Taller de repintats

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#41
Moltes gràcies Josep!!! :çsi:
La veritat és que és un plaer i un luxe aprendre d´un tutorial tant detallat, jo vaig avançant a poc a poc i amb la informació d´aquest últim post podré acabar de perfilar mil coses que encara no se com van. Ara me´l llegiré més lentament i a mida que no vagi entenent coses (que crec que son bastantes... :çrubl: ) les aniré postejant aqui.
De moment acabo de descobrir perqué servia l´arxiu de la gama de colors del repintat (aixó us donarà una idea del meu nivell de photoshop... :çnopas: )

De moment deixo algunes captures de les meves proves, he anat introduint alguns elements aleatoriament a diferents arxius del repintat per intentar trencar la simentria i descobrir quines eren les parts que no tenia clares i a on era la dreta i l´esquerra i la veritat és que m´ha sigut de bastanta utilitat. :çruc:
 

Attachments

  • 116.9 KB Visualitzacions: 2,590
  • 118.1 KB Visualitzacions: 2,590
  • 116.7 KB Visualitzacions: 2,590

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#46
Demà diumenge dia 22 de novembre a 2/4 de 10 del vespre podem quedar pel TS per comentar el que calgui del que hem vist fins ara. Algú s'apunta?
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#50
Seguim fent proves... :çseny:
La veritat, és que la barrera ara la tinc a Photoshop, al no saber massa del programa quedo molt limitat però serà qüestió d´anar veient tutorials al youtube :çvic:
Ja he fet el description.lua.
Si volgués penjar el repintat per si algú el vol provar per veure´l amb més detall a on ho hauria de fer, al TS?
 

Attachments

  • 154.3 KB Visualitzacions: 2,449
  • 176 KB Visualitzacions: 2,449
  • 226.5 KB Visualitzacions: 2,449

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#53
Doncs bé, com que podriem dir que la "versió 1.0" ja la tinc enllestida, l´he penjat al TS per si algú la vol provar i té alguna suggeréncia de millora al respecte. :çrubl:
S´agrairà qualsevol crítica/aportació/suggerència/consell o el que sigui ....... :çruc:

el podreu trobar al TS de la comunitat; DCS WORLD/WARTHOG/repintat kopant en proves.rar

:çseny:

Aqui algunes instantànies :çsalut:
 

Attachments