Pressa de contacte del nou estàndard del grup 2 de Desembre

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1


Com ja sabeu, l'altre dia es va publicar el nou estàndard que farem servir al grup, i per tal que sapigueu be tot lo que porta i com funciona, aquest dilluns entrarem a una missió a explicar-vos fil per randa l'estàndard.
Aixi que per aquest dilluns heu de tenir baixat he instal·lat l'estàndard, que es molt fàcil, està tot explicat a l'altre fil.

Apuntats
- Viper
- Buran
- Madelf
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#3
Re: Pressa de contacte del nou estàndard del grup 2 de Desem

:çsi:

Tindrem servidor? Si no amb el meu pc puc correr el server dedicat de windowz i l'Arma3
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#8
Re: Pressa de contacte del nou estàndard del grup 2 de Desem

Us deixo algunes de les captures que hem fet a la missió de presentació d'avui




 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#11
Re: Pressa de contacte del nou estàndard del grup 2 de Desem

Si més o menys em dius quins horaris faràs puc mirar de tenir-te el meu server llest i potser m'apunto i tot :D
 
#12
Re: Pressa de contacte del nou estàndard del grup 2 de Desem

ZeroQ said:
Si més o menys em dius quins horaris faràs puc mirar de tenir-te el meu server llest i potser m'apunto i tot :D
Tampoc et voldria donar feina ZeroQ. Aprofito estones curtes entre setmana, principalment de 16 a 17 i a partir de les 21h. Suposo que l'opció més senzilla és muntar jo mateix una partida MP a partir d'un mapa "bàsic" no?
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#13
Re: Pressa de contacte del nou estàndard del grup 2 de Desem

Servidors que facin servir els nostres addons ni idea, tot i aixi la majoria d'addons son a nivell client, per tant en qualsevol server aprofitaràs el 80 o 90% d'addons de l'estàndard. Els únics que no funcionaran segurament seran els de modificació de comportament de la IA.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#15
Re: Pressa de contacte del nou estàndard del grup 2 de Desem

Lo de ahir va estar molt bé, ara ja tenin estandar, ara a mi em toca anar practicant tot un seguit de coses, m'aniria molt bé que pengesiu la missió d'ahir, així podria fer-la servir per començar a "jugar" amb les diferents armes, municions, etc..

Gràcies,

Buran
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#18
Re: Pressa de contacte del nou estàndard del grup 2 de Desem

wawa said:
No se si és com l'Arma 2 aquest, però en l'Arma 2 et quedaba un fitxer temporal de la missió.
Si funciona igual, si us aneu a C:\Users\Viper\AppData\Local\Arma 3\MPMissionsCache alla teniu totes les missiones en MP que heu jugat, nomes cal que copieu les que voleu i les fiqueu a D:\Jocs\Valve\Steam\SteamApps\common\Arma 3\MPMissions es a dir a la carpeta MPMissions d'on teniu instalat l'ArmA 3.

Igualment la missió d'ahir esta a l'explorador de fitxers del TS, es diu co40_Altis_Domination!BONRENDIMENT.Altis crec.