Incorporació a files

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#1
Hola tots, són en Buran, porto uns dies de reformateig de l'ordinador i reinstal·lant-t'ho tot i buscan't configuracions gràfiques i em trobo amb aquesta web, el cor em va fer un bot, un somni i una il·lusió fetes realitat.

Porto uns quants anys en això de la simulació, anant d'aquí i allà i porto ja una temporadeta bastant parat, aprofitant la neteja del pc he tret la pols alguns dels simuladors que utilitzava, com el IL2, el FC2 i el Black Sharck (aquest bastant rovellat per cert), el Silent Hunter 3 i 4 i el Falcon 4 i OF (aquests encara per instal·lar) i crec que alguna cosa més que encara no se per on la tinc.

Això és tot de moment, estic en plena instal·lació de programes, TeamSpeak, hyperlobby, etc.., espero que ens veiem aviat per poder fer algun vol junts, fins aviat.

salut i peles.

Buran
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Benvingut als Cavallers del Cel, entrar a formar part d'aquesta comunitat no és solament un honor, també és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb altres grups.
Aquesta és una comunitat que té dues coses en comuna, la seva passió pels simuladors de qualsevol tipus, i l'ús del Català com a llengua oficial de la comunitat, en un panorama on fins ara no es trobaven grups de simulació virtual exclusivament catalans.

Primer de tot, llegeix les Normes d'ús del Fòrum i la Normativa de la comunitat si encara no ho has fet.
Després llegeix el tema Com allistar-se per com confirmar el teu ingres als Cavallers del Cel.
Tot seguit mira el tema Els primers passos, per saber com començar a participar amb nosaltres.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, busca partides, proposa missions, i xerra amb la resta de companys al TS.
 

Nippó

Ja en porto tres-cents
18 Juny 2010
463
0
0
Mollerussa
#4
Benvingut company,

Ja diràs quelcom de que vols volar i quan.

Si necessites ajuda amb la instal·lació del OF 4.5, nomès cal demanar-ho. Salut i bon enlairament

Nippó
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#10
Hola de nou a tots!!

Sóc en Buran, fa sis mesos que em vaig presentar i no tinc perdó de Deu per desapareixer de cop, vaja que ni tan sols he fet res, la feina i els problemes amb els ordinadors em porten de corcoll, però ja tinc temps i moltes ganes de fer cosses que fa molt que estic parat amb aixó de la simulació, encara tinc uns horaris extranys però aniré entrant, instal·lo algunes cossetes i em dono a coneixer als diferents grups.

Fins aviat,

Buran