Idea Trivial Segona Guerra Mundial

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#67
Mes o menys això. Efectivament el problema es la compressibilitat. No era un efecte de la cua, si no del propi disseny de l'avió, i de l'alta velocitat que fins el P-38 pràcticament no havien experimentat.
El problema es que a altes velocitats degut a la pèrdua de compressibilitat de l'aire a les zones de controls, aquestes perden pràcticament tota la seva capacitat de dirigir l'avió.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#71
Vinga va que pregunto:

Quin era el nom del únic gos que durant la IIGM fou oficialment considerat presoner de guerra i quina condecoració va rebre per la seva valentia?

 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#75
Operació "Magic", que es va dur a terme gràcies a Charles Lindberg (l'àguila solitària), qui va adiestrar als pilots que farien la missió per a tal que economitzéssin al màxim el combustible dels P-38 Lightning.
Curiosament, Charles Lindberg va ser tatxat de Nazi des del principi de la guerra (i conseqüentment apartat de l'exèrcit americà) degut , d'entre altres coses, a la seva obsessió per l'ordre i la pulcritud (deien que semblava alemany...).
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#78
Segons les meves fonts no es deia màgic, ho sento tofolo
En efecte, company Nippó.

Com amablement m'ha informat el mestre Kronus, l'operació "Magic" fou on s'esbrinà tota la informació referent al vol de l'almirall Yamamoto per, a continuació, dur a terme la operació "Vengeance" en la qual el "profeta" japonès perdé la vida. De totes maneres, lo de'n Lindbergh continua sent verídic, eh? ç;)

per tant, cedeixo l'honor de preguntar a en Kronus i jo em faré el hara-kiri :çno:
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#80
Al mig de la batalla de Stalingrad, entre el 15 i el 20 de decembre de 1942, el general rus Vassily Chuikov, al carrec del 62 Exercit rus (que desde Septembre i durant 5 messos va resistir practicament sense ajuda la embrantzida alemana per la ciutat, fent una aferrissada defensa a les runes de la ciutat del volga), va sortir per primera vegada de Stalingrad per anar breument a la vora est del Volga. Aquell dia va patir un incident que quasi li costa la vida.



General Vassily Chuikov

¿Quin dia exacte va ser?
¿Que va passar?
¿en quines circumstancies estava Chuikov quan va passar l'incident?




.