Març 2013: WWII

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#21
paperboy said:
Hola! M'agradaria poder participar el proxim dilluns, seria possible? ç?| Fins aviat!
Si vols participar només necessites tenir el MOD a punt per a poder connectar-te. Mira't el primer post per a trobar l'enllaç al mod (Hell in the Pacific). També necessita que carreguis el CBA. Si tens cap dubte o problema pregunta que mirarem de resoldre'l. :çsi:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#23
el CBA es un mod que inclou unes llibreries de suport que no afecten al servidor però serveixen per a que el client executi altres mods correctament ( o quelcom així... :mrgreen: ). el pots trobar al l'armaholic també i cal que l'afegeixis a la línia de carrega dels mods com els altres.

Més info al fòrum de bohemia: http://forums.bistudio.com/showthread.php?103871-CBA-Community-Base-Addons-for-A2-OA-and-CO

També tens l'opció de fer servir un gestor de mods. Jo faig servir el sixupdater però està quedant desfassat així que no se si recomanar-te'l.

Si no t'aclareixes no pateixis que quan et trobi pel TS, o qualsevol altre company, t'ho expliquem tot ràpidament.
 

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#24
Acabo d'esborrar tot l'Arma 2 de l'ordinardor, per que em penso que tenia un merder important...l'estic tornant a instal.lar el següent:

- Arma 2
- Arma 2: Operation Arrowhead
- Arma 2: British Armed Forces
- Arma 2: Private Military Company

Això es el pack que vaig comprar...i a partir d'aqui...com i quina, seria la manera correcte d'instal.lar els mods? gràcies nois! ç?|
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#25
paperboy said:
Acabo d'esborrar tot l'Arma 2 de l'ordinardor, per que em penso que tenia un merder important...l'estic tornant a instal.lar el següent:

- Arma 2
- Arma 2: Operation Arrowhead
- Arma 2: British Armed Forces
- Arma 2: Private Military Company

Això es el pack que vaig comprar...i a partir d'aqui...com i quina, seria la manera correcte d'instal.lar els mods? gràcies nois! ç?|
Primer instal·la l'ArmA2 i tot lo que tinguis, després actualitza a l'ultima versió que es la 1.60. Si ho tens per Steam ell mateix ho hauria de fer, si no ho tens per Steam o no ho fa, et baixes el pegat de la web oficial.

Un cop tinguis la instal·lació fresca i a l'ultima versió, si et sobra disc dur fes-te'n una copia de seguretat, per si les mosques, aixi no hauràs de tornar a instal·lar en un futur.
Llavors t'has d'instal·lar els mods que fem servir, lo principal son l'ACE2 i l'ACRE. Als enllaços explica pas per pas com instal·lar-los