Insurgency amb ACE

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#21
Re: Insurgency amb ACE per al dilluns 27

Per ara no tenim servidor de TS. Podem accedir al public TS o podem crear-nos un server per la ocasió. El meu ample de banda no es per llançar cohets però puc muntar algun server si no.
 

SENGLAR

Ja en porto tres-cents
17 Juny 2010
412
0
0
#22
Re: Insurgency amb ACE per al dilluns 27

ZeroQ said:
Per ara no tenim servidor de TS. Podem accedir al public TS o podem crear-nos un server per la ocasió. El meu ample de banda no es per llançar cohets però puc muntar algun server si no.
si voleu utilitzem el TS public?
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#23
Re: Insurgency amb ACE per al dilluns 27

algú ha creat algun canal? m'estic tornant boig cercant i sentint a la dona del TS metrallant-me el cap.

Si no ja en creo jo un.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#24
Re: Insurgency amb ACE per al dilluns 27

Ja hi ha un canal creat al server public. Es diu cavallers del cel i la contrasenya la de sempre...
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#29
Re: Insurgency amb ACE per al dilluns 27

Per a buscar el canal ràpidament aneu prement la tecla "c" i anirà saltant a tots els canals que comencin per c.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#32
Re: Insurgency amb ACE per al dilluns 27

Us deixo un video de combat de uns alemanys.

Dos esquadres, Alfa i Bravo netejen un poble.

Fixeu-vos en el magnific exemple de cobertura. En cada desplaçament cada soldat cobreix automáticament un area . Ningú els hi mana, ho fan fent servir el cervell, cada un cobreix cap a un area que no estigui ja coberta per un company i de la que podria venir un atac. No es desperdiguen per el mapa, tampoc s'apelotonen, mantenen a la resta del grup sota contacte visual la major part del temps, aixó evita que el lider els tingui que parar i reorganitzar cada dos per tres i permet mantenir un "tempo" de moviment

[youtube]KoWYsTgKGAs[/youtube]
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#34
Molt educatiu el video.

Si em permeteu podem comentar diverses coses sobre el video en aquest mateix post. A mi personalment em surten diverses dubtes que no tinc molt clares.

  1. No acabo d'entendre la numeració que fan servir per saltar / posicionar-se. Vull dir que es molt semblant a la que ens va explicar en Viper però no fan gaire comunicació verbal sinó més visual pel que veig. El primer salt de tots l'ha fet perquè era l'ultim i després passa a ser el primer. Això ho entenc però suposo que tenen tanta pràctica per tenir control·lat tots els elements que han saltat sense haver de preguntar res per radio.
  2. El primer contacte que divisa l'usuari que veiem no l'abat ell mateix. l'ha netejat un altre company per darrera d'aquest per si sortien altres tangos tenir suport. Es així?
  3. Es presenten dos esquadres de foc alfa i bravo. Posteriorment veiem tres formacions que avancen coordinament, pel centre i els dos flancs. En quin moment s'han parlat per dividir-se i com s'han coordinat? No entenc l'alemany però no m'ha semblat que es parlessin gaire per fer aquesta coordinació i realment sembla molt estudiada. Si que es cert que fan moltes comprovacions visuals amb els altres equips.
Molt interessant :çsi:
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#35
ZeroQ said:
Molt educatiu el video.

Si em permeteu podem comentar diverses coses sobre el video en aquest mateix post. A mi personalment em surten diverses dubtes que no tinc molt clares.


[*] No acabo d'entendre la numeració que fan servir per saltar / posicionar-se. Vull dir que es molt semblant a la que ens va explicar en Viper però no fan gaire comunicació verbal sinó més visual pel que veig. El primer salt de tots l'ha fet perquè era l'ultim i després passa a ser el primer. Això ho entenc però suposo que tenen tanta pràctica per tenir control·lat tots els elements que han saltat sense haver de preguntar res per radio.
No, el proces es molt mes senzill. S'adapten sobre la marxa, de forma que les reraguardes avançen sobre la zona coberta per els companys. No hi ha un ordre fix. Segons un veu que es queda el últim, espera a que els de davant estiguin cobrint, i passa endevant.

ZeroQ said:
[*] El primer contacte que divisa l'usuari que veiem no l'abat ell mateix. l'ha netejat un altre company per darrera d'aquest per si sortien altres tangos tenir suport. Es així?
No, el liquida ell mateix. Porta un fusell de franctirador amb silenciador. Abans de disparar demana permis al cap.

ZeroQ said:
[*] Es presenten dos esquadres de foc alfa i bravo. Posteriorment veiem tres formacions que avancen coordinament, pel centre i els dos flancs. En quin moment s'han parlat per dividir-se i com s'han coordinat? No entenc l'alemany però no m'ha semblat que es parlessin gaire per fer aquesta coordinació i realment sembla molt estudiada. Si que es cert que fan moltes comprovacions visuals amb els altres equips.
De fet, quan arriven a la part mes ampla del poble, cada escuadra, Alfa i Bravo, s'obren en dos grups mes petits per cobrir mes terreny. Els que es veuen a la esquerra son de la mateixa esquadra que el tirador.

ZeroQ said:
Molt interessant :çsi:
Si, jo també el vaig trobar molt interessant.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#36
Gràcies per les aclaracions Kronus. Ja tinc ganes de jugar a l'Insurgency per practicar :D (de fet ahir vaig intentar ser més disciplinat en la partida)