Informació ID Jugador/URL Squad de l'ArmA 3.

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
L’Squad serveix per identificar-nos dins de l'ArmA com a Cavallers del Cel i es obligatori portar-ho. Cal que el nostre nick tingui el TAG CC davant amb un guió baix (Ex: CC_Viper).

L'adreça del Squad és, http://www.cavallersdelcel.cat/magatzem/ArmA/squadcc/cc_elvostrenick.xml tot en minuscules.
En el meu cas seria http://www.cavallersdelcel.cat/magatzem/ArmA/squadcc/cc_viper.xml

Fixa't que al final de l'adreça, on posa cc_elvostrenick.xml, ho has de canviar amb el teu nick, en minúscules (Ex: cc_viper.xml).

En el menú principal del simulador, aneu al botó de perfil que hi ha a dalt a la dreta (es la icona d’un cap), seleccioneu el vostre perfil (que ha de tenir el TAG CC_ davant del nick, com a la imatge), aneu a la pestanya Unitat, i li doneu a Editar. On posa 'SQUAD XML' enganxeu l'adreça copiada.

 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#3
Re: Digueu-me el vostre Player ID del ArmA2 i AO, important

Re-llencem cap amunt el fil! Aprofitarem per fer recompte d'efectius. Tots els soldats en actiu haurien de contestar en aquest fil per a poder ser considerats com a tals. Indiqueu també si disposeu del A2/free a soles o si teniu el OA.

Si us plau, comuniqueu els vostres Id's de l'arma ja que estic provant de refer l'arxiu que ens reconeix com a membres d'un escamot. Necessito tant el ID del arma2 (o arma free) com el del OA. Podeu seguir la plantilla de la meva resposta. Si algú no vol dir els ID públicament que m'ho envii per MP però al mateix temps que publiqui un missatge en aquest fil indicant la versió d'arma disponible i dient que s'ha enviat un MP.

I si algú vol que aparegui algun lema (visible a la pantalla del mapa, pestanya "jugadors") digueu-m'ho i l'afegiré.

:çseny:
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#4
Re: [actual] [important] Player ID del ArmA2 i AO.

La ID nomes serveix per l'squad, no es cap numero de serie del simulador, per tant dir públicament la ID no te absolutament cap efecte negatiu, es mes, encara que no la diguem, podrem veure la ID de tots quan es publiqui l'enllaç de l'squad ç;)
Les meves dades te les diré quan arribi a casa :p
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#6
Re: [actual] [important] Player ID del ArmA2 i AO.

Nick: ZeroQ
Tinc tant Arma2 com el OA comprat per Steam. Tens un MP amb les dades :çsi:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#10
Re: [actual] [important] Player ID del ArmA2 i AO.

Tblack, t'ha faltat passar-me els IDs per a que pugui actualitzar el fitxer del squad.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#11
Re: [actual] [important] Player ID del ArmA2 i AO.

Amb el Kronus i el Senglar fent proves del squad.xml... :çulle:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#15
Re: [actual] [important] Player ID del ArmA2 i AO.

squad.xml actualitzat. :çsi:

També s'ha actualitzat la primera entrada del fil afegint l'adreça que cal introduir al perfil del simulador.
 
3 Juny 2011
783
0
0
#16
Re: [actual] [important] Player ID del ArmA2 i AO.

He reinstal·lat Windows i tornat a instalar tot. He de donar el meu ID de nou?
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#17
Re: [actual] [important] Player ID del ArmA2 i AO.

Fins on conec el ID es generat a partir del serial del teu joc i per tant entenc que si comproves serà el mateix que ja havies donat :çsi:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#18
Re: [actual] [important] Player ID del ArmA2 i AO.

Això mateix. Tu copiat la url del arxiu squad.xml al perfil i si no surts com a [CC] ja mirarem que passa.

------

Per cert que no ho havia comentat abans, perquè ja s'enten, però no està de més recordar-ho:

Aquesta comunitat té unes normes de conducta (en viper les va posar ben clares en algun fil que ara no trobo ç:D ) que s'han de seguir escrupulosament quan aneu identificats amb el tag de membres.

Si en algun moment donat no us ve de gust ser estrictes o senzillament us voleu dedicar a fer el "gamberru" només heu de treure (o modificar) la url del perfil i al no funcionar l'enllaç ja no us apareixerà el [CC]. També us podeu crear un perfil nou amb un altre nom (jo en tinc un per al DayZ). Això si, el ID és el mateix sempre, tan se val quin perfil feu servir.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#20
Re: [actual] [important] Player ID del ArmA2 i AO.

Així lluia l'emblema en l'helicopter de la missió d'avui: