El grup de l'ArmA te nou cap de grup

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#5
Moltes felicitats !

Ara que sembla que torneu a revifar l'Arma potser m'apunto algun dia que tingui disponible. Només jugueu els dijous? Ho dic perquè entre setmana ja ho tinc fotut per entrar al IL-2 com per entrar també a l'Arma. Aquest vespre si em deixa la dona hem paso cinc minuts abans de que comenceu per fer-vos més preguntes de l'Arma.

ZeroQ
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#6
Moltes gràcies Viper. i companys, per la confiança depositada. He decidit donar el pas motivat per la nova incorporació de companys al grup i perquè crec que és una llàstima que estiguem desaprofitant el potencial del simulador.

Proposo que activitat principal del grup es realitzi amb la versió "pelada" de l'arma ja que així podran participar tots els companys que disposen de l'arma free. Òbviament, això no impedeix que, si hi ha quòrum, es puguin plantejar activitats amb l'arrohead o amb mods (que requereixen de la versió de pagament).

Inspirant-se en les coses que funcionen bé, com el grup il-2, s'intentarà formar un equip de staff per a col·laborar en la gestió del grup. Des d'ara agraeixo la bona predisposició de'n Tblack en aquest sentit i m'agradaria convidar a qui vulgui formar-ne part a que ho comuniqui. Ens dedicarem a preparar i testejar missions per a poder-les jugar els dijous com feiem de manera habitual i també a organitzar una acadèmia per poder formar nous soldats i augmentar així el grau de diversió del grup. :çsi:

Res més, animeu-vos els que no ho heu fet i allisteu-vos! Us necessitem per a ajudar a re-llençar el grup per a que puguem passar bones estones tots plegats amb aquest fantàstic simulador!

:çseny: