Dilluns 10-12-2012: insurgency a fallujha

Status
No està obert per a més respostes.

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#1



Doncs això, nois. Tal i com vam quedar per TS aquesta nit probarem de destruir dipòsits de municions enemics infiltrant-nos a Fallujha.

Requisits: Arma2 CO +ACE+ACRE+Fallujha.

Arranquem a les 22:00. :çsi:
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#5
Ja teniu el servidor en marxa. Jo no puc jugar que tinc anestesiada encara mitja mà i el dit ben envolicat. Al server trobareu dos mapes insurgency fallujah insurgency1_53_v1.fallujah (la versio anterior) i insurgency1_53_v2.fallujah versió amb la darrera modificació d'en Kronus. Apa a disfrutar de la partida :çsi:
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#9
Recuperat aviat company, el servidor va anar perfecte i jo em vaig possar les botes ç:D , i de tant possar-me les botes al final em van trencar les cames :çboix:

Una molt bona partida, encara que l'escenari és un pèl massa gran per controlar-lo bé, de totes maneres va ser un plaer repartir estopa amb vosaltres, ens veiem a la propera.

Buran
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#10
Si, efectivament, Fallujah es un "monstre" de ciutat. Amb molts insurgents i dificilissim de controlar. Les cases de fora de la ciutat son fácils de abastar, pero despres no hi ha res mes. Entrar a la ciutat significa quedar envoltat per totes 4 bandes! Es massa per nosaltres, que a dures penes podem posar 6 homes sobre el terreny. Fallujah es propicia per deixar un servidor obert al public i anar el nostre grup a la nostra bola.

Si us sembla, modificaré el Insurgency amb una ciutat una mica mes "manejable" com Zargabad. (bo i així suarem com condenats!)

Faré dos versions, Zargabad Nord i Zargabad Sud, (el escenari canvia totalment si entres desde el nord que si ho fas des-de el sud). Així faré un mapa amb una base en el nord i un altre amb una base en el sud, així el server els podrá anar intercalant i no ens aburrirem tant aproximant-nos sempre desde el mateix costat.

Per cert, Zero, Gracies per habilitar el server! quan tinguis la ma millor, mira de eliminar les insurgency de Fallujah obsoletes. Quan obres el menu apareixen 3 insurgency 1.50 i es un sidral saber quina es la bona.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#12
Jajaja ja ho intento Viper ç:D

Ok Kronus, m'apunto esborrar les fallujah anteriors. Les havia deixat per si hi havia cap problema amb la versió v2 poder posar la versió v1 que ja haviem jugat. Per cert si preparas qualsevol cosa no et tallis en posar al forum les tasques a fer pel mapa per dividir esforços i així evitar-te tanta carrega de feina per tu.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#13
vale, ha estat mes facil del que em pensava i he pogut aprofitar una base que tenía feta... :twisted:

zargabad nord i sud estan llestes!

podem probar-les quan volgueu. Zero, les trobaras al mateix lloc que et vaig deixar l'altre!
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#14
Perfecte, gràcies Kronus. Dilluns que ve farem la de Zagarbad, doncs. Això no treu que puguem practicar-la una mica abans si voleu. :çsi:
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#17
Una pregunta de cara a properes modificacions dels escenaris existents.

Quan vaig fer les noves capses de munició, vaig eliminar armament obsolet, per exemple. dels fusells d'assalt americans, vaig eliminar els vells M16, els no tant vells M4 i vaig deixar unicament els M4A1 actuals

Tantmateix vaig decidir separar el material de antitanc en una caixa apart, al igual que el material medic, el llençables (grenades, etc). De la mateixa forma, vaig posar el armament de les forces especials (Socom) en una caixa separada. Crec que aixó afegeig a realisme. A la vida real un no troba tot aquests estris en un sol punt, si no que tindría que al menys, veure varies caixes.

Ara la pregunta del millò: El armament i munició, ho voleu tot ¿ inclos els obsolets ? o ja us va be deixar-ho com ara centrat al actual?

Sobre el repartiment de caixes: Us agrada mes veure tot el material en una sola caixa "Monster box" o per el contrari preferiu que mantingui el repartiment actual?
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#20
A mi lo que m'agradaria es poder fer servir de vegades material rus o xines que n'hi ha, podríem tenir una capsa amb algunes coses, nomes per anar provant.
Ara cal fer la senyera perquè onegi al nostre campament, no recordo qui va ser que ja la va fer en una domination antiga, però no ho he trobat, a veure si ens posem un dia i la fem.
 
Status
No està obert per a més respostes.