Take On Helicopters

wawa

Més pesat que Kuban
6 Juliol 2010
1,056
0
0
Rupit-Torelló (Osona)
#1
Doncs resumiré aquest simulador en poques paraules.
Si algú de vosaltres juga al Arma, pràcticament podríem dir que ja te el simulador. Fi del comentari, una puta enredada.
Tant sols han agafat els helicòpters del Arma els han maquillat una miqueta i a volar. A mi personalment m'ha decebut i molt. :çno:
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#4
Bones,

he baixat la demo del Take On Helicopters d'Steam i dir que estic totalment d'acord amb Wawa.
No se si es pot pujar el nivell de realisme però realment de simulador només té la part gràfica de la cabina (tot i així no pots tocar tots els botons). Pel meu gust, es un arcade i tirant a dolent.
He fet una missió de portar un equip de swat a un edifici i en arribar al punt de trobada m'han fet aterrar baixar de l'helicopter i caminar fins on estaven els swats fent la reunió per després pujar a un altre helicopter i portar-los al punt de destí. Tot això amb una pésima banda sonora de fons a un volum massa alt pel meu gust. Fins i tot recordo el SAR (Search&Rescue) amb més nivell de simulació (i això que era molt arcade).
Si esteu interessat millor baixeu primer la demo no sigui que després us trobeu amb una gran decepció.

ZeroQ
 
#5
Avui també he provat la demo. Efectivament el nivell per defecte de la demo és "Trainer" i per tant molt i molt senzill... l'he pujat a expert i no he notat gaires canvis.... potser no ho he fet bé? ç?|

Tanmateix el que espanta, i molt, és el fet que es veu a kilòmetres que és un "sub-producte" del Arma. L'Arma com a joc d'estratègia i fins i tot com a simulador de infanteria és prou bo, però els vehicles son molt arcades i aquest Take On Helicopters ho hereta... de fet fins i tot i han missions d'atac! Per tant comparteixo la vostre opinió tot i que cal remarcar que no hi he invertit més d'un parell d'hores i per tant tampoc és una opinió gaire exacte.

A menys que caigui com a regal, crec que m'esperaré a una molt bona oferta de Steam, per allò de volar més helos...

Si algú el te original i ha fet forces hores que comparteixi la opinió siusplau!
 
#8
Si però a mi els helos de Arma se'm fan impossibles... això que vagin millor amb el ratolí+teclat que amb el Hotas... ejem... Com bé deia el "capo", els vehicles al Arma2 estan com "afegit al simulador de infanteria".

En canvi el ToH te unes físiques de vol "força acceptables" i fer de transport / CAS amb els companys a terra pot ser molt divertit!
 
#12
Per fi ahir vaig acabar la descàrrega. Vaig veure que els textos del joc estan en espanyol, cosa que facilita molt les coses. Vaig activar tots els addon i vaig fer una prova amb un Hind.... pocs segons després estava menjant pols! ç;) Sembla que, entre altres coses, el model de vol de la versió 1.06 és molt diferent a la de la 1.03 i és millor.

En Multiplayer tan sols apareixien 5 o 6 servidors, un d'ells era per A2OA, ACE, ACRE i Rearmed... m'hi vaig tirar de cap per descobrir que, lògicament, no tenia els mods instal·lats. Vaig deixar el PC amb el Six Updater (que havia detectat el ToH) preparant un pre-set per al ToH amb A2OA, ACE i ACRE.

En quant arribi a casa, mentre menjo el plat d'espaguetis, faré una prova i us comento quelcom!
 
#15
He estat mirant una mica el tema del Six Updater que no el conec gens. He creat un nou preset amb el ACE, CO, ACRE i he afegit els tres mods del ToH (Hind, el Noise#### i el Rearmed). Amb aquesta combinació he pogut entrar en una missió on apareixia com a soldat i tenia accés a un bonic sortit de Hinds aparcats.

El que dedueixo, i potser m'equivoco, és que amb el pegat DownTown es crea el Take on Helicopters Rearmed. Aquest és simplement el ToH però amb tot el Arma2 CO (que per suposat has de tenir instal·lat) i els mods que hi vulguis aplicar, com ACE, ACRE, etc.. Així dons en partides de ToH Rearmed pots jugar com a soldat (exactament igual que al Arma) i a més tens totes les prestacions del ToH. Una passada!

La pega, i grossa, és que en ToH sempre ha tingut pocs seguidors i si la gent no té el ToH Rearmed no podrà entrar en aquestes partides. :çno: Lògicament a la inversa també, si entres amb el ToH Rearmed no veus les partides de Arma2.

Algú del Arma2 em pot fer una sessió d'editor de missions? Així podré fer algunes proves.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#16
Llavors, anem a pams que em perdo amb molta facilitat, jo tinc instal·lat:

Per una banda
Arma II
Arma II CO
SixUpdater - aqui varis presets per al Arma amb els seus mods corresponents
SixLaunchers

Per un altre banda
Take on Helicopters ToH

A partir d'aquí .... que es necessita, i com s'ha de fer?

Buran
 
#17
Si no m'equivoco tu tens el ToH de FX (el que varem comprar fa uns mesos). Aquesta versió no està a la última 1.06 i per tant no s'hi pot afegir el pegat Rearmed que és el qui afegeix tots els comtinguts del Arma2 al ToH.

Si tens qualsevol altre versió de ToH (la de Steam o Bohemia) i el tens a la última veuràs al menú Expansions de dintre del joc que pots activar el Rearmed...

Aleshores amb el SixUpdater creas un perset amb el ToH Rearmed, ACE, ACRE, etc... i llestos.

Sento si no m'explico amb claredat, si vols quan ens veiem per el TS t'ho explico tot al moment.