Les reformes del meu pis, el motiu de la meva absencia al TS

9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#21
Re: Les reformes del meu pis, el motiu de la meva absencia a

Tots els quarços compactats i demés histories son copies dolentes de "corian" un material sintetic de alta tecnología de Dupont

amb qualsevol aspecte, marbre, granit, quarz, etc... durissim, indestructible i molt lleuger de pes.

Busca a google imatges la paraula Corian i veurás el que vull dir.

Disponible en qualsevol color



aqui tens la llista de distribuidors a espanya

http://www.habitissimo.es/corian/distribuidores/2
 

wawa

Més pesat que Kuban
6 Juliol 2010
1,056
0
0
Rupit-Torelló (Osona)
#24
Re: Les reformes del meu pis, el motiu de la meva absencia a

Michael Vilthomsen said:
Com a professional del ram del interioisme amb trenta anys a l'esquena penso que:
Mira, es veu que la gent s'ha tornat tonta de collons. Ui si, volem la cuina de SILESTONE, la,la,la,laaa.
Jo es que flipo!!! materials caríssims i que a mes no resisteixen res. Es tornen opacs si els hi toca el sol, si poses una olla calenta al damunt queda marcat de per vida, es ratlla, i unes quantes cosetes mes. Jo com que soc un vell xaruc demodé segueixo apostant per un bon granit natural de 3 cm de gruix. Un Marró princesa o un Mondariz, per no parlar del clàssic negre llaurador, però en fi, ja vos ho he dit, la gent s'ha tornat chupi polles guai.
Per a mi es millor, perquè si poso SILESTONE tinc mes marge perquè es mes car que el granit (el doble), però a casa meva no hi entrarà mai aquests tipus de succedanis del granit.

Això si, els conglomerats de quars tenen moltes "coloraines" per que quedi una cuina súper chupi de la muerte mendi lerendi, però al cap de tres anys la cuina es veurà desfasada totalment.

Foteu com vulgueu, sou prou joves encara per anar aprenent a osties. Com tothom.
Amen Germà!!! :çboix:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#25
Re: Les reformes del meu pis, el motiu de la meva absencia a

Jo també soc de granit, el que passa es que la gamma de granit nacional es tota igual, i la internacional segueix tenint vetes a part que es mes cara, en canvi altres productes, estèticament parlant, son molt mes macos, si hagués granit de colors com el "Groc dream" que volem posar no tinguis cap dubte que em posaria granit, i clar un es dubte que fer. Per això porto un mes mirant informació i opinions a veure que posar, t'agraeixo els comentaris :çsi:
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#26
Re: Les reformes del meu pis, el motiu de la meva absencia a

Viper said:
Jo també soc de granit, el que passa es que la gamma de granit nacional es tota igual, i la internacional segueix tenint vetes a part que es mes cara, en canvi altres productes, estèticament parlant, son molt mes macos, si hagués granit de colors com el "Groc dream" que volem posar no tinguis cap dubte que em posaria granit, i clar un es dubte que fer. Per això porto un mes mirant informació i opinions a veure que posar, t'agraeixo els comentaris :çsi:

Vale viper, ja sabem ara que tu ets dels de super chupi mendi lerendi! ç:D

Escolta, si el corian es més car es per quelcom. No perque sí.

De tota manera estic amb en Vilthomsen. A casa tinc marbre i granit i va de collons. Els materials sintetics nomes es justifiquen per un motiu de disseny.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#27
Re: Les reformes del meu pis, el motiu de la meva absencia a

Kronus said:
Els materials sintetics nomes es justifiquen per un motiu de disseny.
Doncs es curiós que diguis això quan el Corian es un material sintètic, i es de lo millor que hi ha. Per cert, se suposa que el compactat de quars (Silestone, Compact...) es mes resistent que el granit, ja que el quars es mes resistent i la resina li dona flexibilitat, per això, segons la teoria hauria de ser mes resistent.

Jo el que m'estic trobant es que hi ha molta desinformació i molts prejudicis (no vostres, dic a totes les opinions d'internet que he vist). La gent no te gens clar ni com es el granit ni com es el Silestone ni altres materials, i es diuen veritables burrades. També estic veient que el compactat de quars es bastant nou i la gent no te gens clar si es bo o dolent. El que passa es lo de sempre, la gent posa el material que te a casa a un pedestal, i llavors ja no n'hi ha res millor. A mi em passa lo mateix, jo tinc granit i se que es molt bo el que tinc, i per això tendeixo a pensar que el granit es lo millor, però hi han granits i granits, depenent de la veta que tingui son mes porosos o menys, mes resistents o menys, es taquen amb mes facilitat o no, etc...

Jo el que provo es de treure un informació en clar entre tanta desinformació. Es com preguntat quin tipus de paella es l'original o la millor, aquí cadascú donara la seva. :çsi:

P.D: La meva paella es la millor de totes ç:D
 
#30
Re: Les reformes del meu pis, el motiu de la meva absencia a

Nosaltres tb estem re-fent tota la cuina i hem optat per granit. Persolament penso que no trobaràs informació contrastada i/o imparcial enlloc i realment tan sols et faràs una idea de la qualitat d'aquests nous materials d'aquí vint anys quant "tot hagi sortit a la llum" i puguis comparar una cuina "típica" amb una amb SILESTONE.

Com totes les novetats, apostar per això és pràcticament un acte de fe! ç;)
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#31
Re: Les reformes del meu pis, el motiu de la meva absencia a

Avui dissabte em trasllado ja al pis (encara queden coses per fer), i no tindre ADSL de moment (en una setmana o dos hauria de tindre), però encara i aixi podré connectar a la feina, qualsevol cosa els Caps teniu el meu mòbil.

I com a bonus algunes fotos noves.










 

Gosdatura

Més pesat que Kuban
5 Desembre 2010
1,422
9
38
51
Figaró-Montmany (VR)
#33
Re: Les reformes del meu pis, el motiu de la meva absencia a

Hehehe... ja sabem on seran les birres. El que no ha ensenyat és la "lleonera" on tindrà tot el material de vol ç;)

Viper, no facis servir els alicates per a afeitar-te, ni per a depilar-te cap zona íntima... creu-me, hi ha maneres millors ç:D

Salut i gaudir-ne!
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#36
Re: Les reformes del meu pis, el motiu de la meva absencia a

i la taula amb l'ordinador?????? on està????? :jugarjoy: ai mare que acabaràs domesticat. :eek:
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#37
Re: Les reformes del meu pis, el motiu de la meva absencia a

Molt maco i molt de disseny el pis... per cert, ja saps que no volaras més oi? Ves-te'n fent a la idea... ç:D ç:D ç;)
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#38
Re: Les reformes del meu pis, el motiu de la meva absencia a

Balder said:
i la taula amb l'ordinador?????? on està????? :jugarjoy: ai mare que acabaràs domesticat. :eek:
En Balder te tota la raó. A on es la teva taula?? La casa es una cosa que es fa amb la parella, pero la taula... la taula es el espai personal de un i medeix precissament el grau de independència i llibertat que et queda!!!!
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#39
Re: Les reformes del meu pis, el motiu de la meva absencia a

Kronus said:
Balder said:
i la taula amb l'ordinador?????? on està????? :jugarjoy: ai mare que acabaràs domesticat. :eek:
En Balder te tota la raó. A on es la teva taula?? La casa es una cosa que es fa amb la parella, pero la taula... la taula es el espai personal de un i medeix precissament el grau de independència i llibertat que et queda!!!!
Escolta aquestes sabies paraules del mestre... :çsi:
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#40
Re: Les reformes del meu pis, el motiu de la meva absencia a

Balder said:
i la taula amb l'ordinador?????? on està????? :jugarjoy: ai mare que acabaràs domesticat. :eek:
Hehehe jo crec que venint del Viper deu ser contingut "Premium" i que has de pagar per a veure-la... ç:D ç:D

o això o és material altament confidencial :çulle: