DCS WORLD: Avançada sobre Dzhvari (07/11/12 22:00h)

#1
DCS WORLD: Avançada sobre Dzhvari (07/11/12 22:00h)

Briefing
Dirigir i protegir les forces terrestres per capturar els punts Alpha i Bravo. Es disposa de dues unitats de reconeixement situades a la reraguarda enemiga que actuaran com a JTAC.

Les forces enemigues consta de dues companyies de blindats amb defenses anti-aeries i artilleria.



Meteorologia
Estiu, temps tranquil sense vent ni precipitacions.

Posicions
4xKa-50 (Manairons)
Manairo 1: ZeroQ
Manairo 2:
Manairo 3:
Manairo 4:

Ruta:
Wp1: IP
Wp2: Alpha
Wp3: Bravo
Wp4: OFF
Wp5: RTN
Wp6: FARP

FARP Zugdidi: 127:500

Armament: Vikhrx2 + S-8x2

2xsu-25t (Granotes)
Granota 1:
Granota 2:

Aeroport sortida/tornada: Senaki

Ruta:
Wp1: Ruta
Wp2: IP
WP3: Alpha
WP4: Bravo
Wp5: OFF
Wp6: RTN
WP7: Pista

Armament:
MPS-410 x2
R73 x2
KH-25ML x2
Vikhr (8) x2
SPPU-22-1 GunPod x2
Mercury LLTV

2xA-10c (Verrus)
Verru 1: Balder
Verru 2: Rush

Aeroport sortida/tornada: Samtredia

Ruta:
Wp1: Ruta
Wp2: IP
WP3: Alpha
WP4: Bravo
Wp5: OFF
Wp6: RTN
WP7: Pista

Armament:
AIM-9M x2
Litening
AGM65D x2
AGM65H x2
MK82air x6
CBU-87 x2

1xGround Commander / 2xJTAC (Formigues)
Formiga 1: MadElf
Formiga 2:
Formiga 3:

¿Buran?

Com veieu necessitem pilots!!! APUNTEU-VOS QUE S'ACABEN LES PLACES!!!
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#10
Corro el risc... m'apunto amb un Verru, tocarà practicar a veure si recordo com funciona ç:D
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#12
Si ja tens feta la missió podries dir-me quina munició portaran els A10? Així m'estudio el que he de llençar ç:D
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#14
La missio ha esta molt bé, haig de tornar a tenir feeling amb el Ka50, necessito més hores i avui he disfrutat tot i barallar-me amb ell, al final he aconseguit derribar algun tanc que altre, però he notat que estic molt lluny de compendre com funciona, s'ha de pensar en rus ç;)

El que porto mes malament és l'adquissió d'objectius, si no em diuen on son ni els veig, i ni així a vegades.

La podem tornar a repetir un dia d'aquestos.

Ens veiem a la propera

Buran
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#15
Buran said:
La missio ha esta molt bé, haig de tornar a tenir feeling amb el Ka50, necessito més hores i avui he disfrutat tot i barallar-me amb ell, al final he aconseguit derribar algun tanc que altre, però he notat que estic molt lluny de compendre com funciona, s'ha de pensar en rus ç;)

El que porto mes malament és l'adquissió d'objectius, si no em diuen on son ni els veig, i ni així a vegades.

La podem tornar a repetir un dia d'aquestos.

Ens veiem a la propera

Buran
Buran, això d'anar amb Ka-50 és com la bicicleta, un cop n'has après no s'oblida. ç:D

Un missió molt entretinguda. Em falta molt per poder volar l'A10 en condicions, però estic content d'haver pogut debutar en aquest aparell i haver xafat alguna cosa.
A part d'això, com sempre, els minuts d'humor s'agraeixen! ç;)

Gràcies companys i fins la pròxima.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#16
Moltes gràcies per la partida companys. Estic molt lluny de conèixer el simulador com funciona però es com fer una acadèmia dinàmica on vas aprenen tot sobre la marxa. Això si ara em permet agafar pel meu compte i practicar el que vaig aprenen a cada partida.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#17
Jo crec que me'n surto millor amb l'A10 que amb el K50... a pesar de haver fallat el llançament de les bombes i d'haver servit més de diana mòvil que altra cosa! ç:D

Merci per la partida, jo també voto per repetir-la! :çsi: