DCS Huey: Airmobile 1 (09/06/13 - 22:00h)

#1
DCS Huey: Airmobile 1 (09/06/2013 - 22:00h)

Avui he trobat algunes missions fetes per al Huey, la major part per a SP. Tanmateix m'ha cridat l'atenció aquesta MPx4 que sembla força divertida.

Name: UH-1H Airmobile 1
Author: Angel
Mission type: SP + MP / Transport and CAS /Combined Arms support
Controllable: UH-1H / Light vehicles
Quick summary:
-Deploy troops and provide cover with gunships and ground forces
-Load/Unload troops by radio action (original script by Deck)
-Uses default and custom NAM skins available from DCS downloads website
-Radio chatter, music and navigation
-AI traffic and formations
Link/Download: http://www.digitalcombatsimulator.com/en/files/347229/
Discussion thread: http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=107221
Us vindria de gust volar-la? Quins dies us va bé?

Per si voleu obrir boca hi ha aquest vídeo d'una colla que vola la missió.... SPOILER total!!!

[youtube]aCMr7X8WFKs[/youtube]

Comentar també que se m'ha fet curios que hi hagi tanta activitat i bona acollida a aquest aparell, antic i que encara hi manquen un munt de funcionalitats i un rol clar dintre dels productes DCS.
 

wawa

Més pesat que Kuban
6 Juliol 2010
1,056
0
0
Rupit-Torelló (Osona)
#2
Re: DCS Huey: Airmobile 1 (?? - 22:00h)

Ja veuras com l'hi expliqui al Super6.1 qui fas servir els seus videos!!! :çulle:

Home, els ha penjat públicament! ç;)
Els coneixes? Volen força bé el Huey!
 
5 Desembre 2011
80
0
0
41
Lleida
#7
Re: DCS Huey: Airmobile 1 (?? - 22:00h)

Ostres Kiwi, quin dia us va millor? Voleu volar dimarts o dimecres la missió? Jo no tinc problemes!!!
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#8
Re: DCS Huey: Airmobile 1 (?? - 22:00h)

No havia vist el vídeo encara, esta molt maco, molt espectacular, i molt ple d'errors i coses que no s'han de fer. Això d'atacar a 200 metres de l'objectiu es voler morir, disparen a traves del seus propis companys, encara no entenc perquè el que dona les ordres va el segon (això no es infanteria), disparen coets a objectius just a sota del company del davant a molt poca alçada. Ho dic tot això perquè tot i que el vídeo es molt maco, no l'agafeu com a referencia de una bona operació, perquè no ho es.
 
5 Desembre 2011
80
0
0
41
Lleida
#11
Dimarts no crec que pugui que és quan volem l'il-2 i encara que diumenge com que farà malt temps potser arribi d'hora, per mi no patiu feu-ho quan ho cregueu convenient

Salut!