Insurgency amb ACE

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#1
Hola companys. La propera sessió la dedicarem a fer una missió del tipus insurgency (escombrar tàcticament zones urbanes) amb l'ACE.

A partir de les 22:00 al TS.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#7
Re: Insurgency amb ACE per al dilluns 27

El acre si podem el farem servir però si li dona problemes a algú el deixarem de banda (de moment). El ACE si, tothom ben actualitzat.
 
3 Juny 2011
783
0
0
#8
Re: Insurgency amb ACE per al dilluns 27

Tinc l'ACE instal·lat, però no sé com s'instal·la l'ACRE amb el nou SixUpdater :çno:
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#10
Re: Insurgency amb ACE per al dilluns 27

instal.lar el acre es fàcil.

Busques a la pestanya Mods a on surten els mods disponibles del 6 updater fins que trobes el ACRE. toques al botó instal.lar i ja está. ç:D

De tota manera, em sembla que el servidor del TS necessita alguna cossa perque el ACRE funcioni be. No se si el nostre servidor està preparat o nomes amb que els clients ho tinguin ja val.
 
3 Juny 2011
783
0
0
#11
Re: Insurgency amb ACE per al dilluns 27

Kronus said:
instal.lar el acre es fàcil.

Busques a la pestanya Mods a on surten els mods disponibles del 6 updater fins que trobes el ACRE. toques al botó instal.lar i ja está. ç:D

De tota manera, em sembla que el servidor del TS necessita alguna cossa perque el ACRE funcioni be. No se si el nostre servidor està preparat o nomes amb que els clients ho tinguin ja val.
Aquest es el tema. Vaig instal·lar l'ACE de la mateixa manera, però l'ACRE ni tan sols el veig ç?|

I si, no sé si ho han corregit, però la darrera versío del TS no servia per l'ACRE.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#12
Re: Insurgency amb ACE per al dilluns 27

jaumem said:
Kronus said:
instal.lar el acre es fàcil.

Busques a la pestanya Mods a on surten els mods disponibles del 6 updater fins que trobes el ACRE. toques al botó instal.lar i ja está. ç:D

De tota manera, em sembla que el servidor del TS necessita alguna cossa perque el ACRE funcioni be. No se si el nostre servidor està preparat o nomes amb que els clients ho tinguin ja val.
Aquest es el tema. Vaig instal·lar l'ACE de la mateixa manera, però l'ACRE ni tan sols el veig ç?|

I si, no sé si ho han corregit, però la darrera versío del TS no servia per l'ACRE.
Al servidor del TS3 no hem d'instal·lar res, funciona totalment a nivell client.

Per saber com instal·lar l'ACRE teniu aquest fil que vaig crear. Recordeu que quan s'instal·la l'ACRE també s'instal·la el JayArma2Lib, i actualment es fa servir el JayArma2Lib_new, no l'altre, que es la versió compatible per el 1.62 de l'ArmA2:CO.

La versió actual del TS3 3.8.0.1 es plenament compatible amb l'actual versió de l'ACRE.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#14
Re: Insurgency amb ACE per al dilluns 27

Actualitzeu els mods o fareu tard!!!! :çsi:

(porto més de 20 minuts actualitzant i encara va per la meitat :çboix: )
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#15
Re: Insurgency amb ACE per al dilluns 27

Ei companys m'ho vaig passar molt bé en la partida d'ahir. Es molt intens el mode Insurgency i molt interessant. Hi havia molt de caos al principi de la partida i vam perdre molt de temps en equipar-nos i posar-nos llestos però a mesura que anàvem jugant semblava que anava a millor la cosa. Personalment m'agrada molt més el mode "close-combat" es el que estic més acostumat a jugar (Swat, Rainbow Six, etc). Ja tinc ganes de que sigui un altre cop dilluns per tornar a jugar. Algú vol practicar més?
 
3 Juny 2011
783
0
0
#16
Re: Insurgency amb ACE per al dilluns 27

Jo vaig disfrutar com un ase també. Lúnic que em sembla que el pastís era massa gros per a nosaltres, i cada dos per tres acabàvem acribilliats. De totes maneres és un entrenament excel·lent per a futures missions :çsi:

ZeroQ a mí m'hi trobarás sempre per la tarda, anem al servidor del wawa, que ja s'ha près la molèstia de posar-nos una Insurgency només per nosaltres çXD ç;)
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#17
Re: Insurgency amb ACE per al dilluns 27

Jo vaig descobrir el mode insurgency entrant de casualitat en un server de parla anglessa un dia que m'apetexia una mica de Arma. El que mes em va xocar es la seriositat i profesionalitat amb la que tothom es prenia el tema. Per altre banda, aquest tipus de combat es molt adrenalitic i requereix si o si, treball en equip i ben coordinat.

Els que vaig veure jo, tenen el escenari "insurgency" retocat per tenir les bases fixes en llocs mes ayunllats i cada pais unicament pot agafar les armes i vehicles que li pertoquen. A la hora de agafar vehicles, si son "anglessos", unicament porten "jackals" i els americans Humvee. amb el armament passa igual, pero el server esta montat de forma que la caixa de munició nomes et deixa veure la munició del teu bandol.

Per el que respecta al escenari de combat urbá unes regles básiques.

Cadascu cobreix una zona. Si despres de atravesar el carrer veus que els teus companys encara tenen una zona no coberta, la cobreixes tu. No et distreus de la teva zona. Segueix les ordres.

Els fusells de franctirador i el armament pessat son mes un problema que una avantatja en un combat urbà. Es preferible portar armament lleuger semiautomatic. Ademes es tenen de poder portar prous elements com per complir la missió: Les carregues explosives per fer volar els caches, els antitancs per netejar la resistencia de BMP i BTR's , i al menys un parell de stingers per si apareix el temut Hind.

Els ferits es treuen del perill abans de tractar.los : si el metge els tracta allà a on han caigut, el propi metge te tots els numeros de que qui ha abatut al seu company, el toqui també a ell.

Mantenir-se en moviment cap a els objectius. A insurgency, els rebels s'acosten a la soroll dels trets. Si et quedes fixe en un punt amb una cobertura pobre per el motiu que sigui (ferits, etc) si no ets capaç de posar-te en moviment depressa, t'acabaran ofegant i sobrepassant. Es com a Black hawk down. Un nomes pot parar-se en una posició de la que sigui molt facil defendre's.

Una tarda, en un petit grup de 3, vam infiltrar-nos, sense disparar gaire, i sempre en moviment vam aconseguir volar dos caches. No va ser facil i en una ocasió vam estar tots tres tocats... menys mal que el metge li va posar la epinefrina al altre abans de perdre el coneixement, si no estem llestos! :mrgreen: pero seguint les indicacions i anant amb cura , les idees clares, i decissió es pot fer.

No es dificil. Requereix usar el cap i no atabalar-se. ...Els talibans no aniran en lloc. No hi han presses.

En fi:

Jo també tinc ganes de tornar a compartir una insurgency amb vosaltres.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#19
Re: Insurgency amb ACE per al dilluns 27

Si, aquesta nit tindrem el server de'n Wawa amb una insurgency amb l'ACE instalat! :çsi: