Dilluns 10-12-2012: insurgency a fallujha

Status
No està obert per a més respostes.

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#21
Per a posar una bandera cal fer el següent: (extret de http://www.battlegroup-xtra.eu/index.php/16-ArmA-2/600-=XTRA=-editing-basics-for-ArmA-II/Page-2.html)

1- A Windows

+ busca la carpeta on està la missió a editar (per exemple: user\dokuments\ArmA 2\ missions\ your mission name)

+ copia la textura de la bandera en aquesta carpeta ( mypicture.jpg per exemple)
formats vàlids: .jpg , .paa , .pac !
tamany (pixels HxV): 512 x 256 !


2- A l'editor de l'ArmA

+ situar una bandera (flagpole) sobre el mapa. ( no importa quin tipus de bandera )
>> units/emty/objects/flagpole ( o quelcom semblant)

+ escriure això a la linia "init" de la bandera

this setFlagTexture "mypicture.jpg"
A mi el sistema actual també em sembla bé tot i que una caixeta amb "exòtiques" tampoc sobra. :çsi:
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#22
Viper said:
A mi lo que m'agradaria es poder fer servir de vegades material rus o xines que n'hi ha, podríem tenir una capsa amb algunes coses, nomes per anar provant.
Ara cal fer la senyera perquè onegi al nostre campament, no recordo qui va ser que ja la va fer en una domination antiga, però no ho he trobat, a veure si ens posem un dia i la fem.

Custom flags on flag poles
To put a specific flag texture (e.g. ZSU or Australian flag) on a flag pole
flag setFlagTexture texture
e.g. _flagE setFlagTexture "\ca\misc\data\sever_vlajka.paa"

http://community.bistudio.com/wiki/setflagtexture

From Mr Murray's guide:
"To make the flag visible in the mission, just copy the image file into the missions folder and enter the respective link into the init field of the flagstaff in the game. Here, you can see an example of such a syntax: this setflagtexture "Name.paa" The file formats PAC, PAA and JPG are possible using pixel dimensions of 512 x 256. The following flags can be used in the game by using this path: this setFlagTexture "\ca\misc\data\usa_vlajka.paa"

A 256 by 128 jpg, placed in the mission folder, worked for me, with this line:
this setFlagTexture "zsu_flag_small.jpg"
Ho he probat amb Jpg's de les dues mides que proposen pero cap de ells funciona. si algú te una eina per fer arxius PAA que son els que fa servir el arma, que em pasi els arxius i ho probaré.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#25
Kronus said:
Viper said:
Ara cal fer la senyera perquè onegi al nostre campament, no recordo qui va ser que ja la va fer en una domination antiga, però no ho he trobat, a veure si ens posem un dia i la fem.

Custom flags on flag poles
To put a specific flag texture (e.g. ZSU or Australian flag) on a flag pole
flag setFlagTexture texture
e.g. _flagE setFlagTexture "\ca\misc\data\sever_vlajka.paa"

http://community.bistudio.com/wiki/setflagtexture

From Mr Murray's guide:
"To make the flag visible in the mission, just copy the image file into the missions folder and enter the respective link into the init field of the flagstaff in the game. Here, you can see an example of such a syntax: this setflagtexture "Name.paa" The file formats PAC, PAA and JPG are possible using pixel dimensions of 512 x 256. The following flags can be used in the game by using this path: this setFlagTexture "\ca\misc\data\usa_vlajka.paa"

A 256 by 128 jpg, placed in the mission folder, worked for me, with this line:
this setFlagTexture "zsu_flag_small.jpg"
Ho he probat amb Jpg's de les dues mides que proposen pero cap de ells funciona. si algú te una eina per fer arxius PAA que son els que fa servir el arma, que em pasi els arxius i ho probaré.
Per cert, si algú pot fer arxius grafics PAA, que es curri una página de intro personalitzada amb el nostre escut. :çsi:
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#26
Buran said:
Viper said:
A mi lo que m'agradaria es poder fer servir de vegades material rus o xines que n'hi ha, podríem tenir una capsa amb algunes coses, nomes per anar provant.
Aquesta idea m'agrada, penso que està molt bé, podria ser interessant.

Buran
hummm es podria mirar... una insurgency a la rusa. Els ruskis contra els rebels de chernorus... :çboix:
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#30
ja la he vist.

La bandera està be, pero el rètol surt deformat, tindríes que fer el arxiu gràfic deformat perque quan ARMA2 l'estiri es vegi be.

Per cert, podríes fer una bandera amb el escut de Cavallers? (ull, també te d'anar deformada perque si no, després l'arma l'estira i queda horrible).

El problema que tinc es que no se que pasa que no agafa els meus .jpg i no puc fer els .paa

Proposo que m'aneu passant les modificacions i jo les vaig introduint perque ara estic modificant un altre vegada la missió. :çboix:
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#31
per cert, petició al cap de grup: Podem fer un subforum o un apartat que es digui Edició i tecnica o qualsevol cosa per l'estil? així podrem anar ficant alla, els dubtes, les consultes i tot el que anem trovant, (escripts, etc...) tothom s'en beneficiarà!
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#32
I tant que es pot! Al principi per a aquests temes es va fer servir l'apartat documentació i també hi ha uns quants fils al subforum del staff. Vist que ara mateix el subforum del staff no el fem anar gaire (si tot va bé això canviarà d'aquí poc) i que el de "documentació" ha esdevingut una mica per a parlar de temes militars en general seria convenient crear-lo. Ja "elevaré" la petició al sr. admin per a que el cree i de pas, coincidint amb el canvi d'any miraré de fer una mica d'ordre i neteja al fòrum.

De moment tancaré aquest fil ja que el tema de conversa no es correspon amb la finalitat de la secció (convocatories de partides).

Us proposo que seguiu amb la conversa en el següent fil provisionalment: http://www.cavallersdelcel.cat/forums/index.php?threads/2081
 
Status
No està obert per a més respostes.