Informació ID Jugador/URL Squad de l'ArmA 3.

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#41
Re: [actual] [important] Player ID del ArmA2 i AO.

Perdóooo! es el que té fer tallar/enganxar ara ho canvio!
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#43
Re: [actual] [important] Player ID del ArmA2 i AO.

Ja tenim l'arma 3 aquí (en fase alpha) i el tema del squad funciona igual que al A2. Jo ja m'he afegit el meu ID de manera que si m'aneu dient els vostres IDs podreu figurar com a membres de la comunitat.

Recordeu's d'afegiu l'adreça del squad! http://www.cavallersdelcel.cat/magatzem/ArmA/squadcc/squad.xml :çsi:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#46
Re: [actual] [important] Player ID del ArmA2 i AO.

Actualitzat.

Ahir vam detectar un problema: l'adreça que cal posar al perfil ha de ser en minúscules i, no se sap perquè, l'arma3 la passa a majúscules de manera que deixa de funcionar bé. Es curiós perquè sembla que quan es posa l'adreça i es guarda el perfil funciona bé però al tornar a obrir-lo deixa de funcionar.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#51
Re: [actual] [important] Player ID del ArmA2 i AO.

actualitzat

Per cert, que a mi ja no em funciona... :çno:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#59
Re: [actual] [important] Player ID del ArmA2 i AO.

Per cert Balder si t'hi fixes al squad sortim cadascú tres vegades (excepte alguns), en compte de dos, això es perquè quan van canviar la ID de l'A3 vas posar les noves però no vas esborrar les antigues ç;)

P.D: Ja he refet el logo .paa i ara es veu be l'escut dels cavallers a l'A3.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#60
Re: [actual] [important] Player ID del ArmA2 i AO.

Viper said:
Per cert Balder si t'hi fixes al squad sortim cadascú tres vegades (excepte alguns), en compte de dos, això es perquè quan van canviar la ID de l'A3 vas posar les noves però no vas esborrar les antigues ç;)

P.D: Ja he refet el logo .paa i ara es veu be l'escut dels cavallers a l'A3.
No, diria que si que vaig xafar els numeros antics amb els nous. Surtim 3 vegades perque tenim 3 numeros: Arma2, OA i Arma3