lluny (penso en el Xin-xan, per exemple).

En qualsevol cas, Viper, pensa que el 28 de maig és la final de la "champinyons"... "que lo sepas" ç;)

Salut i esperant per a coneixer-vos! :çsi:
 
#6
Sopar o dinar? Doncs per mi és indiferent, però suposo que la "meva jefa" preferirà que sigui sopar ja que així estic amb ella i les nenes tot el dia i marxo cap al tard... Però si és dinar doncs dinar! ç;)
Jo tampoc beuré gaire ja que tinc una horeta de cotxe fins a Vic, per aixó, sigui el que sigui (dinar o sopar) crec que millor fer una bona sobretaula que no pas unes copes! :çcerv:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#9
Ostres quines dates. El primer cap de setmana de juny haig d'assitir a una comunió+bateig i fer moltes fotos (la meva xicota es la padrina de la criatura remullada) de manera que m'és impossible.

El cap de setmana del 28-29 de maig podria venir si l'esdeveniment fos el divendres 27 a sopar o també si fos el dissabte 28 a dinar. El diumenge 29 no puc per altres compromisos familiars. :|
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#10
Fem una cosa, poseu la vostre disponibilitat d'aquí a finals del mes que ve, i acabem abans. Ja se que no podeu confirmar tot un mes, però aixi jo podré mirar quines dates son les mes adequades, poseu dissabtes i diumenges nomes.
Exemple:

Maig
27 - Si
28 - Dinar.

Juny
4 - Si
5 - Si
11 - Sopar
12 - Dinar
18 - Si
19 - Si
25 - Si
26 - Si

Això es un exemple del que podeu posar, aixi jo veure com fem perquè vagi be a la majoria.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#12
Manfred said:
Viper said:
Manfred said:
Em sap greu però jo seré a l'hospital. :çno:
L'operació de canvi de sexe? Doncs que no sigui res, ja veurem a la teva salut, igualment estigues atent per si es canvien els dies.
La cosa és força més sèriosa. Gràcies per brindar a la meva salut.
Les visites a l'hospital no solen ser per diversió i molt menys si duren dos caps de setmana. Si vas de visita, ànims i intenta no encomanar-te res; i si vas a "gaudir" dels serveis de salut en carn pròpia doncs aleshores molts més ànims encara, cuida't i a fer bondat! Hi haurà més ocasions per a replegar-se. :çcerv:
 

Xin-Xan

Ja en porto tres-cents
19 Febrer 2011
374
0
0
TARRAGONA
#13
BONESll*ll

A mi em va bé el cap de setmana del 25 i 26 de juny. Indiferent dinar o sopar, em quedaré tot el cap de setmana allà. I jo sí que penso beure!! :çcerv: :çcerv: :çcerv: