Incomunicat

#1
Hola gent,
ara per ara estic incomunicat a casa. Amb les pluges ahir em vaig trobar amb que una canal de la muntanya s'havia embossat (per cula de un esfondrament de un tros de muntanya) i la canal va saltar del seu curs habitual tot anat cap a casa meva... mig metre d'aigua passant per els quatre cantons de casa i a tota pastilla... :çboix: Em vaig passar l'última hora de sol del dia amb capelina movent rocs intentant desviar el curs del aigua per a que tan sols passes per un dels costats de casa... tot un festival.

La llum no va retornar fins les 19:30 i la línia de telèfon encara és hora que torni. Així que fins que no ho reparin no apareixeré als vespres.

Ara miro la pluja des de la feina i encara m'acolloneixo a veure com em trobaré la casa al tornar...
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#11
Com deia el Quixot: Amic Sancho! Amb la esglesia hem topat!

Vas apanyat! a mi em va passar el mateix. S'anaven passant la pilota d'uns als altres. Tot va ser passarme a telefonica i en 24 hores tornaba a tenir linia. CARBONS!
 
#12
Si noi si, amb la primera trucada al servei tècnic ja em va arribar l'oloreta... Avui he tornat a institir; aquest cop m'han atés un parell de "castellanes" (que no sudamericans) i sembla que la cosa comença a encarrilar-se.

Tanmateix la idea de tornar amb Telefonica m'esta rondant (mai creia que diria això!)
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#15
el problema es que el propietari del fil de coure que envia les senyals es "timofónica" i totes les operadores et venen un servei i despres paguen a telefonica.

Quan hi ha una incidencia, obviament, el operador diu que es cosa de telefonica i telefonica diu que no pot fer res i que es cosa del operador

El fet es que quan hi ha una incidencia relacionada amb la infraestructura (els cables). Telefonica te un plaç per solventar els problemes dels propis abonats i un altre plaç per solventar les averies de les operadores, i aquest ultim plaç, l'esgoten sistemàticament al màxim, per provocar precissament el que jo vaig fer: Tornar a "timofónica" i plas! en 24 hores tot arreglat.

Que vols que et digui: prefereixo pagar mes i quan hi han problemes tenir un servei impecable. Ja vaig tenir prou de Orange amb els dies i dies sense telefon i les setmanes sense internet... i sempre excuses, tant d'un com d'un altre!.

La unica excepció es la fibra optica. Aquesta es una xarxa que no depen de Timofonica.
 
3 Juny 2011
783
0
0
#17
madelf said:
però has tingut incidències? I t'hi has esbatusat amb el Dpt. Antenció al Usuari?
Home, la incidència més grossa que he tengut amb ells ha estat alguna devallada de velocitat, però molt puntual i un o dos cops només. La resta del temps tinc exactament la velocitat contractada (a vegades una mica més) i un ping normalment baix.
A casa tenim contractat 50MB de baixada i 5MB de pujada, amb televisió i telèfon, per uns 60 i pocs euros :çsi:
 
#18
Finalment ja tinc Internet!!! Però no gràcies als pamplines de Organe no!!
Avui ja m'ha cotat la voraviu i aprofitant que estem fent endreça per a fer la cuina i possible estudi he re-descobert un antic router que tenia guardat. L'he re-configurat i llestos!!!

Te pebrots que després de gairebé una setmana encara no trobessin el problema! A la que compleixi amb la permanència canvio ja que veig que Orange no respon tan bé com responia Ya.com!!! :çno: