Primeres imatges de compatibilitat amb DCS-a10

#1
Doncs si nois, la noticia no és recent però el fet és que DCS ja comença a treballar seriosament amb el pegat que farà compatibles els dos simuladors de la saga, DCS-Black Shark i DCS-A10c... Això farà que puguem fer missions conjuntes amb els dos aparells, millora el motor gràfic del BS, etc...

Per contra el que possiblement passarà és que deixem de tenir compatibilitat amb LOMAC (cosa que ens obligarà a tenir dues instal·lacions, una per jugar amb els companys del LOMAC i un altre per a jugar amb el grup de a10c), i s'especula que pujaran els requeriments al utilitzar el motor gràfic del a10.

Esperem que tot sigui per a bé i dinamitzar tots dos grups de simulació... prepareu-vos que s'acosta la festa! :çcerv:

Més info aquí.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#4
Molt bones noticies, i era d'esperar que segurament la saga de DCS sigui compatible entre elles i deixi de ser-ho amb el Lomac, que ja es "antic" (en comparació) i amb moltes més diferències entre ells, però no oblidem que els de DCS seguirant treient simuladors i seràn compatibles entre ells, només toca tenir paciència i veure els pròxims llançaments, que segons sembla i he llegit als forums de l'escuadró 69 es pot tractar d'un caça, que comença per F i acaba en C, aquí l'enllaç: http://www.escuadron69.net/v20/foro/ind ... -16c-r1553 , qui sap, potser en un futur tindrem un MiG29 de DCS i llavors ...., mentrestant a disfrutar amb el que tenim.

Ens veiem companys.

Buran
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#6
Interessant! A veure si ja dominem tots dos aparells per a quan es produeixi l'esdeveniment!

(en el meu cas ja m'hi puc posar a fer equilibris domèstics per treure temps d'on sigui ç:D )
 
9 Setembre 2010
137
0
0
#7
Jo ja tinc el simulador Black sharck. Aquesta setmana m'arriba el joystick de vol.

Quan comencem les classes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????????????????? ç:D