Març 2013: WWII

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#1


Hola nois, el personal de gestió del grup us proposem 4 setmanes amb ambientació històrica. Per a les properes sessions estem planificant un conjunt de missions que ens traslladaran a la Segona Guerra Mundial i que requeriran l'ús de mods que ara fa temps que no toquem. En principi les missions que us proposarem seran per als mods "Invasion 1944" i el "Hell in the Pacific".




Ja podeu anar instal·lant o actualitzant:

Descàrregues a Armaholic:
Invasion 1944: http://www.armaholic.com/page.php?id=12465
Hell in the Pacific: http://www.armaholic.com/page.php?id=18114

Instal·lació amb el 6U:
Invasion 1944: Crear un preset amb el mod @I44 (us afegirà automaticament el CBA)
Hell in the Pacific: Crear un preset amb el mod @Pacific ( també us afegirà automaticament el CBA)

Opinions, dubtes, preguntes, suggerències... en aquest fil, si us plau. :çsi:
 
26 Gener 2013
119
0
0
Reus (LERS)
#2
Podeu dir quina versió de l'I44 serà necessària per jugar aquest pack de missions? Jo tinc la 2.62, però sembla que han publicat un nou pegat fa poc (versió 2.63).
 

SENGLAR

Ja en porto tres-cents
17 Juny 2010
412
0
0
#3
Xavi said:
Podeu dir quina versió de l'I44 serà necessària per jugar aquest pack de missions? Jo tinc la 2.62, però sembla que han publicat un nou pegat fa poc (versió 2.63).
Jo utilitzo la v2.65, per actualitzar el mod, pots utilitzar el "Play withSIX"
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#6
Bones,

ahir vam estar intentant fer proves al server amb Kronus i Tblack per jugar alguna missió per defecte que venen al @pacific (les baixes a part) i no va funcionar. Si no estic equivocat es un problema del mod que està fet per usuaris windows i posen tot en majúscules quan els fitxers son minúscules coses que a windows li rota però al linux es sensible a les majúscules. Per aquest motiu no troba bé les dependències. Amb això vull dir que haurem de jugar amb un altre server o tenir corregit abans els problemes.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#7
Aquest dilluns vinent (11m) seré per le france treballant i aprofitant per fer propaganda dels cavallers del cel (em portaré la samarreta ja que he vist que anem falts de noies a veure si les franceses volen aprendre la llengua i després simular amb nosaltres çXD ) o sigui que no podré venir a jugar :çno:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#8
Per aquesta nit intentarem fer la missió que hi havia preparada per a la setmana passada, amn l'I44 una altra vegada. La propera setmana intentarem fer alguna cosa amb el pacific... A veure si avui tenim algú amb bona connexió per a hostejar (està penjada al TS). :çsi:
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#9
En sap greu no haver vingut ahir, però vaig agafar una gastrinteritis :çno: ja fa dos dilluns que fallo :evil:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#10
ui ui ui, t'estirarem les orelles. :mrgreen: tranqui, la salut es més important, cuida't i posa't fort. :çsi:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#11
Nois, aquesta nit no podré estar, ho sento. No, no és el que us penseu... només tinc visita a casa.

En teoria tocava una missió amb el "Hell in the Pacific" però feu el que més us vingui de gust. :çsi:
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#14
Com va acabar la partida ahir que finalment la dona em va venir a renyar perque no eren hores d'estar jugant un dilluns ç:x

Per cert voleu que deixi guardat l'estat del server? Aquest matí amb la tonteria m'he descuidat d'apagar res i es probable que els japos estiguin ja al nostre continent i tot jejeje
 

SENGLAR

Ja en porto tres-cents
17 Juny 2010
412
0
0
#15
ZeroQ said:
Com va acabar la partida ahir que finalment la dona em va venir a renyar perque no eren hores d'estar jugant un dilluns ç:x

Per cert voleu que deixi guardat l'estat del server? Aquest matí amb la tonteria m'he descuidat d'apagar res i es probable que els japos estiguin ja al nostre continent i tot jejeje

Crec que va estar força be la partideta de ahir, al poc de marxar tu varem plegar.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#16
hostieee, entre una cosa i una altra... encara no he provat el mod aquest tampoc! inasmissible. :çno:

la setmana que ve toca altre cop pacific.