DCS Mi8-MTv2 + A10c: Kaspi Battle (11/07/2014 - 22:00h)

#1
Per la setmana vinent proposaria:

A) Que faci una missió com aquesta però contra IA... al menys que tinguem tropes enemigues a les que disparar" :twisted:
B) També podríem intentar localitzar un servidor públic amb alguna missió interessant on haguem de fer transports. Pot ser divertit si hi ha força gent i els transports tenen un sentit global dins de la partida.

Jo durant aquesta setmaneta intentaré anar-hi donant un cop d'ull, tant als servidors públics com a alguna idea de missió.

I com sempre, si teniu altres idees siusplau digueu-ho, que així no he de fer veure que penso.. ç:x
De fet caigui el que caigui jo tinc ganes de repassar el ARC-9, que tot i que em va quedar clar, necessito més pràctica!
 
#3
Re: DCS Mi8-MTv2: missió (11/07/2014 - 22:00h)

General Helicopter Operations
No sé si té radio-navegació, però te bona pinta.


Es tracta de la "típica" missió de recollir tropes, moure caixes i perseguir vehicles amb l'al·licient que cada tasca puntua... a veure qui farà més punts!!

Per les ràdios sempre podem utilitzar els NDB que hi han repartits.

També he trobat una amb molt bona pinta: Operation Pilot Search

Per desgràcia hi han pocs helos (i crec que tan sols un Mi8). La part "chula" és que va amb missions dinàmiques on les pots sol·licitar i anar a realitzar-la.... la veritat és que té una pinta increïble.... crec que aquest vespre ja tinc feina!!! ç;)
 
28 Juny 2013
191
8
18
#4
Re: DCS Mi8-MTv2: missió (11/07/2014 - 22:00h)

Ja veig que tenim molta feina a fer missions :çulle: . Aquesta segona... no ès per A10 i KA50? la Operation Pilot Search
 
#6
Re: DCS Mi8-MTv2: missió (11/07/2014 - 22:00h)

NoCardis said:
Ja veig que tenim molta feina a fer missions :çulle: . Aquesta segona... no ès per A10 i KA50? la Operation Pilot Search
La veritat és que per fer la missió ara més o menys tinc temps, però vaig lent en fer-la així que fins la setmana vinent no crec que tingui res de collita pròpia. I sincerament m'està costant fer quelcom que m'agradi una mica...

Aquesta segona, al menys al servidor públic on l'he trobada, hi havien alguns slots per Huey i un o dos per Mi-8. De totes formes la intentaré volar una mica aquests dies per veure si és adeqüada per als helos.

Si trobem alguna missió amb Helos i A10c no hi ha problema en volar-la junts. Ara, em temo que haurà de ser quelcom senzill pq de A10c és possible que tan sols tinguem un o dos pilots. Ja hi donaré voltes...
 
#7
Re: DCS Mi8-MTv2: missió (11/07/2014 - 22:00h)

Res, la dels helos és poc interessant... les tasques estan pre-fixades i t'has de guiar per el mapa, res de ràdios ni navegació. Això si, concurs de punts per qui faci més tasques!

L'altre missió, dins del servidor dels 76Th Open Server, és prou interessant per als A10c. Per un costat hi ha la missió "normal" i per un altre hi han missions secundàries que pots sol·licitar per ràdio. CAL SABER CREAR WP!!!

Avui he fet un vol i he anat a destruir una torre de ràdio... la maleïda bomba guiada per làser ha tornat a fallar com l'altre dia :çboix: i, mentre girava i anava triant els Maveriks per una segona passada, el RWR ha detectat una amenaça i pocs segons després ja tenia un míssil perseguint-me la cua i m'han abatut.... i això que anava a 13.000 peus!!!
 
#11
Doncs vinga, com que avui no tenia company per volar el A10c i ja m'he cansat dels servidors públics, he estat editant la missió.

No estic per gaires romansos, així que ja tinc l'estructura feta i les unitats distribuïdes. Caldria fer algunes proves, a veure si enganxo algú entre setmana.
:roll:
En qualsevol cas tenim una missió per divendres que inclou 4xMi8-MTv2 i 4xA10c .... aixó si.... briefings per separat dins de la missió!!! :twisted: :twisted: :twisted:

Qui s'hi apunta?

Grup Senglar (A10c)
Senglar 1: Buran
Senglar 2:
Senglar 3:
Senglar 4:

Grup Hip (Mi8-MTv2)
Hip 1: NoCardis
Hip 2: MadElf
Hip 3: Josep
Hip 4: